Jump to content

Oregon herkent geen GPX-files meer.


Skyandsand

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Heb nu reeds twee jaar een Oregon 450T. Nooit problemen gehad maar dit weekend is hij blijven hangen en na het opnieuw opstarten bleek dat al mijn gevonden en niet-gevonden geocaches niet meer op het toestel stonden of toch niet meer herkend werden. Geen probleem dacht ik, we zetten ze er gewoon opnieuw op. Helaas, mijn gps wil geen enkel gpx bestand meer herkennen, of ik het nu op de sd-kaart zet of op het toestel zelf. Wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt!

Link to comment

Hallo allemaal,

 

Heb nu reeds twee jaar een Oregon 450T. Nooit problemen gehad maar dit weekend is hij blijven hangen en na het opnieuw opstarten bleek dat al mijn gevonden en niet-gevonden geocaches niet meer op het toestel stonden of toch niet meer herkend werden. Geen probleem dacht ik, we zetten ze er gewoon opnieuw op. Helaas, mijn gps wil geen enkel gpx bestand meer herkennen, of ik het nu op de sd-kaart zet of op het toestel zelf. Wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt!

 

Even een checklist:

- verbind de Oregon met een usb-kabel aan de computer

- zet er de laatste firmware op met Garmin Webupdater

- gebruik je de laatste versie Garmin Communicator plugin?

- staat het gpx-bestand in de juiste folder /garmin/gpx

 

Werkt hij hierna correct - hoera! Zo niet, terug naar de winkel ermee of een bevriende (locale) cacher te hulp vragen.

 

Succes

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...