Jump to content

Geen bericht waar mijnTB is


jomadeni

Recommended Posts

Als eigenaar van een TB en/of coin hoor je automatisch bericht te krijgen wanneer jouw trackable verplaatst wordt (d.w.z. iedere keer dat er een log geschreven wordt).

Dat is eveneens zo bij eigen caches.

Dat hoef je niet in te stellen, volgens mij kun je dat niet eens uit zetten.

Ik zie dat jouw coin nog steeds in de eerste cache ligt, maar dat jouw TB regelmatig verplaatst wordt.

Van dat laatste zou je dus bericht moeten krijgen.

 

Ik zou zo even niet weten waarom dat hier niet goed gaat.

Dat kan een (meestal tijdelijke) storing bij Groundspeak zijn.

Het kan ook dat bijvoorbeeld jouw email adres niet goed genoteerd staat in je profiel of niet meer klopt.

 

Mogelijk hebben anderen nog suggesties waar je naar kunt kijken...

Link to comment

Bedankt voor je antwoord, ik heb mijn email adres gecontroleerd en daar is niet aan veranderd. Van de coin die ik later geplaatst heb en die door een andere cacher al opgepakt is heb ik wel netjes bericht gehad. Maar helaas niet van de Tb.

Als eigenaar van een TB en/of coin hoor je automatisch bericht te krijgen wanneer jouw trackable verplaatst wordt (d.w.z. iedere keer dat er een log geschreven wordt).

Dat is eveneens zo bij eigen caches.

Dat hoef je niet in te stellen, volgens mij kun je dat niet eens uit zetten.

Ik zie dat jouw coin nog steeds in de eerste cache ligt, maar dat jouw TB regelmatig verplaatst wordt.

Van dat laatste zou je dus bericht moeten krijgen.

 

Ik zou zo even niet weten waarom dat hier niet goed gaat.

Dat kan een (meestal tijdelijke) storing bij Groundspeak zijn.

Het kan ook dat bijvoorbeeld jouw email adres niet goed genoteerd staat in je profiel of niet meer klopt.

 

Mogelijk hebben anderen nog suggesties waar je naar kunt kijken...

Link to comment

Bedankt voor je reactie, ik heb de spam gecontroleerd maar daar komt het eigenlijk niet terecht omdat ik inderdaad al een map heb voor geocaching waar al mijn berichten inkomen.

Check je spam. Best kans dat de meldingen daar terecht gekomen zijn. Even het mailadres van Groundspeak in je greenlist zetten (of in je contacten ofzo) en in het vervolg zouden ze in je inbox terecht moeten komen

Link to comment

Kijk eens of de TB wel bij je eigen account geactiveerd is. Hij moet dan in het rijtje van trackables(yours) staan.

Als bv je binnen het gezin meerdere accounts hebt bij geocaching.com kan het per ongeluk op een ander account geactiveerd zijn.

Je kunt dan door een adoptie procedure de TB naar een ander account verhuizen.

 

woejam

Link to comment

Ik heb even gekeken naar je profiel en zie daar 1 TB bij staan, Groeten, Greetings en Grüsse, op 29 februari is die gedropped, heb je daar geen mail van gehad?

Daarvoor is hij steeds door iemand mee op pad genomen en die heeft de TB niet gedropt in caches maar alleen laten bezoeken, waardoor je took it to logjes krijgt bij de TB. Van de "took it to"-logjes krijg je geen melding. Overigens maar goed ook, want sommige cachers hebben dit in hun app standaard aan staan bij trackables die ze ergens hebben meegenomen, dus kan het voorkomen dat je wel 100 took it to-logjes krijgt bij je TB voordat de trackable gedropt wordt.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...