Jump to content

Hoe vind ik andere gebruikers op Geocaching.com ?


Brokling

Recommended Posts

Hallo allemaal. Allereerst zal ik me even voorstellen, mijn naam is Tom en ik kom uit Schiedam. Vandaag ben ik voor het eerst gaan geocachen, heb mijn eerste 3 binnen , en vind het nu al errug leuk ;-)

Ik vroeg me af hoe ik andere gebruikers uit bijvoorbeeld Schiedam kan vinden op de Geocaching.com website? Is dit mogelijk?

Ik heb een Premium account.

Mocht iemand dit weten dan hoor ik het graag, ben wel benieuwd wie in mijn omgeving of welke bekenden er ook mee bezig zijn.

Alvast bedankt !

Link to comment

Hallo Brokling,

 

Welkom op dit forum.

 

Ik weet eigenlijk niet of er een directe manier is om gebruikers uit een bepaalde plaats te vinden, maar er zijn wel manieren om te ontdekken wie er in de buurt bij jou ook aan geocachen doen. Allereerst kun je kijken wie er caches hebben gelegd, dat zijn vast mensen uit je woonplaats. Ook kun je kijken wie er regelmatig caches bij jou in de buurt vinden. Een erg leuke manier om in contact te komen met andere cachers is een event bezoeken. In Hoogvliet wordt binnenkort het bordspel-event gehouden, misschien is het leuk om dat te bezoeken.

 

En een laatste mogelijkheid is natuurlijk dat er cachers uit de buurt op je bericht reageren.

 

Groet,

Topzoekertje

Link to comment

Hallo Brokling,

 

Welkom op dit forum.

 

Ik weet eigenlijk niet of er een directe manier is om gebruikers uit een bepaalde plaats te vinden, maar er zijn wel manieren om te ontdekken wie er in de buurt bij jou ook aan geocachen doen. Allereerst kun je kijken wie er caches hebben gelegd, dat zijn vast mensen uit je woonplaats. Ook kun je kijken wie er regelmatig caches bij jou in de buurt vinden. Een erg leuke manier om in contact te komen met andere cachers is een event bezoeken. In Hoogvliet wordt binnenkort het bordspel-event gehouden, misschien is het leuk om dat te bezoeken.

 

En een laatste mogelijkheid is natuurlijk dat er cachers uit de buurt op je bericht reageren.

 

Groet,

Topzoekertje

 

Bedankt!

Zal ik zeker even gaan bekijken, en Hoogvliet is lekker dicht in de buurt dus misschien wel leuk om te bezoeken.

 

Groet,

Tom

Link to comment

Zeker als beginneling is een event echt een aanrader om eens te bezoeken.

 

Daar leer je meer in 1 dag van anderen, dan je zelf uit kan vogelen in een maand. Dat is tenminste onze ervaring en die van anderen die het mij op hun beurt weer hebben aangeraden destijds.

 

Ik ga eens even kijken wanneer het is, en of ik er dan heen kan.

Alvast bedankt !

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...