Jump to content

Travel patch verloren op de Hoge Venen


Fotogravin

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Ik ben in mijn vakantie op dinsdag 9 augustus 2011 wezen geocachen in de Hoge Venen (België) en ik ben onderweg m'n travelpatch verloren. Helaas was ik in het gezelschap van wandelliefhebbers die niets met geocaching hebben, dus had ik niet de mogelijkheid om terug te lopen om te kijken of ik de patch terug kon vinden. Vermoedelijk ligt hij bij Gehlens cross of bij Middle of Nowhere, hoewel ik hem pas bij Signal du Botrange miste. In de directe omgeving van die laatste cache heb ik wel gezocht. Voor ik Gehlen's cross logde had ik de patch in ieder geval nog. Voor de route: we waren bezig met Eric's crosses

Zijn er toevallig mensen die binnenkort die in die omgeving op pad gaan en willen kijken of ze de patch toevallig tegenkomen? Ik zou het erg op prijs stellen!

 

Fotogravin uit Nederland

Edited by Fotogravin
Link to comment

Team Pixie is zo vriendelijk geweest voor mij te zoeken tussen Signal du Botrange helemaal terug naar WP6 van Eric's crosses, maar heeft helaas m'n travel patch niet kunnen vinden. Is er iemand die voor mij zou willen kijken tussen Gehlens cross en WP6? Alvast hartelijk bedankt!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...