Jump to content

Mededelingen van de reviewers


topzoekertje

Recommended Posts

In dit draadje worden alle mededelingen van de reviewers verzameld. Het is niet de bedoeling om in dit draadje discussies te voeren, maar om de mededelingen overzichtelijk bij elkaar te houden. Daarom blijven de oorspronkelijke, door de reviewers geopende, topics inclusief de discussies gewoon bestaan en wordt in dit topic een link naar het oorspronkelijke topic opgenomen. Discussies kunnen in het door de reviewers geopend topic worden gevoerd.

Link to comment

Needs maintenance logs (Link naar oorspronkelijk bericht van 13 december 2011)

 

Beste Cache owners en cache zoekers,

 

Misschien toch even verduidelijken:

 

Stel, er komt een log van het type "needs maintenance" op jouw listing. Dit zorgt ervoor dat je een zwitsers kruis bij in je attributes lijst krijgt.

 

Het verwijderen van deze log zorgt er niet voor dat de status weg gaat. Deze kan je enkel wegkrijgen door een log van het type "owner maintenance" te plaatsen.

 

Doe je dit niet, dan zal bij de volgende "keuring" - wij proberen van aan het begin van een nieuwe kalendermaand telkens alle caches met deze status na te kijken - elke cache die al langer dan een maand de status van "needs maintenance" heeft zal van mij de volgende reviewer note krijgen:

 

Beste,

 

deze cache staat reeds meer dan een maand aangemeld met een "needs maintenance" note. Deze status waarschuwt andere cachers dat er misschien iets niet in orde is.

 

Mogelijk is deze status ten onrechte toegekend aan deze cache. Echter kan deze status alleen door de cache owner opnieuw weggehaald worden door een "owner maintenance" log te plaatsen.

 

Doordat deze cache in "needs maintenance" status staat - wat te zien is aan het zwitserse kruis in de attributes - zal deze cache bij een volgende review waarschijnlijk gedisabled worden.

 

Het feit dat deze cache al dan niet nog gelogd wordt heeft geen invloed op deze beslissing. Enkel door het plaatsen van een "owner maintenance" log kan deze archivering vermeden worden.

 

Indien U hierover nog vragen zou hebben kan U deze steeds stellen via greensprouts@hotmail.be met vermelding van de GC code

 

Met Vriendelijke Groeten,

 

greensprouts

 

Reageert u hierop, met het herstellen van uw cache en met een "owner maintenance" log, dan is hiermee de kous af.

 

Reageert u hier niet op, dan zal bij het begin van de daaropvolgende kalendermaand - dan is uw cache reeds meer dan 2 maanden in needs maintenance modus - uw cache als "temporarily unavailable" gemerkt worden door ons.

 

Gezien er geen reactie volgt op de reviewer note van vorige maand wordt deze cache tijdelijk onbeschikbaar. Indien u uw onderhoud heeft uitgevoerd en de cache helemaal opnieuw in orde is, dan kan u deze opnieuw online brengen door een note van het type "enable listing" te plaatsen. Hierdoor wordt uw cache opnieuw beschikbaar gesteld, maar is het zwitserse kruis niet weg. Om dit kruis weg te halen dient U een log van het type "owner maintenance" te plaatsen.

 

Indien U hierover nog vragen zou hebben kan U deze steeds stellen via greensprouts@hotmail.be met vermelding van de GC code

 

met vriendelijke groeten,

 

greensprouts

 

En hierdoor belandt uw cache in de procedure van "temporarily unavailable" listings

 

Op dit moment heeft u als cache eigenaar reeds 3 maal een waarschuwing gekregen, en staat uw cache minstens 3 maanden in needs maintenance.

 

Uitzonderingen hierop zijn steeds mogelijk, en ik geef toe van strenger te zijn bij een nieuwe cache, die amper enkele dagen/weken geplaatst is, aangezien ik verwacht dat een legger van een nieuwe cache zich nog meer verplicht moet voelen om onderhoud uit te voeren.

