Jump to content

Egna cacher som gpx-filer


Pelena

Recommended Posts

Jag har kört fast på en sak och kommer inte på vad det är som är fel. Jag vill komplettera min profil med mina egna utplacerade GC. Jag kör Pocket Query på geocaching.com men varje gång får jag för få loggar på dom sju GC som jag har utplacerade. Antalet loggar som visas i gpx-filen är bara fem eller sex trots att flera cachar har över 20 loggar. Den här gången tror jag inte att det är GSAK som krånglar utan mer på att de data som Pocket Query levererar är fel. Kan jag ha ställt in något fel - det enda sökkriterium som jag ställer in är "I own". Tacksam för alla tips! Hälsningar Per

Link to comment

<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jag har kört fast på en sak och kommer inte på vad det är som är fel. Jag vill komplettera min profil med mina egna utplacerade GC. Jag kör Pocket Query på geocaching.com men varje gång får jag för få loggar på dom sju GC som jag har utplacerade. Antalet loggar som visas i gpx-filen är bara fem eller sex trots att flera cachar har över 20 loggar. Den här gången tror jag inte att det är GSAK som krånglar utan mer på att de data som Pocket Query levererar är fel. Kan jag ha ställt in något fel - det enda sökkriterium som jag ställer in är "I own". Tacksam för alla tips! Hälsningar Per<!--sizec--></span><!--/sizec-->

Man får bara de fem senaste loggarna med i en PQ. Om du kör GSAK så finns det ett macro som kan hämta alla.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...