Jump to content

de koi tb blijft wel erg lang in bezit


team 71

Recommended Posts

Hallo ik heb een tb aangeschaft en die is na een vrij korte reis al bij iemand beland die erg veel tb's heeft gelogd en er nog erg veel in bezit heeft (van anderen) ik heb hem gemailed met de vraag wanneer hij de tb weer gaat achterlaten maar geen enkle reactie erg jammer dit! ikben benieuwd of hij ooit nog verder komt of dat deze duitser gewoon een verzamelaar is, hij heeft een erg lange lijst met tb's in bezit.... de coin die ik pas heb gekregen wil ik best droppen maar als de 1e trackeble al verdwijnt....

Link to comment

Bedoel je die lange lijst met TB's aan de rechterkant van zijn TB overzicht? Dat zijn de TB's die hij zelf bezit. Voor zover ik weet kan je nergens zien welke TB's van iemand anders een geocacher (tijdelijk) in bezit heeft.

Heb je hem al een mailtje gestuurd met een verzoek om de TB te droppen?

Edit: ja, lees ik nu. B)

Maar 3 weken is echt nog niet zo heel erg lang hoor.

Edited by Beukenootje
Link to comment

Tja tb's die lang in het bezit van een cacher blijven. Helaas komt het voor, ook dat ze kwijtraken. Echter een paar weken is vrij normaal. Ook kan het tijdens vakanties van cachers nog wel eens langer duren omdat men niet meteen kan loggen (geen internet bij de hand).

Ik probeer er niet teveel op te letten hoelang het duurt. Als het mij dan ineens opvalt dat een tb meer dan 4 tot 8 weken bij een cacher vastzit waag ik er vaak wel een mailtje aan, en meestal komt daar wel een reactie op.

Link to comment

Ik vrees dat het allemaal een beetje bij het leven van een TB hoort.

Soms gaat de reis even snel vooruit, dan weer eindeloos langzaam of helemaal de verkeerde kant uit.

Of de TB wordt plots in een hele andere cache aangetroffen, dan waar je dacht dat hij zat.

In de winter is er toch wat minder geocache activiteit en wanneer je pech hebt ligt de TB ergens op een berg in een cache maanden te wachten tot de sneeuw is gesmolten.

In de zomer heb je meer kans op vlotter reizen en vanwege de vakanties naar bestemmingen over de grenzen.

Weken en zelfs maanden wachten wisselen de wacht met dagelijkse notificaties van het reizen langs de prachtigste caches.

Zo zal het zijn, als de TB tenminste niet voortijds jammerlijk verdwijnt.

En soms, heel soms bereikt de TB het verre doel. :D

 

Succes....

Link to comment

Hallo ik heb een tb aangeschaft en die is na een vrij korte reis al bij iemand beland die erg veel tb's heeft gelogd en er nog erg veel in bezit heeft (van anderen) ik heb hem gemailed met de vraag wanneer hij de tb weer gaat achterlaten maar geen enkle reactie erg jammer dit! ikben benieuwd of hij ooit nog verder komt of dat deze duitser gewoon een verzamelaar is, hij heeft een erg lange lijst met tb's in bezit.... de coin die ik pas heb gekregen wil ik best droppen maar als de 1e trackeble al verdwijnt....

 

De eerste coin die ik ooit gedropt heb, was meteen verdwenen. Na ruim drie jaar kwam hij ineens weer boven water. Heb ik nu toch een coin met een bijzonder verhaal ;)

Link to comment

tja er is ondertussen wel iemand bij de cache geweest maar die heeft wel 1000+ finds maar neemt zelden een tb mee dus als hij er in ligt hebben ze hem iig niet mee genomen toch maar een briefje posten....

 

 

briefje gepost....de cache is van de persoon die hem zolang heeft vast gehouden ......hmmmmmmm

Edited by team 71
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...