 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid in de procedure, welke trouwens op geen enkele manier een regel is.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Geoguy, Dominus Youp, Frogfoot1 en greensprouts

Edited by topzoekertje
Link to comment

Temporary unavailable logs (Link naar oorspronkelijk bericht van 13 december 2011)

 

Beste cache owners:

 

U plaatst een "temporarily unavailable" log op uw cache omdat er iets niet in orde is en u dit wil herstellen. Trouwens, het is niet mogelijk van een "temp unavailable" log toe te kennen aan een cache waarvan u de eigenaar niet bent. Andere mogelijkheid is dat een reviewer uw cache deze status heeft toegekend omdat er iets niet in orde blijkt met uw cache.

 

Deze status wordt 3 maanden toegestaan.

 

Aan het begin van een nieuwe kalendermaand kijken wij alles na en als wij zien dat uw cache deze 3 maanden termijn zal overschijden binnen de maand, dan krijgt u van ons de volgende reviewer note:

 

Beste,

 

even een note om aan te geven dat deze cache reeds geruime tijd de "temporarily unavailable" status heeft.

 

Als een cache 3 maanden in deze status staat kan ze bij een volgende review gearchiveerd worden.

 

Vandaar mijn vraag om deze cache weer in orde te krijgen alvorens deze drie maanden verstreken zijn.

 

Met vriendelijke groeten,

 

greensprouts

 

Indien u uw cache daarna in orde maakt, geen enkel probleem, gewoon een "enable listing" log plaatsen en klaar is kees. Wel even opletten dat er geen zwitsers kruis (needs maintenance) blijft staan op uw listing. Indien dit er toch staat kan u dit verwijderen door het plaatsen van een "owner maintenance" log.

 

Reageert u hier niet op, dan zal bij het begin van de daaropvolgende kalendermaand de volgende reviewer note geplaatst worden:

 

Beste,

 

is er enig onderhoud gepland op deze cache aub? Anders gaat deze bij de volgende review meer dan waarschijnlijk het archief in...

 

met vriendelijke groeten,

 

greensprouts

 

hetzelfde verhaal: u zorgt ervoor dat uw cache in orde is en kan weer een "enable listing" log plaatsen en alles klaar.

 

Indien u echter nog niet reageert, gaat uw cache het archief in bij het begin van een daaropvolgende kalendermaand - dwz bijna 5 maanden na het unavailable zetten van uw cache.

 

Beste,

 

gezien deze cache reeds sinds XXX op "temorarily disabled" staat en er geen gevolg gegeven werd aan de voorgaande oproepen van XXX wordt deze gearchiveerd.

 

Mag ik U vriendelijk vragen van de overblijfselen van deze cache dan ook te verwijderen aub?

 

Moest er om welke reden dan ook noodzaak zijn om deze archivering ongedaan te maken, dan kan u me steeds bereiken via greensprouts@hotmail.be met vermelding van de GC code. Dan zal er nagegaan worden of deze cache uit het archief kan gehaald worden of niet.

 

met vriendelijke groeten,

 

greensprouts

 

 

Ook hier geldt dat dit op geen enkele manier een regel is, hierop kunnen uitzonderingen toegestaan worden of snellere procedures toegepast worden. En ook geef ik toe van strenger te zijn bij een nieuwe cache, die amper enkele dagen/weken geplaatst is, aangezien ik verwacht dat een legger van een nieuwe cache zich nog meer verplicht moet voelen om onderhoud uit te voeren.

 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid in de procedure, welke nogmaals geen enkele bindende regel inhoudt

 

Met vriendelijke groeten,

 

Geoguy, Dominus Youp, frogfoot1 en greensprouts

Edited by topzoekertje
Link to comment

Nederland en Vlaanderen samen (link naar oorspronkelijk bericht)

 

Beste geocache gemeenschap van zowel nederland als vlaanderen,

 

zoals de meesten in nederland reeds enkele weken gemerkt hebben zijn momenteel de vlaamse reviewer - frogfoot1 (Koen) en greensprouts (Erik) - even actief in het reviewen in nederland als in vlaanderen.

