+Remunj Posted November 27, 2011 Posted November 27, 2011 Overal vindt men iets over GC.nl ( ook een Geocaching site) ook over de problemen die daar de laatste tijd zijn, maar hier vind men niets, heeft men geen mening of wil men er niet in betrokken raken. Dat laatste kan ik mij eigenlijk niet indenken, want zelfs belangrijke figuren van hier, mengen zich daar in de discussie en hebben een uitgesproken mening. Wat is de mening die hier heerst over de Nederlandse site's mbt Geocaching en de functionaliteiten die ze bieden? Quote
Waldio Posted November 27, 2011 Posted November 27, 2011 Waarom wil je nu ook hier het trollen opgang brengen? Laat dit forum gewoon heerlijk zijn zelf zijn, iedereen is hier vrolijk en blij hou dat zo en ga geen discussies beginnen. Quote
+Remunj Posted November 27, 2011 Posted November 27, 2011 Dit heeft niets te maken met de door jou genoemde figuurtjes, alleen met de vraag wat denkt men er over, zeker gezien de deelname van sommige belangrijke personen van hier. Maar als het jouw niet interesseert kun je ook zwijgen hoor! Quote
+Sivota Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 (edited) Topic samengevoegd met een van de twee topics die recente ontwikkelingen bij geocaching.nl bespreken. De vraag m.b.t. de huidige situatie is daar een direct gevolg van. Overigens is het niet echt de bedoeling om discussies die specifiek betrekking hebben op het reilen en zeilen van andere geocaching sites, op dit forum te bespreken. Dat kan beter op de betreffende site zelf. Wil je daar toch iets over kwijt, sluit dan a.u.b. zoveel mogelijk aan bij al bestaande topics. Dank je wel... Edited November 28, 2011 by Sivota Quote
+Remunj Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Omdat dit de Nederlandstalige cachers betreft denk ik dat het hier wel op zijn plaats is om vragen te stellen, dit is immers het Nederlandstalig forum van het geocaching gebeuren. Het samenvoegen van vragen/delen/en of posten kan, daar is volgens mij geen probleem mee. Quote
+*BaJo* Posted December 4, 2011 Posted December 4, 2011 @Remunj Misschien omdat de mensen hier uitgepraat zijn over GCNL? Quote
+*BaJo* Posted December 11, 2011 Posted December 11, 2011 beiden Zou in principe nog genoeg te zeggen hebben op .nl maar ik post daar niets meer zolang het is zoals daar nu is. (dus post ik daar waarschijnlijk nooit meer) Quote
+Mars Express Posted December 11, 2011 Posted December 11, 2011 beiden Zou in principe nog genoeg te zeggen hebben op .nl maar ik post daar niets meer zolang het is zoals daar nu is. (dus post ik daar waarschijnlijk nooit meer) het is daar al jaren 'zo'... Quote
Recommended Posts