Jump to content

Tijdelijk TB hotel


Lmax

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Is het toegestaan een tijdelijk "verzamel" TB hotel/cache te maken? Over een maand precies ga ik naar Zuid-Afrika. Het leek me leuk daar wat caches te doen en wat TB's mee te nemen die ver willen reizen. Ik dacht dus een misschien tijdelijke hotel cache te maken, met als doel het verzamelen van TB's om af te reizen naar Zuid-Afrika. Maar voordat ik deze plaats dus eerst even de vraag of het is toegestaan en of mensen hier gebruik van zouden maken? En natuurlijk, gaat de reviewer hiermee akkoord.

 

Groeten,

 

Alexander

Link to comment

Ik weet dat een cache een bepaalde tijd aanwezig moet zijn, zelf dacht ik minimaal 3 maanden. Maar ik denk dat een van de reviewers daar wel het juiste antwoord op kan geven.

Alleen speciale eventcaches mogen korter aanwezig zijn, namelijk alleen op/tijdens het event zelf en moeten direct daarna gearchiveerd worden.

Edited by Remunj
Link to comment

Je zou natuurlijk ook een TB hotel kunnen maken waarbij je evt. het doel kan aanpassen...Dan kan dat hotel nadat je naar ZuidAfrika bent geweest gewoon dienst doen als "gewoon" tb hotel. Of je zou er evt. een ander doel aan kunnen hangen maar dan in overleg met een andere cacher die ergens ver weg gaat....

Link to comment

Ik wilde altijd al een TB hotel cache maken. Vind ik wel grappig die dingen. Alleen met een permanenter karakter wil ik kieskeuriger zijn qua plek.

Met het tijdelijke karakter alleen als een soort drop-off plek had een minder mooie plek ook wel even goed geweest. Doel was dat het reizen van de TB's geweest.

Link to comment

Maak ajb toch geen TC gevangenis.

Er liggen tegenwoordig meer dan genoeg echte cache’s tussen al die neergeworpen prul cinasterers dat iedereen daar hun trackebels in kwijt kan op een manier zoals bedoeld is. ipv die gevangeissen

 

Er staat niet voor niets I Am A Travelbug, Help me travel from cache to cache,

Hele volkstammen gaan tegenwoordig naar verre plaatsen, die vragen dan ook op het forum of iemand hun wat wil TB’s en coins toesturen, waarom stuur je ze dan niet direct naar het uiteindelijk doel wat is opgegeven, om daarna weer op te sturen naar het volgend doel?

Waar blijft dat het van cache naar cache reizen?

Ook in Rotterdam en omstreken zwerven genoeg van die dingen in cache’s ga dan die cache’s zoeken dan heb je binnen no time een koffer met overgewicht vol met trackebels.

 

Barny

Link to comment

Wat de reviewer betreft bestaat het begrip "TB Hotel" niet. Het is gewoon een cache. Als je iets zoals "ajb altijd mindestens 2 TBs laten liggen", of nog erger "nooit meer TBs eruit als erin" - als iedereen daaraan meedoet komt de cache tot barsten :unsure: - in de beschrijving hebt staan, dan kan het gebeuren dat de reviewer je vraagt om dat te veranderen, zodat het geen "TB-gevangenis" wordt.

 

Maar zoals Barny zegt, de beste manier om TBs te verzamelen is om ze in caches te gaan zoeken (je kunt ook vooraf kijken wat voor TBs in de cache liggen en of ze geen doel hebben dat niet compatibel is met een verre reis in de verkeerde richting. Ofwel, naar een paar events gaan, daar heb je altijd mensen die "hun" TBs kwijt willen.

Link to comment

Prima, doen we het zo. Er zijn wel een aantal caches hier in de buurt met een hoop trackables. Daar zitten vast wel wat reislustige TB's tussen. Ik dacht alleen dat het wel makkelijk zou zijn het zo te doen. TB's die willen reizen komen dan vanzelf mijn kant op.

 

Overigens ben ik inderdaad tegen de voorwaarden TB in = TB out etc. Met dergelijke regels kunnen beginnende caches nooit TB's meenemen, tenzij ze zelf een TB aanschaffen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...