Omdat er op zich geen grote verschillen bestaan tussen vlaanderen en nederland, en de samenwerking goed verloopt zal deze samenwerking vanaf nu verder uitgebreid worden:

Zowel Geoguy (Bas), frogfoot1 (Koen), greensprouts (Erik) en X zullen vanaf nu de gehele regio samen reviewen.

Het grote voordeel hier is dat er nog sneller antwoord komt op uw aangeboden caches, waardoor deze nog sneller online kunnen.

Mogelijk zijn er af en toe toch nog vragen die makkelijker door een "locale" reviewer behandeld kunnen worden, wat dan ook gedaan zal worden.

Wij zijn er van overtuigd dat dit enkel de community ten goede kan komen, zowel op de korte als op langere termijn.

Met vriendelijke groeten,

 

Geoguy - geoguy@geocachingadmin.com - http://twitter.com/#!/GeoGuyNL

Frogfoot1 - frogfoot1@gmail.com - http://twitter.com/#!/frogfoot1

greensprouts - greensprouts@hotmail.be - http://twitter.com/#...!/greensprouts_

Link to comment

Verduidelijking enkele punten van de reviewers (Link naar bericht van 2 november 2011)

 

Beste community,

 

Zoals gemerkt zijn we (Geoguy, Frogfoot1, Greensprouts en X ) ondertussen meer en meer ingeburgerd in het reviewen van het gehele Nederlandstalige gebied.

 

Er zijn enkele kleine details die we, in overleg met Groundspeak, proberen van met z'n allen op dezelfde lijn te krijgen, vandaar dat we het nuttig vinden van dit nog eens even opnieuw aan te geven:

 

- Als je parkeercoördinaten ingeeft in de beschrijving zullen deze steeds gevraagd worden als additional waypoint aan te melden, ook in geval van een traditional

- Bij een multi is de coördinaat bovenaan de listing steeds de coördinaat van de plaats waarop iets gezocht dient te worden

- Dit waypoint wordt vanaf nu wel gevraagd bij de additional waypoints in te geven, omdat dit het makkelijker maakt als u een printout meeneemt van alle waypoints.

- Bij een mystery vragen we steeds aan te geven of de coördinaten bovenaan de listing wel of niet fictief zijn

- Hints dienen om mensen ter plekke uit de nood te helpen en dienen dan ook zo aangebracht te worden (uitzondering: hints ivm oplossing van een mystery)

- We blijven letten op de attributes, kijk even na welke er van toepassing zijn. Er zijn de laatste maanden een aantal nieuwe en nuttige toegevoegd aan de opties.

- Een zeer interessante tool om te gebruiken bij het plaatsen van een cache kan hier ( http://ruud4d.geocac.../checklist.html ) gevonden worden. Thanks Ruud4d!

- In Nederland blijven we tot nader order nog steeds vragen naar specifieke toestemming voor elke geplaatste cache

 

Hopelijk komt dit niet te veel over als regelneverij, maar deze items zullen er alleen maar voor zorgen dat uw nieuwe cache sneller goedgekeurd kan/zal worden.

 

Trouwens, wij zijn er om jullie caches online te krijgen/houden, niet om er zo veel mogelijk af te keuren...

 

Met vriendelijke groeten,

 

Geoguy - geoguy@geocachingadmin.com - http://twitter.com/#!/GeoGuyNL

Frogfoot1 - frogfoot1@gmail.com - http://twitter.com/#!/frogfoot1

greensprouts - greensprouts@hotmail.be - http://twitter.com/#...!/greensprouts_

X - X - X

Link to comment

En direct onder het bericht dat ik begonnen ben met reviewen meteen het bericht dat ik (voorlopig) stop met reviewen.

Zie dit bericht.

 

Met vriendelijke groet,

 

Dominus Youp

Groundspeak Volunteer

 

"When you go to hide a geocache, think of the reason you are bringing people to that spot. If the only reason is for the geocache, then find a better spot." – briansnat
Link to comment

Vakantie ....

Ook een Reviewer heeft van tijd tot tijd vakantie nodig.

