+Post@Co Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Weet iemand of er graveerbare TB's bestaan. Ik weet dat er coins zijn waarop je een nickname kunt laten graveren, maar zijn er ook TB's waarop dat kan? Quote
Waldio Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Een tb is volgens mij in principe alleen maar die trackcode. Dus je kan ermee doen wat je wilt. Je zult dan natuurlijk wel zelf je naam erin moeten slaan, of het automatisch kan weet ik niet. Quote
GeoVlinder Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Je kan iets aan een tb hangen, datgene kan je natuurlijk wel graveren. En in principe kan alles, je kan een tb aanschaffen en zelf (laten) graveren. Quote
+Post@Co Posted October 1, 2011 Author Posted October 1, 2011 jammer, maar ik wilde eigenlijk een TB waarop echt ruimte vrijgelaten is voor een nickname o.i.d. verder zoeken dus..... Quote
+woejam Posted October 2, 2011 Posted October 2, 2011 Op zich kan het wel. Ik heb wel eens een test gedaan of het zou kunnen. Er is volgens mij ruimte voor 1 regel tekst. Als je interesse hebt, stuur maar even een pm. Quote
Leandraakje Posted October 3, 2011 Posted October 3, 2011 (edited) Je kan natuurlijk ook een TB aanschaffen en de code die daarop staat gebruiken voor een eigen te fabriceren TB. Zo werkt dat toch ook bij Auto TBs, t-shirts, petjes etc. Volgens mij heb je dan ook een TB met een code en deze code hebben ze dan op sticker/shirt/pet etc gedrukt. Heb er ook weleens over gedacht om op deze manier een unieke TB in de vorm van een sieraad te maken. Benieuwd wat voor moois je er van maakt. Edited October 3, 2011 by Leandraakje Quote
GeoVlinder Posted October 4, 2011 Posted October 4, 2011 Dat kan natuurlijk, je hebt ook mensen die een tb nr op hun lichaam zetten en zo te loggen zijn. klik Quote
+Post@Co Posted October 5, 2011 Author Posted October 5, 2011 ook daar heb ik over nagedacht...maar tot nu toe nog niet aangedurft! Quote
Leandraakje Posted October 16, 2011 Posted October 16, 2011 Kwam net bij Coins and Pins de mogelijkheid tegen om TBs te laten graferen: http://www.coinsandpins.com/geocoins/assorted-geocoins/Personal-Geo-Dog-Tag-4-set#.TptJXCphiK1 Kijk ook bij onder de tab Related Products voor allerhande varianten. Quote
GeoVlinder Posted October 17, 2011 Posted October 17, 2011 Is dat dan ook met een trackable number van gc.com? Quote
+Post@Co Posted October 21, 2011 Author Posted October 21, 2011 Zoiets bedoelde ik wel...maar ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Geovlinder... Quote
+Cernunnos Posted October 21, 2011 Posted October 21, 2011 Ja, dit zijn gewoon GC codes. KIJK HIER maar. Daar omschrijven ze het registratie proces. Quote
Leandraakje Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Ja hoor, zoals Cernunnos al schreef, zijn deze TBs gewoon trackable. Zie voor een voorbeeld: http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=3623022 Quote
+Ogima Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Deze site kwam ik net tegen. Je kan hier custom travelbugs laten maken. Ik ken het bedrijf verder niet, wellicht heeft iemand anders op het forum er wel ervaring mee. Quote
Recommended Posts