Jump to content

Phone en pm caches


Arsari_NL

Recommended Posts

Ik heb sinds een tijdje een Iphone4 met daarop de groundspeakapp. Tot nu toe was dit een prima combinatie om te cachen.

Afgelopen zaterdag kwam ik iets raars tegen. Ik maakte een wandeltocht en had vantevoren thuis gekeken waar ongeveer caches lagen. Op de lokatie aangekomen waren deze caches niet zichtbaar in de app. Dit gebeurde mij tot drie keer toe, en toen heb ik het maar opgegeven.

Bij controle thuis bleek dat alledrie de caches pm-caches waren. Ben verder aan de slag gegaan met telefoon en website en inderdaad krijg ik op mijn telefoon nooit pm-caches te zien.

Ligt dat aan mij, zie ik iets over het hoofd in de app dat ik kan aanpassen?

 

Alvast bedankt

Link to comment

Bij controle thuis bleek dat alledrie de caches pm-caches waren. Ben verder aan de slag gegaan met telefoon en website en inderdaad krijg ik op mijn telefoon nooit pm-caches te zien.

 

een tijdje geleden kreeg je met de app ook als niet PM-er PM caches te zien. Ik neem aan dat ze het iets te enthousiast gecorrigeerd hebben. Misschien repareert Groundspeak dit nog wel, zou wel betekenen dat ze daarmee indirect hun fout moeten toegeven, en dat doen ze niet zo graag.

 

Tc

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...