Frogfoot verlaat het land voor zonniger oorden vanaf donderdag 12 juli '12 tot en met dinsdag 31 juli '12.

Hou rekening met "eventuele" vertragingen. Via mail ben ik steeds bereikbaar :smile:

 

Ik wil dan ook "iedereen" een schitterende vakantie wensen :smile:

 

fef6aa5c-5cb8-4699-89fc-1f4d050877fe.jpg?rnd=0.7690327

 

Koen - Frogfoot1

Link to comment

Vakantie ....

Ook een Reviewer heeft van tijd tot tijd vakantie nodig.

Frogfoot verlaat het land voor zonniger oorden vanaf donderdag 12 juli '12 tot en met dinsdag 31 juli '12.

Hou rekening met "eventuele" vertragingen. Via mail ben ik steeds bereikbaar :smile:

 

Ik wil dan ook "iedereen" een schitterende vakantie wensen :smile:

 

fef6aa5c-5cb8-4699-89fc-1f4d050877fe.jpg?rnd=0.7690327

 

Koen - Frogfoot1

 

Training was good, Frogfoot1 have a nice holiday. I'll make you proud.

@Geo_Gravity

geo.0.gravity@gmail.com

Link to comment

Hallo Nederlandse en Belgische geocachers,

 

Mijn naam is George Gravitalis. Ik ben een aangename belg met griekse roots. Sinds kort ben ik het Nederlands-Belgisch reviewer team komen versterken. Zoals mijn collega's reviewers stel ik mij vrijwillig ter beschikking van de geocache-community en zal ik mijn uiterste best doen om jullie geocaches op een zo goed mogelijke en snelle manier proberen te reviewen. Zoals verschillende onder jullie al zullen gemerkt hebben, en ik zelf ook, ben ik bereikbaar via volgende kanalen om op al jullie vragen te antwoorden.

 

Twitter: @Geo_Gravity

Mail: geo.0.gravity@gmail.com

 

groetjes George

Link to comment

ik ben benieuwd waarom jullie besloten hebben om jullie spelers account er even niet bij vermelden, zijn wij simpele geocachers dan zulk raar volk dat je je zou moeten verschuilen terwijl je juist een poging doet om het beste met ons voor te hebben?

 

Barny

Link to comment

ik ben benieuwd waarom jullie besloten hebben om jullie spelers account er even niet bij vermelden,

 

Heb jij er inmiddels antwoord op gekregen?

Zou het ook wel willen weten!

 

Ja ik ben onderhand ook benieuwd, ondertussen na een tijdje wel vermoedens , maar die slaan mischien nergens op.

Ik wil het graag weten omdat ik graag weet met wie ik een mail conversatie heb. Ik denk dan zo wij Geocachers zijn toch niet zo erg dat identiteiten verborgen moeten blijven? we zijn allemaal mensen. en ik al mens weet graag met wie ik een conversatie heb.

 

mvg Arco Vogel

Link to comment

Met de release van vandaag zijn de richtlijnen ook in het Nederlands vertaald!

 

Mensen die in hun profiel de Nederlandse taal gekozen hebben, krijgen ze automatisch in het Nederlands te zien.

 

Mensen die de site in een andere taal gebruiken kunnen de gebruikte taal wijzigen aan de hand van de (nieuwe) taalselectie optie in het menu.

Houdt er daarbij wel rekening mee dat die keuze opgeslagen wordt in je profiel en je dus niet moet vergeten hem achteraf weer even terug te zetten als je graag weer gebruik wil maken van je oude taalinstellingen.

 

Naast de richtlijnen heeft het vertaalteam zeer hard gewerkt om ook de rest van de site zoveel mogelijk vertaald te krijgen naar het Nederlands.

We zijn er nog niet helemaal, maar ik wil mijn mede vertalers vanuit mijn kant bij deze bedanken voor het vele werk wat ze verzet hebben om dit mogelijk te maken!

Link to comment
Zijn er naast de vertaling nog andere wijzigingen aangebracht aan de richtlijnen?

Nee, aan de richtlijnen is verder niets veranderd. En de vertaling zou een 1-op-1 vertaling van de Engelstalige richtlijnen moeten zijn.

