Jump to content

waypoints rangschikking op etrex 20


Jut+Jul

Recommended Posts

Bij het downloaden van de gegevens van een cache worden de waypoints opgeslagen in volgorde van afstand.dit is lastig omdat hierdoor de waypoints van

verschillende caches door elkaar gaan lopen.Ik wil graag graag de waypoints gerangschikt hebben bij afzonderlijke cache.Dit moet toch mogelijk zijn.

Wie kan mij helpen?

Edited by Jut+Jul
Link to comment

Ik wil graag graag de waypoints gerangschikt hebben bij afzonderlijke cach.Dit moet toch mogelijk zijn.

Zo uit mijn hoofd kun je ze ook ordenen op alfabetische volgorde (bij de eTrex legend). Als je de namen van je waypoints dan laat beginnen met de cache naam of nummer, staan ze per cache bij elkaar.

 

Tc

Link to comment

Dit is denkelijk niet mogelijk. Het is eigenlijk de Garmin die de uiteindelijke volgorde op de scherm bepaald. Als een cache als nog niet gevonden staat op je apparaat, dan zie je de bijbehorende waypoints ook gewoon op de kaart staan, als er meerdere caches zijn in dat gebied. Je zou kunnen proberen caches die in hetzelfde gebied liggen op gevonden kunnen zetten, en dan verdwijnen de waypoints misschien (zelf even uitprobeen). Naderhand zet je dan gewoon de cache weer terug niet gevonden.

Edited by taeke
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...