+GEO-BREIN Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 (edited) Sinds de laatste update van de GC.com zijn de Google maps verdwenen tot grote spijt en frustratie van velen. Voor de Firefox gebruikers is er een oplossing. Via nieuwe scripts van Greasemonkey kunnen we Google maps terug gebruiken op de GC.com site. - Installeer Greasemonkey https://addons.mozil...n/greasemonkey/ - Start je browser opnieuw op - Installeer deze script http://userscripts.o...pts/show/125949 - Even browser vernieuwen En alles werkt perfect. Je hebt nu, als je naar de grote map gaat onderaan de listing, de keuze tussen alle andere mappen zoals MapQuest, OpenStraatMaps en nog vele anderen, maar ook wederom de GOOGLE MAPS! Goed hé!? Alle miserie met de nieuwe toestanden uit de baan geruimd. Dit alleszins voor de Firefox gebruikers, maar blijkt er ook te zijn voor Chrome gebruikers. @GeocacherRHCV Edited February 20, 2012 by RHCV Quote Link to comment
+GEO-BREIN Posted February 20, 2012 Author Share Posted February 20, 2012 Haha ... in de titel van de topic moet FC.com dus GC.com zijn!!! Quote Link to comment
+DanPan Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Haha ... in de titel van de topic moet FC.com dus GC.com zijn!!! Ha, ik dacht dat het de combinatie van FB en GC was... Quote Link to comment
+GEO-BREIN Posted February 20, 2012 Author Share Posted February 20, 2012 Ha, ik dacht dat het de combinatie van FB en GC was... LOL dat zou ook nog gekund hebben. Quote Link to comment
+Ginirover Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Misschien stom vraag (waarschijnlijk overigens) maar heb ik op het internationaal forum niet ergens gelezen dat dat illegaal was en tot een ban kan leiden ? Ik kan mis zijn hoor... Quote Link to comment
+GEO-BREIN Posted February 20, 2012 Author Share Posted February 20, 2012 Misschien stom vraag (waarschijnlijk overigens) maar heb ik op het internationaal forum niet ergens gelezen dat dat illegaal was en tot een ban kan leiden ? Ik kan mis zijn hoor... Wat kan er nu illegaal zijn aan Firefox gebruiken met Greasemonkey en de scripts??? Ik heb de thread trouwens van het officiële forum (waar we hier trouwens ook opzitten) gehaald en vertaald. Quote Link to comment
+Ginirover Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Wat kan er nu illegaal zijn aan Firefox gebruiken met Greasemonkey en de scripts??? Ik heb de thread trouwens van het officiële forum (waar we hier trouwens ook opzitten) gehaald en vertaald. Da's ook weer waar Heb het nu ook maar geïnstalleerd en het werkt inderdaad perfect ! Quote Link to comment
+spockske Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Mij lukt het niet en bovendien verplicht the add-on om je toolbar aan te passen waar ik een absolute hekel aan heb. Quote Link to comment
+GEO-BREIN Posted September 11, 2013 Author Share Posted September 11, 2013 Mij lukt het niet en bovendien verplicht the add-on om je toolbar aan te passen waar ik een absolute hekel aan heb. Het enige wat verandert aan je toolbar is dat er het logo op komt te staan van Greasmonkey. That's it. Alle andere aanpassingen die je eventueel tegen het lijf zou lopen, kan je gewoon negeren. Quote Link to comment
Recommended Posts