Jump to content

Coïn markt as missing


Indy & Jones

Recommended Posts

Het nieuwe jaar is wat trackables goed begonnen voor ons.

 

Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2012. Dat we maar veel plezier mogen beleven aan het cachen.

 

In de zomervakantie zijn wij naar Zweden geweest en hebben daar samen met vrienden een hele mooie munt achtergelaten in een cache. We zijn een wedstrijd begonnen. Onze munten moeten terug naar Brabant komen en degene die zijn munt het eerste weer in handen heeft, heeft gewonnen en het andere team moet dan een vijf gangen menu koken.

 

Wij hebben onze munt achter gelaten in Fjalbacka. De volgende is hij er al uit en vanaf toen hebben we niets meer gehoord van de munt. Hij werd niet gelogt.

 

Daar straks krijg ik een bericht. Onze munt is in Dresden!!!! Jippie!!!!!

 

Maar op de pagina is onze munt als "vermisd" opgegeven. En ik weet niet hoe ik dat moet wijzigen. Kan het niet vinden. Ik zal er wel over heen kijken.

 

Kan iemand me helpen?

 

Dank je wel alvast.

Link to comment

Daar straks krijg ik een bericht. Onze munt is in Dresden!!!! Jippie!!!!!

 

Maar op de pagina is onze munt als "vermisd" opgegeven. En ik weet niet hoe ik dat moet wijzigen.

Als de cachers die de munt gevonden heeft hem grabt, wordt hij automagisch niet meer vermist. Je zou hem ook zelf kunnen grabben.

 

Tc

Link to comment

Wat voor zin heeft het een coin als missing neer te zetten?

 

Een coin aanmerken als vermist (mark as missing) kan worden gedaan door;

- De eigenaar van de trackable; De zin ervan is dat je in jouw eigen administratie van je trackables snel kunt zien dat deze coin van jou vermist is.

In de lijst van jouw trackables staat hij dan bij locatie vermeld met een vraagteken met onbekend/unknown erbij.

- De cache-eigenaar; De zin daarvan is dat de cache-inventaris wordt opgeschoond en trackables die er niet meer inzitten ook daadwerkelijk virtueel uit de cache verwijderd zijn.

Het geeft nog wel eens wat verwarring/teleurstelling wanneer de verwachtte inhoud niet meer blijkt te kloppen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...