Jump to content

Kan er iemand helpen met een pocket query ?


cache3

Recommended Posts

Kan iemand me misschien helpen met het maken van een query ? Ga onverwachts een paar dagen weg en kan daardoor geen query van caches langs de route maken omdat ik 2 dagen geleden al een query heb gedraaid. Zou iemand die voor mij willen maken en even mailen ?

 

Dat zou helemaal geweldig zijn !

Link to comment

Kan iemand me misschien helpen met het maken van een query ? Ga onverwachts een paar dagen weg en kan daardoor geen query van caches langs de route maken omdat ik 2 dagen geleden al een query heb gedraaid. Zou iemand die voor mij willen maken en even mailen ?

 

Dat zou helemaal geweldig zijn !

 

Je kunt gerust dezelfde query maken als je de gegevens een klein beetje verandert en een andere naam geeft. Dan één keer uitvoeren op de dag dat je de query aanmaakt.

Link to comment

Nee maar dit is een andere dan ik normaal met mijn finds doe. Ik wil er nu 1 maken voor de caches langs mijn route. Maar het vakje is gewoon grijs en kan dus geen query draaien.

 

Edit: Toch gelukt ! Nu alleen nog kijken hoe ik die gpx in mijn garmin kan krijgen.

Edited by cache3
Link to comment

Je kunt maximaal 5 PQ's per dag aanmaken.

Daarnaast kun je 1 keer per 3 dagen een PQ aanmaken met je gevonden caches.

 

Jouw combinatie van 1 PQ met je gevonden caches en 1 PQ met je opgeloste mystery caches gaat dus gewoon lukken.

Maar als je vandaag een PQ maakt van je gevonden caches, morgen een powertrail loopt (en logt) moet je toch nog 2 dagen extra wachten voordat je weer een PQ kunt maken met je gevonden caches.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...