Jump to content

Afscheid en Welkom van moderators


Sivota

Recommended Posts

Beste mensen,

 

De opmerkzame forumbezoeker had er misschien al een ietsepietsje van waargenomen, daarom lijkt het tijd om hier wat eerste veranderingen aan te kondigen.

In de opmars naar het vernieuwde Nederlandstalige forum, waartoe de ICT afdeling van Groundspeak op dit moment de voorbereidingen treft, gaan we;

 

Binnenkort helaas afscheid nemen van riviouveur, die ik hierbij hartelijk wil bedanken voor zijn inbreng en werkzaamheden op dit forum.

 

Daarnaast wil ik jullie laten weten dat we twee nieuwe moderators uit Nederland gaan verwelkomen.

Het zijn topzoekertje en repertum.

Zij zullen zich binnenkort zelf wat nader aan jullie voorstellen.

Beide zijn zich aan het inwerken om straks ook daadwerkelijk aan de slag kunnen.

Ik ben blij met deze twee collega's op dit forum.

 

topzoekertje en repertum: Welkom !

 

Sivota

Link to comment

In de opmars naar het vernieuwde Nederlandstalige forum, waartoe de ICT afdeling van Groundspeak op dit moment de voorbereidingen treft

Wat gaat er gebeuren/veranderen dan???

 

 

Binnenkort helaas afscheid nemen van riviouveur, die ik hierbij hartelijk wil bedanken voor zijn inbreng en werkzaamheden op dit forum.

Bedankt voor de inzet!!!

 

 

Daarnaast wil ik jullie laten weten dat we twee nieuwe moderators uit Nederland gaan verwelkomen.

Succes met jullie nieuwe functie, maak er wat moois van!
Link to comment

Tja wat moet ik daar op zeggen? Het is helaas niet te voorkomen dat het weer drukker wordt op gcnl. Er zijn natuurlijk altijd onwetenden of cachers die het niet interesseert hoe er daar met mensen om wordt gegaan. Dat zie ik met lede ogen aan maar ik zou niet weten wat daaraan te doen is. Wel heb ik besloten om geen geo d'ors meer te gebruiken. Ik deel ze niet meer uit en laat ze ook niet op mijn cachepagina's zien.

Ik ben wel blij met meer forums en moderators hier. Dat geeft meer mogelijkheden waardoor het hier misschien weer drukker wordt.

Link to comment

Is dat nog steeds nodig. De storm op .nl is nu weer wat overgewaaid. Het wordt daar weer steeds drukker, terwijl het hier minder druk wordt. We zullen zien.

 

Tc

Ik kom er niet meer en zo zijn er nog wel een paar mensen (vooral ex-vrijwilligers) die zicht flink in hun zak gescheten voelen.

 

Heb ik weer naast de pot gepiest :(

 

Verklaar je nader had je ergens interessant in?

Link to comment

Ba, Jo,

 

 

Ik kom er niet meer en zo zijn er nog wel een paar mensen (vooral ex-vrijwilligers) die zicht flink in hun zak gescheten voelen.

 

 

Dat snap ik. Sterker de sfeer die er op .nl hangt heeft er voor gezorgd dat ik niet eens overwogen heb om me daar als vrijwilliger aan te melden (al voor e.e.a. duidelijk in de openbaarheid kwam). Nu is het zo dat een forum met meer bezoekers interessanter is dan een fora met minder bezoekers. Als je in google geocaching intikt is het eerste waar je terecht komt .nl. Mag jij raden waar de meeste mensen in eerste instantie naartoe gaan.

 

Dit is geen waardeoordeel over welk forum dan ook, slechts een constatering.

 

Tc

Link to comment

Hallo allemaal!

 

 

Zoals Sivota al aankondigde ben ik een van de twee nieuwe moderators op dit forum.

 

Ik ben vereerd dat ik gevraagd werd voor deze rol, omdat deze website en haar fora mijn eerste kennismaking met het fenomeen geocaching was. Dankzij de informatie die ik hier vond ging ik op pad met een gps en sindsdien ben ik verslaafd aan deze hobby.

 

Als cacher ben ik bekend als de vrouwelijke helft van het team irisisleuk. Maar om moderatorzaken gescheiden te houden van mijn eigen cache activiteiten hanteer ik daarvoor dus een andere naam.

 

Met de aankomende uitbreidingen van het forum hoop ik dat het forum nog interessanter wordt voor aankomende geocachers die hier op zoek gaan naar alle ins en outs van geocaching, net zoals ik 3,5 jaar geleden deed. Ook het internationale aspect vind ik heel belangrijk, aangezien dit forum voor cachers uit andere landen toch de eerste bron van informatie is. Ik hoop dat zij hier altijd hartelijk ontvangen worden als ze vragen hebben m.b.t. geocaching en geocachers in Nederland.

 

Alle ervaren geocachers kan ik verder natuurlijk alleen maar alvast hartelijk danken voor hun input aan deze site. Ik reken er op dat het een gezellig en informatief forum is en zal blijven voor iedereen. En ik hoop dat Sivota, topzoekertje en ik nauwelijks iets aan moderator werk hoeven te doen, tenzij natuurlijk de forumrichtlijnen echt worden overschreden.

