Jump to content

GPX files


Remunj

Recommended Posts

Maar het gaat nu juist over de geocaches van geocaching.com.

Juist de hele database is hun eigendom en hun handel.

Voor ons is geocaching een hobby, maar voor hun is het gewoon handel.

Daarom wordt er gewoon ook zo zwart wit gesteld dat er hier niet over andere mogelijkheden geschreven mag worden.

Het heeft iets te maken met oogkleppen en zo.

Edited by JandeBehanger
Link to comment

Maar het gaat nu juist over de geocaches van geocaching.com.

 

Als je geen speciale afspraken met geocaching.com hebt, dan mag dat vanwege van regel 3 van de TOU niet.

 

You may not reproduce or retransmit the Site Materials, in whole or in part, in any manner, without the prior written consent of the owner of such materials, except as follows: You may make a single copy of the Site Materials solely for Your personal, noncommercial use, but such copying must be consistent with any applicable additional terms and conditions and You must preserve any copyright, trademark, or other notices contained in or associated with such Site Materials. You may not distribute such copies to others, whether or not in electronic form and whether or not for a charge or other consideration, without prior written consent of the owner of such materials.

 

staat hier: http://www.geocachin...termsofuse.aspx

Link to comment

Vandaar dat ik ook een antwoord verwacht van de personen die Groundspeak vertegenwoordigen hier in Nederland.

Maar kom steeds meer tot de conclusie dat dat misschien wel eens een ijdele hoop kon zijn.

Er werd al om mij gelachen dat ik betaalde voor de files en zijn ze gratis konden krijgen, dat vond ik vreemd. :huh:

Edited by Remunj
Link to comment

Tja Remunj, eigenlijk is het de taak van een moderator om het goede verloop van het forum te begeleiden.

Wanneer je het antwoord op je vraag niet in de beschikbare informatie kunt vinden dan kun je de vraag hier op het forum aan je medegebruikers richten.

Die hoeft niet speciaal aan de moderators gericht te zijn.

Moderators zijn ook niet DE vertegenwoordigers van Groundspeak, maar vrijwilligers die m.b.t. tot hun taak als moderator Groundspeak vertegenwoordigen.

Wanneer je jouw vraag aan de vertegenwoordigers van Groundspeak wil richten, dan kun je wellicht beter direct een mail of verzoek sturen.

Dat kun je hier vinden

Link to comment

Dat is een antwoord waar we dus weinig aan hebben, ik heb hier wel eens moderatoren gezien die wel een direct antwoord gaven op vragen of dingen wel of niet mogen. Ook geven die moderatoren vaak zulke antwoorden op andere fora's, maar schijnbaar was deze vraag wat te lastig.

Jammer, dat er geen direct ja of nee komt op een toch wel belangrijke en duidelijk vraag.

Edited by Remunj
Link to comment

Het schijnt zo te zijn dat ik geen antwoord meer bekom, jammer is dat. Dit was nu net een vraag waar de moderatoren die toch staan voor de belangen van Groundspeak zich konden bevestigen, maar schijnbaar vinden ze dat hier niet nodig. Minstens een van hen is wel zeer snel met antwoorden en aangeven van de richtlijnen van Groundspeak op een ander forum, maar hier voelt men zich schijnbaar minder geroepen.

Edited by Remunj
Link to comment

Met andere woorden: je probeert nu op een schijnheilige manier te klikken? :blink:

Het maakt het makkelijker als je gewoon man en paard noemt, in dit geval wie waar een .gpx beschikbaar stelt. Dan weten we tenminste waar we het over hebben.

Voor puzzels ga ik wel naar geoleaks :rolleyes:

Link to comment

Volgens mij begin ik het nu een beetje te snappen. Het doorgeven van GPX files is alleen toegestaan door een selecte groep.

Als iemand anders het doet, wordt het gelijk als een doodzonde, nu als een blijf van hulp. :sad:

Edited by Remunj
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...