 

Mocht je dingen tegenkomen die verschillen tussen de twee versies, dan hoor ik dat graag zodat we er naar kunnen kijken.

Link to comment

ik ben benieuwd waarom jullie besloten hebben om jullie spelers account er even niet bij vermelden,

 

Heb jij er inmiddels antwoord op gekregen?

Zou het ook wel willen weten!

 

Ja ik ben onderhand ook benieuwd, ondertussen na een tijdje wel vermoedens , maar die slaan mischien nergens op.

Ik wil het graag weten omdat ik graag weet met wie ik een mail conversatie heb. Ik denk dan zo wij Geocachers zijn toch niet zo erg dat identiteiten verborgen moeten blijven? we zijn allemaal mensen. en ik al mens weet graag met wie ik een conversatie heb.

 

mvg Arco Vogel

 

En nog steeds geen antwoord van menig "nieuwe" reviewer. Wie zijn ze? Wat houdt hen bezig? Wat bezielt hen? Deze avond in Jambers. :anitongue:

Link to comment
Nee, aan de richtlijnen is verder niets veranderd. En de vertaling zou een 1-op-1 vertaling van de Engelstalige richtlijnen moeten zijn.

 

Mocht je dingen tegenkomen die verschillen tussen de twee versies, dan hoor ik dat graag zodat we er naar kunnen kijken.

De vertaling ziet er gelikt uit en is zeker een meerwaarde voor nieuwe cache-leggers/zoekers die het Engels niet machtig zijn.

 

Dank aan het vertaalteam!

Link to comment

Dit had toch al lang ergens in een "BLOG" moeten staan ....

 

Frogfoot1 = Team Cabdriver = Koen Swennen

Woonachtig Hasselt - België

U kan mij steeds via de gekende kanalen bereiken :

frogfoot1@gmail.com

team.cabdriver@gmail.com

koen@koenswennen.be

En als het echt moet kan u via PM mijn gegevens ook nog bekomen voor eventueel een gesprek.

Dit gebeurt zelden, maar het gebeurt !

Link to comment

Hallo geocachend België en Nederland,

 

Sinds kort mag ik het team van de Belgische en Nederlandse reviewers versterken.

Voorlopig zal dat nog vanuit de spreekwoordelijke “kast” gebeuren maar nadat er enige ervaring opgedaan is zal de deur wel op een kier gaan en na verloop van tijd geheel open zodat er “uit de kast” gekomen kan worden.

 

Vriendelijke groet,

de wildeman

Groundspeak Volunteer Geocache Reviewer for The Netherlands and Belgium

 

twitter: @de_wildeman_

mail: gcwildeman@gmail.com

Link to comment

:laughing: Bericht voor geocachend Vlaanderen en Nederland :laughing:

 

Mijn eerste jaar als reviewer zit er bijna op :smile: . Dus ben ik toe aan enkele welverdiende weekjes verlof. Ik zal dus niet of moeilijk te bereiken zijn vanaf 18 mei 2013 tot 16 juni 2013. Mag ik langs deze weg dan ook vragen om, indien u vragen heeft, deze via mail te richten aan mijn collega's reviewers, u allen wel bekend.

Nadien kunnen we er weer volop tegen aan gaan.

 

:cool: Vele vakantie groeten :cool:

 

Geo Gravity

Link to comment

:laughing: Bericht voor geocachend Vlaanderen en Nederland :laughing:

 

Mijn eerste jaar als reviewer zit er bijna op :smile: . Dus ben ik toe aan enkele welverdiende weekjes verlof. Ik zal dus niet of moeilijk te bereiken zijn vanaf 18 mei 2013 tot 16 juni 2013. Mag ik langs deze weg dan ook vragen om, indien u vragen heeft, deze via mail te richten aan mijn collega's reviewers, u allen wel bekend.

Nadien kunnen we er weer volop tegen aan gaan.

