Jump to content

kan iemand me helpen


judary

Recommended Posts

hallo ik krijg maar niet mijn cashes online dit is wat krijg als ik wil posten

->Cache problemen:

•Deze cache is nog niet beoordeeld. Als het eenmaal is gepubliceerd, wordt deze vermeld op de site. Controleer de logs om te zien of de reviewers hebben een briefje voor deze vermelding.

 

maar verder dan dit geraak ik niet.

is er iemand van brugge di me meer kan wegwijs kan maken in dit geo advontuur

gelieve mij te mailen vermeulenjurgen@hotmail.com

 

mvg

Edited by judary
Link to comment

Hoe lang wacht je al?

 

Zie dat je op dit profiel nog geen cache gevonden hebt dus misschien eerst eens een paar honderd caches zoeken en vinden voor je een eigen cache gaat leggen

Kan zijn dat je jou cache zo veel fouten bevat dat de Rev. niet weet waar hij beginnen moet of hij heeft het gewoon druk.

 

Stuur anders de Rev. een PB tje.

 

suc6

Edited by Getzie family
Link to comment

Precies wat het zegt : je hebt een cache ingediend en de revieuwers moeten nog kijken of ie in orde is....

Het kan zijn dat er ergens iets niet goed is en dan staat er helemaal onderaan je pagine een opmerking van heb (vb te dicht bij een andere cache, iets vergeten te vermelden, ...)

En als alles goed is dan wordt de cache binnen de drie dagen (meestal wel sneller maar die mensen zijn ook vrijwilligers die het in hun eigen vrije tijd doen) vrijgegeven.

 

*edit* samen met de Getzies geschreven :P

Edited by Ginirover
Link to comment

Hier in Nederland hebben we een hele lijst per provincie met ervaren cachers die graag met een minder ervaren cacher op stap gaan om het een en ander uit te leggen.

kijk eens of er iemand met ervaring is in de buurt van Brugge.

Zeer goede suggestie!

 

Wil je op stap gaan met een ervaren cacher, dan kan je hier een oproep plaatsen.

 

Wanneer je een cache plaatst is het ook best dat je hem laat proeflopen. Hier vind je een "ik-ben-kandidaat-proefloper-voor-regio" lijstje.

 

En aan de hand van deze checklist kan een cache-eigenaar al heel wat voorwerk verrichten en zien wat er allemaal gevraagd wordt.

Edited by DanPan
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...