Jump to content

Geocoins near your home location werkt niet


cachescout03

Recommended Posts

Dag allemaal,

 

Ik ben een beginneling in Geocaching en ik ben er erg enthousiast over. Ik zou graag een Geocoin vinden en daarom gebruikte ik de webtool op geocaching.com. Maar het kaartje dat coins rond m'n woonplaats zou moeten laten zien, toont telkens een random grote stad. Als ik de kaart verplaats, worden er geen nieuwe locaties meer geladen.

 

Is dat een vaak voorkomend probleem of ligt het aan mij? Ik heb zowel mijn adres als de cöordinaten van mijn thuislocatie ingegeven.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

 

cachescout03

Edited by cachescout03
Link to comment

Zo blijkt toch maar weer hoe je als ervaren cacher toch altijd weer iets nieuws leert door een vraag van een beginner! We zijn toch ervaren cachers, maar dat kaartje had ik nog nooit gezien en deze vraag zorgde ervoor dat ik op speurtocht ging waar dat kaartje dan eigenlijk staat! Ter info voor de rest, je vindt het op: http://www.geocaching.com/track/geocoin.aspx

Het probleem dat het kaartje een willekeurige stad weergeeft hebben we niet, dus geen idee waar dit aan kan liggen als je wel je thuis coördinaten hebt opgegeven. Maar het kaartje laat ook bij ons alleen de coins in de direct omgeving zien, dus als je uitzoomt of verplaatst krijgen wij ook niet meer coins te zien.

 

Om te zien of er ergens trackables inzitten zoeken wij gewoon op caches in een bepaalde plaats en dan zie je vanzelf in de tabel die je dan krijgt, onder Info, of er trackables inzitten bij iedere cache.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...