Jump to content

Probleem met opdracht foto's


taeke

Recommended Posts

Wel, ik zie dat er inderdaad iets fout is met de foto's, en denkelijk is dat een probleem van GC. Eerdere caches die ik gelopen heb, hebben ook allemaal kleine opdrachtfoto's, in plaats van de normale grootte.

Dus, cache eigenaren, kijk even je bladzijdes na, als je er opdrachtfoto's e.d. op hebt staan, misschien dat dit ook voor jullie pagina's geldt. Bedankt namens ons lopers :D

Link to comment

Inderdaad, de foto's op de cachepagina gaan goed, de aanvullende foto's alleen als thumbnail

 

Als je de foto bekijkt, kun je uit de url het stukje "display/" verwijderen. Dan krijg je wel de grote foto te zien.

 

Ja, Groundspeak Inc. maakt het ons steeds lastiger bij iedere wijziging.

 

Mijn oplossing: Geen PM worden, zodat ze geen geld hebben om programmeurs te betalen om al die zaken die het ons lastig maken te programmeren. (Of hun managers die al deze onzin verzinnen)

 

Tc

Link to comment

Uit een topic van een gerapporteerde bug van verkleinde foto's voor de benchmark site een antwoord op vragen rond de veranderende maten/weergaven van foto's:

 

Posted 19 December 2011 ; Moun10Bike

"All of these image size issues are related to the same issue, which is that we are overhauling the image handler to make it easier to specify a particular image size on the fly.

The change is a work in progress and you will see these issues corrected as we move forward...."

 

Bron

Link to comment

..................

Mijn oplossing: Geen PM worden, zodat ze geen geld hebben om programmeurs te betalen om al die zaken die het ons lastig maken te programmeren. (Of hun managers die al deze onzin verzinnen)

 

Tc

Wat walgelijk om een website van Groundspeak te gebruiken om mensen op te roepen om geen betalend lid te worden bij Groundspeak.

Edited by Ellino
Link to comment
Als je de foto bekijkt, kun je uit de url het stukje "display/" verwijderen. Dan krijg je wel de grote foto te zien.

Een andere mogelijkhied (voor wie z'n muis niet wil loslaten :blink: ) is in de gallery van de cache de foto kiezen en dan "print picture" te kiezen. Toegegeven, het is wat omslachtiger dan de oplossing van Tc.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...