 

:cool: Vele vakantie groeten :cool:

 

Geo Gravity

 

Job well done, tot nu toe! :anibad:

Geniet van jullie vakantie!!! :lol:

Link to comment

:laughing: Bericht voor geocachend Vlaanderen en Nederland :laughing:

 

Mijn eerste jaar als reviewer zit er bijna op :smile: . Dus ben ik toe aan enkele welverdiende weekjes verlof. Ik zal dus niet of moeilijk te bereiken zijn vanaf 18 mei 2013 tot 16 juni 2013. Mag ik langs deze weg dan ook vragen om, indien u vragen heeft, deze via mail te richten aan mijn collega's reviewers, u allen wel bekend.

Nadien kunnen we er weer volop tegen aan gaan.

 

:cool: Vele vakantie groeten :cool:

 

Geo Gravity

Geo Gravity,

 

Wss ook een jaartje dat je niet snel zal vergeten...

 

Rust maar eens goed uit, je hebt het dik en dun verdiend!

 

En een dikke pluim aan het voltallige BE-NL reviewers-team voor de noeste arbeid die ze dagelijks verrichten.

Link to comment

Aan geocachend Vlaanderen en Nederland.

 

Mijn eerste volledige jaar als reviewer is voorbij gevlogen. Meer dan :anitongue: 5000 :anitongue: caches werden door mij gepubliceerd, enkele duizenden reviewernotes werden gepost, :anibad: need maintenance :anibad: van Vlaanderen werd bijgehouden, dus we kunnen stellen een zeer goed gevuld eerste reviewerjaartje.

Dit had hoogtes en laagtes.

Toch wil ik langs deze weg mijn collega's reviewers bedanken om de steun en fantastische samenwerking in dit eerste jaar en ook alle Nederlandse en Vlaamse geocachers die op regelmatige basis een waarderend woordje voor ons en mij hadden. Nu we het tweede jaar ingaan beloven we jullie op de ingeslagen weg verder te gaan.

 

Nogmaals bedankt

 

George Gravitalis

 

Geo-Gravity

Volunteer Reviewer voor Nederland en Vlaanderen

Link to comment

Enkelen van u zullen het al gemerkt hebben op wat cachepagina's vandaag.

Daarom maak ik mij, als nieuwe personele uitbreiding van het reviewer team, in dit topic hierbij ook even aan u bekend.

 

Email: gc.tjiftjaf@gmail.com

Twitter: @GcTjiftjaf

 

met vriendelijke groet

-Tjiftjaf-

 

Volunteer Reviewer voor Nederland en Vlaanderen

Link to comment

Een reviewer mededeling voor geocachend Nederland en Vlaanderen.

 

De laatste tijd worden wij overstelpt met mails betreffende geocaches in de reviewrij. Dit zorgt voor onnodige vertragingen in het reviewproces en zorgt er dikwijls ook voor dat andere reviewers niet alle gegevens zien betreffende deze caches.

 

Mogen wij dus met aandrang vragen om alle vragen, opmerkingen, toevoegingen enz. enkel via de cachelisting te doen door middel van een note aan de reviewer.

Alle mails betreffende deze listings zullen als onbestaand worden beschouwd en dus ook niet beantwoord.

 

MVG

 

Het Nederlands-Vlaams reviewersteam

Frogfoot, Greensprout, Geoguy, Sus Antigoon, De Wildeman, Tjiftjaf en Geo Gravity

Link to comment

Een mededeling voor geocachend Nederland en Vlaanderen.

 

:sad: Tijdens het reviewen van geocaches stel ik vast dat bij 80% van die caches gezondigd wordt tegen de basisrichtlijnen van Groundspeak. :sad: .

 

Dit wijst mijn inziens op het feit dat er zeer weinig mensen even de tijd nemen om deze eens te lezen.

 

Langs deze weg doe ik dus een zeer warme oproep om deze eens door te nemen alvorens een geocache aan te bieden. Zo verliezen wij minder tijd en geraakt jullie geocache vlugger on-line.

 

Alvast bedankt voor jullie medewerking

 

Geo Gravity

Link to comment

T.A.V. de Nederlandse en Vlaamse geocache community.

