Jump to content

Kätköt kotiseutuyhdistyksen kotisivulle?


Ahti2

Recommended Posts

Hei,

 

Olen itse aivan aloittelija kätkennässä mutta haluaisin laittaa kätköjen tietoja näkymään kotiseutuyhdistyksemme kotisivulle. Kyseessä on pieni länsi-suomalainen paikkakunta jonka asukkaista iso osa ei varmaan tiedä kätköistä ja eikä ole tullut ajatelleeksi geokätköilyä harrastuksena. Haluaisin kotisivulla esitettyjen esimerkkien kautta tuoda esiin, että kätköjä löytyy heidänkin kotikulmiltaan ja että harrastuksen voi aloittaa lähtemättä mihinkään kauas. Tavoitteena on, että harrastuksen suosio kasvaisin myös meidän alueellamme.

 

Olen lukenut tämän sivuston säännöistä, että täällä ilmoitettujen kätköjen tietoja ei saa jakaa eteenpäin, edes ei-kaupallisessa mielessä. Osittain ihan ymmärrettävää, kätköt saattaisivat altistua ilkivallalle. Alueen kätköistä ison osan asettaneeseen henkilöön en saa yhteyttä (sähköpostiosoitetta ei vahvistettu), jotta voisin pyytää häneltä lupaa kätköjen tietojen jakamiseen seuramme kotisivulla. Mikä siis avuksi? Jääkö vaihtoehdoksi pelkästään se, että teen omia kätköjä ja jaan ne verkossa vai onko muita mahdollisuuksia?

 

Tiedosta kiittäen,

 

Ahti2

Link to comment

Olen lukenut tämän sivuston säännöistä, että täällä ilmoitettujen kätköjen tietoja ei saa jakaa eteenpäin, edes ei-kaupallisessa mielessä. Osittain ihan ymmärrettävää, kätköt saattaisivat altistua ilkivallalle. Alueen kätköistä ison osan asettaneeseen henkilöön en saa yhteyttä (sähköpostiosoitetta ei vahvistettu), jotta voisin pyytää häneltä lupaa kätköjen tietojen jakamiseen seuramme kotisivulla. Mikä siis avuksi? Jääkö vaihtoehdoksi pelkästään se, että teen omia kätköjä ja jaan ne verkossa vai onko muita mahdollisuuksia?

Ahti2

 

Hei! Taisit tässä vastata omaan kysymykseesi. Voithan sinä linkata gc.com-sivustolle ja vihjaista, että tarjolla on tällainenkin harrastus, mutta jättäisin kyllä koordinaatit julkaisematta.

 

avekki

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...