Jump to content

Nieuwe mappen in FC.com


GEO-BREIN

Recommended Posts

Sinds de laatste update van de GC.com zijn de Google maps verdwenen tot grote spijt en frustratie van velen.

Voor de Firefox gebruikers is er een oplossing. Via nieuwe scripts van Greasemonkey kunnen we Google maps terug gebruiken op de GC.com site.

 

- Installeer Greasemonkey https://addons.mozil...n/greasemonkey/

- Start je browser opnieuw op

 

- Installeer deze script http://userscripts.o...pts/show/125949

- Even browser vernieuwen

 

En alles werkt perfect. Je hebt nu, als je naar de grote map gaat onderaan de listing, de keuze tussen alle andere mappen zoals MapQuest, OpenStraatMaps en nog vele anderen, maar ook wederom de GOOGLE MAPS! B)

 

Goed hé!? Alle miserie met de nieuwe toestanden uit de baan geruimd. Dit alleszins voor de Firefox gebruikers, maar blijkt er ook te zijn voor Chrome gebruikers.

 

@GeocacherRHCV

Edited by RHCV
Link to comment

Misschien stom vraag (waarschijnlijk overigens) maar heb ik op het internationaal forum niet ergens gelezen dat dat illegaal was en tot een ban kan leiden ? Ik kan mis zijn hoor...

 

Wat kan er nu illegaal zijn aan Firefox gebruiken met Greasemonkey en de scripts???

Ik heb de thread trouwens van het officiële forum (waar we hier trouwens ook opzitten) gehaald en vertaald. :anibad:

Link to comment

Mij lukt het niet en bovendien verplicht the add-on om je toolbar aan te passen waar ik een absolute hekel aan heb.

 

Het enige wat verandert aan je toolbar is dat er het logo op komt te staan van Greasmonkey. That's it. Alle andere aanpassingen die je eventueel tegen het lijf zou lopen, kan je gewoon negeren. :anibad:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...