Jump to content

Verdraaide nano's.


Wad-Seekers

Recommended Posts

Een tijd geleden heb ik een hulpstukje voor het oprollen van de nanorolletjes gemaakt.

Ik heb ze nu in serie gemaakt. Je kan ze als goodie in caches aantreffen.

 

TRE_1553-VNX.JPG

 

Zelf maken kan natuurlijk ook. Een borduurnaald, maat 18. Puntje van kop eraf knippen met een goed geharde tang. Pas op dat het stukje niet in je oog springt.

Link to comment

Ja, onze infra-cache. Nu weet ik niet of ik als CO objectief kan zijn maar dat is toch wel een leuke cache. En zo zijn er wel meer in die buurt. Ik zie je log graag tegemoed.................En de nano-roller mag in de dichtbijgelegen cache "PostCODE". Past overigens ook in de infra-cache.

Link to comment

Een tijd geleden heb ik een hulpstukje voor het oprollen van de nanorolletjes gemaakt.

Ik heb ze nu in serie gemaakt. Je kan ze als goodie in caches aantreffen.

 

TRE_1553-VNX.JPG

 

Zelf maken kan natuurlijk ook. Een borduurnaald, maat 18. Puntje van kop eraf knippen met een goed geharde tang. Pas op dat het stukje niet in je oog springt.

 

Dit ziet er te gek uit!!! Snel eentje maken. Je moet er maar opkomen!! :anibad:

Link to comment

Wadseekers, bedankt voor het delen van je idee! Gisteren had m'n moeder een nieuwe stopnaald nodig, en toen hebben we bij de hema een setje hobby-naalden gehaald. De grootste van het stel, met nog een wat plattere, bredere punt ook, hoefde m'n moeder niet te hebben. Er stond bij dat die voor biezenmatten geschikt was. Daar heb ik dus een nano-roller van gemaakt. De andere kant kan misschien nog van pas komen als ik weer eens geen pincet mee heb of als er steentjes onder m'n schoen vast zitten of .... nou ja, komt vast ook wel eens van pas ;)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...