Jump to content

Reken"lineaal" munt


technetium

Recommended Posts

Zoals ik al op een ander forum gemeld heb, ben ik bezig met een persoonlijke munt in de vorm van een cirkelvormig rekenlineaal.De proefmunten zijn door de munt opgestuurd. Helaas zijn er nog een aantal zaken die opgelost moeten worden. Ondanks dat wil ik een aantal foto's met jullie delen

 

Details van speciaal:

sam_special.jpg

 

Achterkant van ochtend:

sam_morning.jpg

 

Voorkant van avond:

sam_evening.jpg

 

Tc

Link to comment

Ziet er al goed uit.

Bedankt!

 

Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Ik ook

 

Is het dan ook de bedoeling om ze te verkopen?

 

Ja, ik wil wel de kosten van de munten over meer cachers verdelen ;)

 

Die ziet er geweldig uit! Ben benieuwd of ik zo'n coin ooit eens in een cache zal aantreffen.

 

Ik heb ook wel eens deze in een cache mogen aantreffen: http://www.geocaching.com/track/log.aspx?LUID=e773d0a7-5c14-402a-a56a-aeb5b1b9b2b6

De kans zit er in dat je een van deze ook aantreft.

 

Tc

Link to comment

Kunnen we al intekenen dan ?

Nog niet, eerst nog even de nieuwe samples afwachten. Houd dit draadje in de gaten, of stuur me een mail, dan zet ik je om mijn e-mail lijst.

 

Tc

Naar mate de coin zich ontwikkelt kun je ook een verzoek doen om de subtitel te wijzigen, wanneer je dat wilt.

Bijvoorbeeld: Samples zijn binnen, zie bericht #... of intekenen kan nu.... etc.

Dat geldt voor iedereen, die in een topic actuele ontwikkelingen wil aangeven in de subtitel

Edited by Sivota
Link to comment

ergmooi zal waarschijnlijk niet een goedkoop dingetje worden... :unsure:

 

We proberen de kosten onder de 15 euro te houden. En dat valt niet mee, omdat het eigenlijk twee munten zijn die in elkaar gezet worden. De nieuwe samples zouden deze week aangekomen moeten zijn. Ik neem aan dat de kerstdrukte ze vertraagd heeft.

 

Tc

Edited by technetium
Link to comment

De nieuwe samples zijn aangekomen. De cijfers op de buitenring staan nu wel op de goede plaats en de transparanten zijn nu zo dat de details er dooreen goed zichtbaar zijn.

 

Voor de verkoop van deze munten zal eerst een presale gehouden worden bij Chuck Turner's Palehorse Design http://phdcoins.ca/index.cfm Ik blijf jullie op de hoogte houden.

 

Special voorkant:

sp_fr.jpg

 

Avond achterkant

ni_bk.jpg

 

Ochend voorkant:

mo_fr.jpg

 

Special achterkant:

sp_bk.jpg

 

Tc

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...