Jump to content

premium lidmaatschap


luna45

Recommended Posts

Deze vraag zal ongetwijfeld al eerder gesteld zijn maar het lukt me niet om premium member te worden.

Ik heb een account aangemaakt bij paypal. Ik heb een mailtje van ze ontvangen. Ik heb ook 2 bedragen gestort gekregen.

Ik heb deze bedragen naar ze overgemaakt en dan zou je toch denken dat alles in orde is. Binnen 2 tot 3 dagen zou ik

het lidmaatschap over kunnen maken. Dat heb ik ook gedaan maar nog steeds is er niks afgeschreven en krijg ik ook nog

te zien dat ik een premiumlidmaatschap aan moet maken.

Wat doe ik niet goed?

Link to comment

Je hebt bij PayPal verschillende manieren van betalen:

• Via een creditcard,

• Geld op de PayPal rekening zelf zetten (dit duurt ongeveer een werkweek) en hiermee direct betalen.

• Er wordt betaald via een koppeling van jouw PayPal rekening met een andere op jouw naam gestelde betaalrekening.

 

De laatstgenoemde betaalwijze neemt een paar dagen in beslag en wordt bovendien niet altijd geaccepteerd (door die personen en bedrijven die nadrukkelijk een directe betaling wensen).

Dit geldt ook voor de betaling van het Premium Membership.

Daarvoor moet je dus of met creditcard betalen, of het te betalen bedrag al op je PayPal rekening hebben staan.

 

Daarnaast kun je, zoals ook hiervoor vermeld via een shop (bijvoorbeeld geocachingshop.nl) je Premium Membership aanschaffen/verlengen.

Link to comment

Deze vraag zal ongetwijfeld al eerder gesteld zijn maar het lukt me niet om premium member te worden.

Ik heb een account aangemaakt bij paypal. Ik heb een mailtje van ze ontvangen. Ik heb ook 2 bedragen gestort gekregen.

Ik heb deze bedragen naar ze overgemaakt en dan zou je toch denken dat alles in orde is. Binnen 2 tot 3 dagen zou ik

het lidmaatschap over kunnen maken. Dat heb ik ook gedaan maar nog steeds is er niks afgeschreven en krijg ik ook nog

te zien dat ik een premiumlidmaatschap aan moet maken.

Wat doe ik niet goed?

Ik begrijp niet goed hoe je de betaling hebt gedaan. Je zegt dat je 2 bedragen hebt gestort gekregen en dat je die hebt overgemaakt.

 

In principe volg je volgende werkwijze:

 

1) ga naar www.geocaching.com

2) Meld je aan

3) klik op de link "Schaf een Premium lidmaatschap aan!" (onder je login gegevens)

4) klik op "Neem een Premiumlidmaatschap"

5) Selecteer een betalingsmanier": PayPal

6) Klik op "Check out with payPal"

 

Onmiddelijk daarna krijg je een "You have authorized a payment to Groundspeak" email van PayPal.

 

Binnen de minuut ontvang je een "Groundspeak Premium Membership Confirmation Notice" email van Groundspeak en ben je PM.

 

Poepsimpel toch...

Edited by DanPan
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...