Jump to content

Cache in Tsjechie


Post@Co

Recommended Posts

Iemand die deze cache gedaan heeft? Ferda´sklamm aneb zalety pane arcivevody.

Ik heb namelijk de CO gemaild met de vraag of hij me verder kon helpen aan een goede vertaling, maar zijn duits en engels was niet goed genoeg.

 

Dus mijn vraag hier is of iemand de cache toevallig gelopen heeft en me kan helpen bij een goede vertaling. Ik heb google translate al geprobeerd, maar daar zitten zulke stukken tussen waar ik niets mee kan.

 

Ik heb ook contact gezocht met cachers uit de regio daar, maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.

Link to comment

Je zou een oproepje voor vertaalhulp kunnen plaatsen in het forum; All Nations Link

Daar staan meer oproepjes voor de Tjechen.

 

Ik hoop dat er voor komende zomer wat cache beschrijvingen vertaald gaan worden omdat het Geocoinfest.EU 2013 in Praag wordt gehouden.

Dat is in 2011 in Keulen gehouden en toen kwamen er ook wat vertalingen in het Engels beschikbaar.

Link to comment

Bij deze heb je niet zoveel aan een vertaling, want bij meerdere vragen moet je antwoorden geven als: hoeveel letters heeft deze boom. Tenminste: als google-translate het een beetje goed vertaald. De cache-opzet geeft echter wel heel veel informatie prijs. Ik denk dat je met alleen het gebruik van de formules al een heel eind kunt komen. Bv. A=4 of A=5 (want 3A-2>10, formule 2 en 20A-B<100, formule 4). Als je van puzzelen houdt, dan zijn dit soort caches met alleen een gebrekkige vertaling juist een uitdaging.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...