Jump to content

Gezocht: IRC Poffertjes Event 2006 Geocoin


kdv

Recommended Posts

Heeft er iemand toevallig nog een IRC Poffertjes Event 2006 Geocoin in de aanbieding?

Elke metaalsoort is prima.

 

Ik wil hem graag kopen of ruilen. Dit is momenteel mijn ruilmateriaal:

 

Czech Pottery Coin (dark)

Czech Leather Coin

Dutch 2011

Tien jaar geocaching in Nederland Antique Bronze

Tien jaar geocaching in Nederland Antique Silver

Tien jaar geocaching in Nederland Antique Nickel LE

Willem van Oranje Antique Copper XLE

Pocket Decoder Bronze with extra poker disc

500 Finds (non trackable, with sunflower on it)

8-8-8 Italy Edition

nielsenc Thanksgiving 2005

nielsenc Christmas 2005

Geocoinfest EU 2011 Main Event Coin (Two-Tone, Spinner)

Link to comment

Als mede-organisator van het Poffertjes Event kan ik je hier de volgende informatie over geven:

 

De coins van het Poffertjes Event zijn verschenen in 2006, 2007, 2008 en 2009 en zijn gemaakt op initiatief van Karel Kraak.

Helaas is zijn webshop (http://www.k2coins.nl/) tijdelijk gesloten, maar wellicht kun je hem een PB sturen.

Voor zover ik weet zijn de coins van 2006 (het pannetje met 2 handvaten) echter uitverkocht.

 

Groeten, Team GeoGorkum

Link to comment

Hoi GeoGorkum,

 

Bedankt voor de info! Als groot poffertjesfan, die helaas nog nooit op het event aanwezig heeft kunnen zijn, heb ik wel al een exemplaar van editie 2006, 2007 en 2008. Ik zoek nu een 2006 voor iemand anders. En natuurlijk wil ik zelf ooit nog graag een 2009 om mijn verzameling compleet te maken (nou ja, slechts 1 versie per jaar dan, maar dat is toch een goed begin).

Ik had dus al wel een vermoeden dat ze allemaal uitverkocht zouden zijn. Eerlijk gezegd zie ik Karek Kraak pm'en niet zo zitten. Dus ik hoop vroeg of laat de coins te kunnen 'aftroggelen' van iemand die deze wil verkpen of ruilen :)

 

Oh, enne, komt er ooit nog een nieuwe editie? En zo nee, is dat dan omdat het moeilijk is nog een nieuwe ontwerpvariant te verzinnen?

 

Als mede-organisator van het Poffertjes Event kan ik je hier de volgende informatie over geven:

 

De coins van het Poffertjes Event zijn verschenen in 2006, 2007, 2008 en 2009 en zijn gemaakt op initiatief van Karel Kraak.

Helaas is zijn webshop (http://www.k2coins.nl/) tijdelijk gesloten, maar wellicht kun je hem een PB sturen.

Voor zover ik weet zijn de coins van 2006 (het pannetje met 2 handvaten) echter uitverkocht.

 

Groeten, Team GeoGorkum

Edited by kdv
Link to comment

Oh, enne, komt er ooit nog een nieuwe editie? En zo nee, is dat dan omdat het moeilijk is nog een nieuwe ontwerpvariant te verzinnen?

 

Zoals al aangegeven zijn de coins destijds op initiatief van Karel Kraak uitgebracht. Hij heeft ze dus ook ontworpen.

Wij zijn helaas niet zo creatief ;-) richten ons meer op 't event zelf, maar laat dit een mooie oproep zijn aan de tekenaars onder de geoachers!

Wie weet komt er iets moois uit dat we dan voor de 8e editie van het PE op de markt kunnen brengen??

We zijn benieuwd!

 

Groeten, mede namens het pe-cluppie,

 

Team GeoGorkum

Link to comment

Dat zullen de creatievelingen met ontwerptalent zich vast geen twee keer laten zeggen! Ik ben helaas niet zo'n tekentalent, maar kan wel een beetje brainstormen:

- een elektrische poffertjespan met ingebouwde LED als statuslampje (de PDA-coin heeft ook zo'n ingebouwde LED bijvoorbeeld)

- een bus poedersuiker

- zo'n poffertjesplaat waar heel veel poffertjes tegelijk op worden gebakken (rechthoekige ocin dus)

- een pak poffertjesmix

- ...

Link to comment

Dat zullen de creatievelingen met ontwerptalent zich vast geen twee keer laten zeggen! Ik ben helaas niet zo'n tekentalent, maar kan wel een beetje brainstormen:

- een elektrische poffertjespan met ingebouwde LED als statuslampje (de PDA-coin heeft ook zo'n ingebouwde LED bijvoorbeeld)

- een bus poedersuiker

- zo'n poffertjesplaat waar heel veel poffertjes tegelijk op worden gebakken (rechthoekige ocin dus)

- een pak poffertjesmix

- ...

 

Oké, oké, ga door! Wie volgt?

Link to comment

Toevallig bood er gisteren iemand (o.a.) de 2006 Poffertjescoin te koop aan op het Amerikaanse forum, dus hij is binnen!

Nu nog alle LE's, plus de normale versie van 2009 :)

En het zou echt leuk zijn als er voor het volgende (of daarop volgende?) event weer een coin komt. Misschien kan het draadje nu een ideeën-/ontwerpwedstrijd worden? :)

Link to comment

Als GeoGorkum (of iemand anders van het pe-cluppie) aan kan geven dat een ontwerp-topic voor een poffertjes event coin serieus de bedoeling wordt, dan kan een moderator de titel van het topic aanpassen.

Een nieuw topic openen mag natuurlijk ook. :D

Edited by Sivota
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...