Jump to content
Sign in to follow this  
Followers 0
Thathanka

Souvenirs

Recommended Posts

Keszując po Stanach i Niemczech można zdobywać "suweniry".

Więcej o nich (po angielsku) tu: http://support.Groundspeak.com/index.php?p...page&id=272

Informacje o nowych: http://forums.Groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=264608

 

Jakoś nie bardzo dostrzegam, na czym ma polegać zabawa w ich zbieranie, ale może to dlatego, ze żadnego jeszcze nie mam. :P

Szukacie keszy dla tych suvenirów?

Share this post


Link to post

Sam kiedys mysllem o tym temacie, ja sam otrzymalem kilka ale nie bardzo wiem jakie sa zasady przyznawania, i nie berdzo mnie to interesowalo, po prostu dostawalem maila ze dostaje i tyle, niektore fajne wygladaja.

Mozna by o ile jest to mozliwe takie stworzyc np dla 16 polskich wojewodztw, np jezeli ktos bedzie ial 50 znalezien z danego wojewodzwa to taki otrzymuje, wiem oczywisce ze w niektorych wojewodztrach nie ma jeszcze 50 keszy ale z czasem.

Jak to kiedys ktos powiedzial mala rzecz a cieszy. :P

Share this post


Link to post

Była taka akcja bicia rekordu znalezień (opisywana już na forum), wtedy też dostałem :P

Share this post


Link to post

to chodzi o tę ikonę, co się dostało np. za zalogowanie znalezienia 10/10/10?

Przykładowo tak, to właśnie "souvenir".

Share this post


Link to post

Tak 10/10/10 to jeden z wielu ale jest wiele innych, ja mam chyba ze 5 innych ktore dostalem, oczywiscie nie chodzi mi o to zeby sie chwalic, bo jak pisalem wczesniej nie bardzo wim dlaczego je dostalem, dla zobrazowania dodaje link

http://www.geocaching.com/profile/?guid=8f...2e-316d8f24a445 nalezy spravdzic w souvenirs

 

Mysle ze warto bylo by cos takiego zrobic dla polskich wojewodztw dla przykladu, albo jakiegos wydarzenia jak keszowanie w dzien niepodleglosci czy w Nowy Rok :P

Edited by rkorbi

Share this post


Link to post

"Kurcze pieczone w pysk!" - do tej chwili przekonany byłem, że posiadam tylko 10-10-10 <_<. Z ciekawości sprawdziłem, a tam prawdziwy wysyp :). Wygląda jakbym był Niemcem :huh:. Nie jestem!!!! Tak, trzeba coś zrobić, byśmy mieli jakieś swoje pamiątki. Zdolni graficznie! Do pracy!!! :D.

Share this post


Link to post

ja bym bardzo chętnie coś przygotowała, ale jeżeli zależało by Wam na szybkości uzyskania efektu, to niestety nie mogę się zgłosić :huh: Z czasem jest problem, więc raczej w okolicach Świąt by mogło dopiero coś powstać...

Share this post


Link to post
Tak, trzeba coś zrobić, byśmy mieli jakieś swoje pamiątki.

Np. czekać. :huh:

We are starting slow to make sure that our infrastructure can handle a lot of souvenirs before we release a large set of them. Please be patient. :-) We do appreciate the enthusiasm!

Sądzę, że trochę jeszcze poczekamy, bo spodziewam się, że przed Polska są kraje bardziej aktywne geocachingowo, a trochę ich jest.

Share this post


Link to post

Czy są jakieś wytyczne co do ich tworzenia? Bo na tej stronie - http://www.geocaching.com/about/souvenirs.aspx - nic nie znalazłam <_<

 

---EDIT---

OK, znalazłam... Razem z cytatem "We are not presently accepting souvenirs from users. If this changes in the future, we will let the community know." Więc nie ma się co zabierać do pracy :huh:

Edited by formicaPL

Share this post


Link to post

Jak piszą tu http://blog.geocaching.com/2010/12/help-de...g-com-souvenir/ , można zasugerować co mają wziąć na warsztat: http://feedback.geocaching.com/forums/80715-souvenirs

 

We’re currently only accepting country suggestions. However, we are producing individual regions for several countries such as Australia, Canada, the United Kingdom and Ireland.

Chyba jest za mało keszy by zgłaszać województwa, ale Polskę można. Jak zgłosicie, dajcie link do zgłoszenia, to zagłosuję. :huh:

Share this post


Link to post

Jakby zgłaszać to warto od razu z jakimś projektem - jak zdobędę trochę wolnego czasu, to postaram się w weekend coś przygotować.

Edited by formicaPL

Share this post


Link to post

Można zrobić, jak piszesz i coś zasugerować, choć przyznam, że ciekawe byłoby zobaczyć, jak nas widzą (Syrenka, górale, Wałęsa, PKiN, czy raczej białe niedźwiedzie i wozy drabiniaste?).

Share this post


Link to post

MAcie racje trzeba byloby zasugerowac sam pomysl , pozniej za tym glosowac, mysle ze jak kazdy inny kraj mamy szanse Czesi widze ze maja 19 glosow to niewiele, jak na taka ilosc keszerow i keszow w tamtym kraju. Nie wiem tylko czy mozna zasugerowac sam projekt, poszukam tego... Mysle ze sens jest zglosic wojewodztwa a przynajmniej te wojewodztwa gdzie jest "duzo" keszy czyli malopolskie, mazowieckie, pomorskie itd,czy jakie kolwiek inne, mysle ze orientujecie sie lepiej niz ja

Share this post


Link to post
Czesi widze ze maja 19 glosow to niewiele, jak na taka ilosc keszerow i keszow w tamtym kraju.

