Jump to content

Logwedstrijdje


Wad-Seekers

Recommended Posts

Kort geleden liet ik op Global merken dat ik een tool om meerdere (veel) dezelfde logjes te plaatsen niet waardeer.

Dat er veel ctrl+c / ctrl+v wordt gebruikt is tot daar aan toe, maar een geocache website hoeft dat niet te stimuleren vind ik.

 

Maar het is wellicht positiever en constructiever om te laten merken wat ik wel waardeer.

Daarom ga ik het mooiste log van 2012 bij onze caches waarderen met een coin.

Vergelijk het maar met CO's die een coin in hun cache doen voor de FTF.

Dat doe ik niet maar wel een coin voor een log.

 

Het gaat ons om het woordgebruik. Aandacht die is besteedt aan het log. Opbouwende kritiek. Enthousiasme. Spreekwoorden, symbooltaal, humor. Taal die bij de cache past, bij de omgeving of bij de tocht.

De winnaar wordt bepaald door een geheel onafhankelijke jury: wijzelf!

 

Ik heb een coinpagina geopend. Daar zal ik genomineerde logs met notes plaatsen.

Wad-Seekers logwedstrijd.

 

Misschien organiseer ik op iets langere termijn een logwedstrijd met vrije inschrijvingen.

Is daar behoefte aan?

 

Groet Team Wad-Seekers.

Link to comment

Erg Leuk :D Binnenkort maar eens een cache van jullie hand uitzoeken.

 

Persoonlijk vind ik het altijd erg leuk om mooie logs te lezen op cache pagina's.

Een wat grotere logwedstrijd zou ik dan ook fantastisch vinden.

Eerder heeft Lepman dat op geocaching.nl georganiseerd en het was geweldig om alle mooie, spannende en hilarische verhalen die werden ingezonden te lezen.

Verhalen die anders alleen maar, los van elkaar, opvallen wanneer je toevallig ook op de pagina van een specifieke cache aan het lezen bent, omdat je de cache graag wilt lopen of gelopen hebt, of de CO van een cache bent.

Door aandacht op mooie logs te vestigen, was het destijds niet alleen een hele leuke wedstrijd, maar ook een feestje om al deze logs te lezen en een stimulans voor mensen om toch iets leuks van hun log te maken.

Wat mij betreft graag dus, zo'n grotere wedstrijd. :D

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...