 

 

repertum

 

Link to comment

Ik ga me meer bezighouden met de functionaliteit van .com !

 

Het jarenlange gekonkel op.nl heeft zijn tijd gehad en alle bruikbare items doen het daar niet meer.

 

Geen punt maar ik zoek een werkende site en da's deze zeker!

 

Ciao AAPJ

 

Kom er gezellig bij! Plaats genoeg!

 

(en nee ik ben niet de nieuwe modereter bij .nl :D )

Link to comment

*BaJo*

 

Zie nu pas het jaartal van ...... hahahaha

maar je bent wel snel op de hoogte

 

Geen moddergooien hoor maar ik lees liever bruikbare en opbouwende verhalen.

 

Alles waarop je kan en wil reageren kan door anderen weer anders worden opgevat (ook door mij).

 

Ik zie hier wat ik zoek en als ik malse/sappige verhalen wil dan kan ik misschien nog wel eens naar.nl ;-)

 

De kaart van .com is eigenlijk ook veel duidelijker... dat ik dat nooit heb gezien ;-( (en ik ben (ook) nog wel opticien)

Link to comment

Ik ga me meer bezighouden met de functionaliteit van .com !

 

Het jarenlange gekonkel op.nl heeft zijn tijd gehad en alle bruikbare items doen het daar niet meer.

 

Geen punt maar ik zoek een werkende site en da's deze zeker!

 

Ciao AAPJ

 

Een werkende site en een gezellig forum!! Wat willen we nog meer? :)

Link to comment

Kijk dat zijn nog een positieve reacties!

Prettig.

Ik zal in een ander draadje een fotowedstrijd aankondigen.

Vorig jaar persoonlijk door mij op geocaching.nl georganiseerd.

Toen was ik nog geen teamlid. Dit jaar kies ik ervoor om dat hier te doen.

Eens kijken of we het hier nog wat verder kunnen opkrikken.

Link to comment

Hallo allemaal,

 

Ik ben de andere nieuwe moderator en wil me geheel aansluiten bij de woorden die Iris heeft gezegd. Een paar weken geleden vroeg Sivota mij of ik moderator wilde worden en ik voel me erg vereerd door dit verzoek. Nadat ik daar een paar dagen over het nagedacht heb ik besloten om op haar verzoek in te gaan.

De afgelopen week zijn wij geïntroduceerd in het vrijwilligersteam en hebben we een hoop leesmateriaal gekregen. Ik ben blij verrast door de professionele organisatie achter de schermen in combinatie met de ontspannen sfeer. Dit sluit goed aan bij de wijze waarop ik mijn moderator werk wil doen.

 

Ik denk dat het nederlands forum zich verder kan ontwikkelen tot een plek waar nieuwe cachers kennis kunnen opdoen en ervaren cachers hun meningen kunnen uitwisselen. Daar zullen wij met zijn drieën in ieder geval ons steentje aan bijdragen.

 

Frans, a.k.a. Topzoekertje

Link to comment

Wordt het niet eens tijd om de moderaters aan het werk te zetten dan, Voel een goeie oude flamewar opkomen :P

 

Ik ben blij dat er mensen zijn die met raad en daad en vanuit een neutraal standpunt disccusies kunnen begeleiden, daarnaast veel respect voor de extra tijd die het deze mod's gaat kosten om naast het drukke geocache leven ook nog eens dit soort extra's voor de hobbie van ons te doen...

 

Misschien moet ik naast een cache "Ode aan de reviewers (http://coord.info/GC2VAP8)" ook maar eens een "Ode aan de moderators" cache gaan maken :) (moest even spammen)

 

TFTMod's !

Link to comment

Wordt het niet eens tijd om de moderaters aan het werk te zetten dan, Voel een goeie oude flamewar opkomen :P

 

Dan moet je nog even wachten. We hebben al wel de functie in ons profiel staan, maar onder aan de forum-pagina kun je zien dat we nog geen moderator rechten hebben.

 

Dat van de cache vind ik wel een goed idee.

Edited by topzoekertje
Link to comment

Twee nieuwe modjes er bij! Wens jullie heel veel plezier in het modereren. Straks los NL forum hier met een aantal subgroepjes. Ik hoop dat het forum hier bij .com dan wat meer gaat leven.

Daar hebben we natuurlijk als forum gebruikers ook invloed op.

Worden de mogelijkheden ook nog aangepast zoals het aanmaken van een handtekening, banner oid? Aan de ene kant lekker rustig en overzichtelijk zo, geen stat banners etc, maar ook wel een beetje kaaltjes.

Link to comment

Worden de mogelijkheden ook nog aangepast zoals het aanmaken van een handtekening, banner oid?

 

Banners niet, maar dat kan niemand op de Groundspeak forums.

Een forum titel en een forum signature kun je aanmaken via je Geocaching.com profiel bij 'edit your account details'.

Daar kun je ook een avatar uploaden.

Link to comment

Ik wens veel succes aan mijn opvolgers en (nog) aan Sivota. Het NL(talige)forum is in twee jaar heel ver gekomen en ik vind het mooi dat "Dutch-Speaking" als eerste subfora krijgt. Ik ga toch wel af en toe hier lezen cq schrijven, maar dan meestal onder minj playernaam, "sTeamTraen".

Edited by riviouveur
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...