+penumbra59 Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 Hey iedereen, ik heb een TB die naar engelse bodem hunkert maar na enkele pogingen via de gewone weg probeer ik het dan maar via hier. Zijn er geocachers die binnenkort naar UK reizen of toch al een stuk die richting uit ( calais,ijmuiden,...) en die een TB willen laten mee liften ? Laat het dan maar weten en dan regelen we wel iets om de tb bij je te krijgen. het is de bedoeling om de nessy TB terug in haar natuurlijke habitat te krijgen aan het meer van loch ness) link naar TB : http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=3705305 alvast bedankt Quote
+Team Noodles Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 Als je wilt kan je hem naar ons mailen, dan droppen wij hem ergens lokaal (London) af. Quote
+technetium Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 (edited) Binnenkort is het het WK ligfietsen in Engeland. Ik hoop daar ook wat caches te kunnen doen. We fietsen waarschijnlijk via Antwerpen. Tc Edited May 20, 2012 by technetium Quote
+penumbra59 Posted June 4, 2012 Author Posted June 4, 2012 Nessy is aangekomen in the UK bedankt aan beide "replyers" voor de aangeboden hulp ! mag een slotje op als dat op dit forum wordt gedaan... Quote
+penumbra59 Posted June 4, 2012 Author Posted June 4, 2012 En als iemand tb's of geocoins naar engeland of schotland wil krijgen deze zomer, dan mag je me altijd contacteren.. ik neem ze graag voor je mee Quote
Recommended Posts