Jump to content

Gezocht: Bergsporters en klimgeiten in de buurt van Teylingen


w2ap

Recommended Posts

HEEL MISSCHIEN kan ik toestemming krijgen om over anderhalf tot twee jaar de Ruïne van Teijlingen te gebruiken om te abseilen. Niets is nog zeker, ik heb heel recent pas het eerste balletje opgegooid.

 

Mocht deze unieke kans werkelijkheid worden, dan deel ik dat graag met 'lotgenoten'. Ik zou dan overwegen om er een eenmalig en kleinschalig event van te maken.

 

Ik heb geen ervaring met het organiseren van een geocache event, en eerlijk gezegd ook nog niet zoveel met abseilen. Maar het idee lijkt me bijzonder leuk. Wie zou mij kunnen helpen met het opzetten van zo'n festijn en heeft ook nog eens ervaring met klimmen en abseilen (gelet op veiligheid etc.) Het is natuurlijk ook praktisch als je een beetje in de buurt woont.

 

Serieuze kandidaten graag een reactie via PM. Enthousiaste potentiële deelnemers: Reageer vooral in dit topic!

Link to comment

Je weet dat ik elke kans grijp om te kunnen klimmen/abseilen.

Dus ik kom zeker, mocht je het voor elkaar krijgen.

Kan je alleen niet echt van dienst zijn, omdat ik niet in de buurt woon, maar mocht je toch m'n hulp kunnen gebruiken: je weet me te vinden

(ergens aan een wand waarschijnlijk :anitongue: )

Link to comment

Je weet dat ik elke kans grijp om te kunnen klimmen/abseilen.

Dus ik kom zeker, mocht je het voor elkaar krijgen.

Kan je alleen niet echt van dienst zijn, omdat ik niet in de buurt woon, maar mocht je toch m'n hulp kunnen gebruiken: je weet me te vinden

(ergens aan een wand waarschijnlijk :anitongue: )

Als jij ergens aan een wand hangt, kom ik je redden ;-)

 

Ik zal de komende tijd m'n gedachten er eens over laten gaan hoe dit het beste aangepakt kan worden. Het eerste ei voor de toestemming is gelegd, dat probeer ik eerst maar eens wat verder uit te broeden. Daarna zal ik kijken hoe er verder gepland kan worden. Birdie, ik hou je aanbod en je tips in de gaten!

Link to comment

Ik woon ook in de buurt, en vind het zeker een goed idee. Ben zelf geen klimmer, maar heb wel vrienden in de Geocaching/Scouting-scene die hieraan mee zouden willen werken.

 

Voor het organiseren van een event, zie mijn profielpagina ;-)

Edited by ArneH
Link to comment

Ik woon ook in de buurt, en vind het zeker een goed idee. Ben zelf geen klimmer, maar heb wel vrienden in de Geocaching/Scouting-scene die hieraan mee zouden willen werken.

 

Voor het organiseren van een event, zie mijn profielpagina ;-)

Hoi Arne,

 

Als ik dit zo lees, en je profielpagina bekijk, dan heb ik aan jou zeker een goeie! Ik stuur je vandaag of morgen even een PM!

Link to comment

Ik ben enthousiast over het idee, heb zelf in teylingen gewoond en dan wel vlak bij de ruïne. Verder vind ik klimmen een hele leuke sport (die op moment op een heel laag pitje ligt ivm het ontbreken van een klimpartner...)

Voor kleine hand en span diensten ben ik sowieso inzetbaar (zo nodig). Of ik ook nog handig zou kunnen zijn op andere vlakken hou ik even in het midden, maar je mag me altijd vragen of ik iets kan doen...

 

Corina

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...