+sa0bvx Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Morsning! Blev nyligen premiummedlem och fick läsa mig till att det finns cachear för just endast premiummedlemmar. Min fråga är, har de cachearna någon speciell ikon så att de kan särskiljas i listan jag får upp i min iPhone eller när jag tittar på google earth med hjälp av datorn. Quote Link to comment
+J3rp4 Posted July 12, 2012 Share Posted July 12, 2012 Har faktiskt inte tänk på detta tidigare... Om jag tittar på vanliga geocaching.com/map så ser jag ingen skillnad förrän jag loggat den, då blir det en smilegubbe och rund bakgrund, annars fyrkantig. Däremot om man råkar stöta på en så står det i beskrivningen att det är en premium. I NeonGeo till android ser jag inte heller någon skillnad. Till Iphone har jag faktiskt ingen aning. Kör du med Groundspeaks egna app? Quote Link to comment
+sm7vkx Posted July 21, 2012 Share Posted July 21, 2012 I iphoneappen står det i klartext premium på orange botten på de cachar som är premium member only. På GC hemsida visas den genom att det i kolumnen info finns en liten gubbe inom en fyrkant. Quote Link to comment
Recommended Posts