Jump to content

Emailadres wijzigen


Indy & Jones

Recommended Posts

Ik heb een jaartje geleden een profiel aangemaakt voor mijn neefje. Hij gaat wel eens met ons mee om te cachen en we hebben met zijn verjaardag ook een munt op reis gestuurd. Nu heeft hij inmiddels ook een eigen emailadres.

 

Jullie snappen het al, ik heb bij het aanmaken van het profiel ons emailadres gebruikt. Alle emailtjes over zijn munt komen bij mij binnen. Ik heb gezocht en geprobeerd en verder gezocht, maar ik krijg dat emailadres niet veranderd. Momenteel stuur ik alle mailtjes door. Maar voor mijn neefje is het veel leuker om zelf die mailtjes te ontvangen.

 

Wie weet of het nog veranderd kan worden en hoe dan?

Link to comment

Dank je Waldio voor je snelle antwoord.

Dat heb ik idd gezien en zijn emailadres is inmiddels ook toegevoegd. Maar nu wil ik dus zijn emailadres als primair adres. Want nu krijg ik dus de emailtje binnen maar hij moet ze ontvangen. Ik kan de munt gewoon op mijn volglijst zetten. En dat krijg ik dus niet gewijzigd. Ik kan niet het primaire adres wijzigen.

Link to comment

Nadat je tweede mailadres is geverifieerd staan er 2 mailadressen in je profiel.

Klik op 'your profile'.

Klik op 'your account details'.

Ga naar het vak 'Your Validated E-Mail Addresses' en klik rechts op 'change'.

Je ziet dan beide mail;adressen.

Klik nu achter het tweede adres op 'set as primary'.

 

Dan is je gehele account omgezet naar dat adres. Ik weet niet of dat de bedoeling is.

Je zou ook een geheel nieuw account kunnen maken voor je neef.

En de coin vervolgens laten adopteren door het nieuwe account.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...