Teraz mają już 29 głosów i uzbierali to w godzinę od opublikowania propozycji. Z nimi nie mamy szans konkurować.

Mysle ze sens jest zglosic wojewodztwa a przynajmniej te wojewodztwa gdzie jest "duzo" keszy czyli malopolskie, mazowieckie, pomorskie itd,czy jakie kolwiek inne, mysle ze orientujecie sie lepiej niz ja

Mierz siły na zamiary. Skoro nawet w US zgłaszają całe stany, to nie wygłupiajmy się z naszymi województwami.

ja zaproponowałam wersję zgłoszenia z propozycją własną, bo widziałam, że w którymś ze zgłoszeń dali link do propozycji

To dobre podejście. Nie ma terminu do którego mamy zgłaszać, więc nie ma co się spieszyć - jest czas na dobre przygotowanie propozycji. Potem będzie można dać ogłoszenie na geocaching.org.pl i Fb i będziemy głosować. :huh:

Share this post


Link to post

Co nam szkodzi sprobowac, w Stanach tez nie kazdy stan ma souvenir'a wiec mozna by tak jak pisalem zglosic juz w czasie glosowania ktoere stany/ wojewodztwa mozna tez dodac jak sie bedzie mialo projekt juz konkretny,

Share this post


Link to post

Ja myślę, że (jak już oczywiście będziemy mieć jakiś projekt :huh: ) trzeba się skupić na przepchnięciu suwenira dla Polski (skumulowaniu naszych głosów), a potem na wojewódzkich (żeby nie rozproszyć głosów za bardzo <_< )

Share this post


Link to post

Oczywiscie ze tak sama idea ze chcemy souvenira powinna dac do myslenia tym ktorzy go tworza oczywiscie mozemy podrzucic im projekt ale wszystko musi byc poparte Naszymi glosami. Tutaj mozemy zdecydowac ktore wojewodztwa i jak juz zdecydujemy dolozyc to w comments i tele. Ja jestem za malopolska, mazowszem i pomorzem

Aha i tu jest link gdie mozna glosowac http://feedback.geocaching.com/forums/8071...-/filter/recent

Edited by rkorbi

Share this post


Link to post

Tak, jak piszecie: najgorszą rzeczą jaką teraz możemy zrobić to próbować przepychać kilka polskich pomysłów (czyli suweniry dla kraju, województw, krain historycznych, regionów, itd.).

Głosujemy razem na jedną propozycję. Co ludzie z Gs z nią zrobią, nie zależy już od nas. A propozycje i pomysły graficzne można im podsyłać swoją drogą.

Share this post


Link to post

Zobaczyłam, że każdy ma 10 głosów, więc myślę, że można wrzucić też propozycję dla Polski ogólnie.

 

Co do województw - ja bym była za Pomorskim, Małopolskim, Śląskim i Zachodnio-pomorskim. Głos już oddałam :huh:

Share this post


Link to post
Co do województw - ja bym była za Pomorskim, Małopolskim, Śląskim i Zachodnio-pomorskim.

A gdzie dolnośląskie, które po małopolskim ma najwięcej skrytek? :huh:

Share this post


Link to post
Co do województw - ja bym była za Pomorskim, Małopolskim, Śląskim i Zachodnio-pomorskim.

A gdzie dolnośląskie, które po małopolskim ma najwięcej skrytek? :huh:

Nie kierowałam się w mojej opinii ilością skrytek w danym województwie, ale powiązaniem rodzinnym <_<

Share this post


Link to post

ja dostalem suvenira z maklemburgii - takiego niemieckiego czrnego orla na niemieckiej fladze - troche sie tego orla boje :huh:

Share this post


Link to post

Moze jak dobrze pojdzie toprzescigniemy Łorwe, Czechy dogonimy za 100 lat :lol:

 

A, może namówimy Czechów, by oddali przynajmniej po jednym głosie w naszej ankiecie? :rolleyes:

Share this post


Link to post

Po włączeniu serwisu, zniknął mój jedyny suwenir 10/10/10 :anicute: Mam nadzieję, że to chwilowe...

Ja nie miałem suwenira i dalej nie mam. Mam nadzieję, że to chwilowe...

:)

Share this post


Link to post

Po włączeniu serwisu, zniknął mój jedyny suwenir 10/10/10 :anicute: Mam nadzieję, że to chwilowe...

 

Choroba, a mi oba zniknęły i ten 10/10/10 i czeski :)

Share this post


Link to post

Tez wszystkie mi zniknely, ale juz pojawily sie na nowo :P

U mnie też mój jeden wrócił, ufff <_< I myślałam, że się załapię na jakiś niemiecki, ale moja jedyna znaleziona tam skrzynka jest w nieopublikowanym landzie :angry:

Share this post


Link to post

Gerlach najwyzszy szczyt w Karpatach (2655 m.n.p.m) i piszczalka ludowa na ktorej tradycyjnie odgrywa sie slowacki hymn :)

Edited by lonely_wolf

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0

×
×
  • Create New...