Nathalie_ Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Hejsan! testar för första gången att ragga geocachare i Västerås i detta forum. Vecka 4 till och med 8 kommer jag att befinna mig i Västerås (kommer från Katrineholm och känner inte staden). Jag kommer att ha praktik och behöver något att göra på fritiden. Så jag undrar om jag kan/får följa med någon cachare från Västerås på äventyr Kontakta mig gärna på mailen : Nathalie1020@hotmail.com Ha det bra! / Nathalie_ Quote Link to comment
+Matdeta Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Hejsan! testar för första gången att ragga geocachare i Västerås i detta forum. Vecka 4 till och med 8 kommer jag att befinna mig i Västerås (kommer från Katrineholm och känner inte staden). Jag kommer att ha praktik och behöver något att göra på fritiden. Så jag undrar om jag kan/får följa med någon cachare från Västerås på äventyr Kontakta mig gärna på mailen : Nathalie1020@hotmail.com Ha det bra! / Nathalie_ Om du inte redan har gjort det så kolla på geocaching.se eller gcbook.se Det finns även facebooksidor för geocaching i Sverige. Lycka till! Quote Link to comment
FarbrorJimmy Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Nu när vecka 8 börjar närma sig sitt slut måste jag fråga, har cacheandet gått bra hittills? Jag har inte äventyrat riktigt så mycket som jag vill här, så jag har tyvärr inga roliga att rekommendera nu i sista minuten, tvärtom så tänkte jag att man kanske kunde få ett tips av dig Quote Link to comment
elch_65 Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Hej! Bor i tyskland och sag att nan i tyskland söker kazzaki ifran västeras...känner nagon honom? Hon letar eefter en geocoin som han har eller hade. Tackar pa för hand Andrea Quote Link to comment
Recommended Posts