Jump to content

Waypoint files


iceman1961

Recommended Posts

Ik ben in het bezit van een Garmin 450 en sinds kort lekker aan het cachen. eerst de gemakkelijke en nu een stapje verder, de multicaches. ik ben aan het proberen om de waypoint files in het apparaat te krijgen, maar dat gaat nog niet goed lukken. Heeft iemand van jullie knappe koppen een idee hoe ik dat doe en waar ik ze neer moet zetten bij het downloaden en hoe ik ze dan weer op het apparaat zichtbaar krijg? moet ik de loc of de gpx files hebben. een hoop vragen in 1 keer, maar hopelijk helpt iemand mijn op weg.

 

iceman1961

Link to comment

Als je gebruik maakt van GSAK kun je de gemaakte pocket query heel makkelijk inladen.

 

Vanuit GSAK: De waypoints inclusief evt child waypoints naar je Oregon sturen, doe je door bovenin de balk de optie " GPS" aan te klikken en dan selecteer je " setup " Hier selecteer je het type van het apparaat namelijk Oregon 450. Daarna geef je de opdracht: " send waypoints ". Als het goed is, staan ze dan in je Oregon.

 

Als je evt al een GPX bestand gemaakt hebt, kun je de die ook in je Oregon zetten, door het apparaat aan te koppelen aan je computer en het bestand te kopieeren naar de map GPX in je apparaat.

 

Moet lukken denk ik.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...