 

Om te komen tot een betere en gelijkmatige werkverdeling binnen het reviewersteam, werd besloten om het nederlandstalig grondgebied terug op te splitsen in de twee gebieden, zijnde Nederland en Vlaanderen.

Deze opsplitsing gaat invoege vanaf 01/12/2013.

 

Voor Nederland zullen de volgende reviewers optreden: Geoguy, Sus Antigoon, de wildeman en Tjiftjaf.

 

Vlaanderen zal waargenomen worden door Frogfoot1, Greensprouts en Geo Gravity.

 

Mogen wij dan ook aan u allen vragen om bij contactname rekening te houden met deze opsplitsing. In een beginfase zullen, indien nodig, verkeerd gerichte mails wel doorgestuurd worden.

Aan allen bedankt voor uw begrip.

 

Het reviewersteam.

Link to comment

Ik vind het jammer.

Ten eerste omdat we positieve ervaringen hebben met de Vlaamse reviewers en er nu na de splitsing al direct een andere aanpak lijkt te zijn. Wij zien toch echt alleen maar voordelen in de beschikbaarheid van meer reviewers.

 

Daarnaast is voor ons in zuiden van het land de afstand tot de grens en daarmee de Vlaamse reviewers soms een heel stuk kleiner dan tot Nederlandse reviewers van boven de rivieren.

 

Team Nessa zegt verder dat de Nederlandse reviewers de Nederlandse regels beter kennen, maar zolang wij ze als cachers en (toekomstige) cache owners niet kennen vraag ik me af wat die regels dan zijn. Wellicht dat hier een keer een lijstje kan komen m.b.t. de extra Nederlandse en Belgische regels. Tegelijkertijd mogen ze dan ook worden toegevoegd aan de officiele guidelines zodat ze voor iedereen vindbaar zijn en een deel van de caches niet (onnodig) worden teruggestuurd, met de nodige irritatie die dat voor iedereen met zich meebrengt.

 

Maar wel hartelijk bedankt voor de mededeling in dit forum, voor ons een stuk prettiger dan dingen te moeten vernemen via via, die dan via Twitter, Facebook of andere "sociale" media zouden zijn medegedeeld.

Link to comment

Aan de Nederlandse Geocaching-community en iedereen daarbuiten die zich daarvoor interesseert:

 

Sinds kort ben ik als reviewer actief om het Nederlandse reviewer-team te versterken. Ik hoop jullie van harte van dienst te zijn door jullie caches te publiceren of vragen te beantwoorden over datzelfde onderwerp. Daarvoor ben ik bereikbaar op:

 

Mail: GC.NeonTetra@gmail.com

Twitter: @GCNeonTetra

 

Hopende op een prettige samenwerking met jullie allemaal!

 

Neon Tetra

Link to comment

Bij deze deel ik u mee dat ik met onmiddellijke ingang vanwege persoonlijke omstandigheden gestopt ben als reviewer voor Nederland.

Vanaf heden zal ik mij alleen nog bezig houden met de caches die in België aangeboden worden.

 

Voor vragen betreffende Nederlandse caches kunt u contact opnemen met de Nederlandse reviewers zijnde o.a:

Sus Antigoon - reviewer.susantigoon@gmail.com

Geo Guy - geoguy@gmail.com

 

Ik hoop u allen voldoende geïnformeerd te hebben.

Veel cache plezier en tot ziens in "het veld"

 

Ruud - de wildeman - cachend onder de naam Biertjuh

Groundspeak Volunteer Geocache Reviewer for Belgium

Link to comment

Beste Tjiftjaf,

 

Jammer dat we nu al weer afscheid moeten nemen. Ik hoop dat er geen nare redenen te grondslag aan het besluit liggen.

 

We hebben de samenwerking en toch zeer positieve review ervaringen als prettig ervaren en vinden het jammer dat het nu ten einde komt.

 

In iedergeval bedankt voor het vele werk en hopen dat je het ook naar je zin hebt gehad tijdens het review werk!

 

Groetjes Team Molletje83

Duiven/Gelderland/Nederland

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...