Jump to content

hulp bij oplossen van caches


brandweermaikel

Recommended Posts

beste forum lezers,

 

na al een aantal caches gevonden te hebben nog een aantal caches in de buurt die ik graag wil doen maar waar ik zo snel niet uitkom hoe ik deze op moet lossen.

er zitten zelfs oppikkers bij dus zou niet super moeilijk moeten zijn.

graag contact of iemand bereid is met het opsturen van bepaalde richting voor het oplossen van de raadsels

 

bedankt

Link to comment

dank u

zal eens kijken wat ik er allemaal mee kan.

maar krijg hoop getallen alleen heb idee dat mijn wiskunde regels niet meer kloppen(is dan ook tijdje geleden)

vandaar dat ik misschien verkeerde bron gebruik of dat ik het niet goed op los.

betreft de cache ......

 

 

Edit: Naam van de cache verwijderd om niet het risico te lopen op een spontaan antwoord.

Edited by Sivota
Link to comment

Over wiskunde regels staat iets in de checklist, die regels kan je hier vinden:

 

REKEN REGELS

Nu hebben wij juist geleerd dat dit niet (altijd) klopt. Zie:De moord op Meneer van Dale http://coord.info/GC11RX3

Ik zie geen verschil, volgens mij worden op beide pagina's de correcte regels uitgelegd. De grootste fout is dat "rekenregels" 1 woord is, GeoVlinder heeft waarschijnlijk last van een overgevoelige spatiebalk. Maar voor mensen die niet veel van reken weten lijkt het me een duidelijke uitlegpagina!

Link to comment

De discussie omtrent de rekenregels steeks regelmatig de kop op op diverse fora. Ik ben van mening dat bij de berekeningen van cachecoördinaten de sommen dusdanig moeten zijn dat ze niet ter discussie kunnen worden gesteld.

Een taalregel zegt dat iets dat één ding is ook één woord is. Lachen om verkeerd spatiegebruik kan op www.spatiegebruik.nl

Edited by Ellino
Link to comment

Een goed moment om hulp te vragen bij het oplossen van mysteries is tijdens een event. Dan zijn vele CO's aanwezig, maar je kunt dan ook aan andere cachers hulp vragen.

Het is nog ver weg, maar op het SAens Kessers Evenement (SAKE 2016) zal er waarschijnlijk een "Mysterie's voor beginners"-workshop gegeven worden. Voor de workshop kun je je nog niet aanmelden, maar je kan je wel al opgeven voor het event (dmv een "Will Attent" en dan blijf je ook op de hoogte van alles.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...