Familjen Bra Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Min dotter hittade just en oregistrerad cache i Kungälv. glad i hågen loggade hon den i boken, men den finns inte på Geocaching.com eller Opencaching. Cachen heter Trädgårdsdags. Någon som känns vid den? Quote Link to comment
+jesperes Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Min dotter hittade just en oregistrerad cache i Kungälv. glad i hågen loggade hon den i boken, men den finns inte på Geocaching.com eller Opencaching. Cachen heter Trädgårdsdags. Någon som känns vid den? Ungefärliga koordinater? Quote Link to comment
Familjen Bra Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 Lite för nära denna: http://coord.info/GC2EBBD Quote Link to comment
Familjen Bra Posted April 24, 2011 Author Share Posted April 24, 2011 Jahaja, jag gick dit och kollade. Snygg burk, bra ställe. Ägarens namn stod prydligt på locket, så jag har sänt ett mail. Quote Link to comment
Recommended Posts