Jump to content

Cache review duurt lang


jeroenhuzen

Recommended Posts

Ik vraag me af of er meer mensen problemen hebben met gereviewd krijgen van hun caches.

Mijn eerste werd snel gereviewed (een dag of 2, 3) en na een paar kleine aanpassingen is die live gegaan.

 

Gesterkt door dit succes heb ik een tweede puzzel gemaakt.

Maar..... De cache ligt er nu al bijna een maand, de pagina is sinds 16 oktober ter review aangeboden, maar het blijft angstwekkend stil. Geen opmerkingen, geen goedkeuring, niets.

 

Is het ineens superdruk, waardoor de genoemde 'ongeveer drie dagen' niet gehaald wordt? Of is er iets mis?

 

Het gaat om: 'Achter de muziek aan (2).

Link to comment

Ik vraag me af of er meer mensen problemen hebben met gereviewd krijgen van hun caches.

Mijn eerste werd snel gereviewed (een dag of 2, 3) en na een paar kleine aanpassingen is die live gegaan.

 

Gesterkt door dit succes heb ik een tweede puzzel gemaakt.

Maar..... De cache ligt er nu al bijna een maand, de pagina is sinds 16 oktober ter review aangeboden, maar het blijft angstwekkend stil. Geen opmerkingen, geen goedkeuring, niets.

 

Is het ineens superdruk, waardoor de genoemde 'ongeveer drie dagen' niet gehaald wordt? Of is er iets mis?

 

Het gaat om: 'Achter de muziek aan (2).

 

Zoals al geschreven, je moet DAAR klagen (of info vragen) waar het nut heeft. Dat is natuurlijk niet op een forum waar de reviewers bijna nooit komen, maar rechtstreeks aan de reviewers zelf.

De NL reviewers zijn:

 

Kruimeldief

GeoGuy

KralenFee

 

Allen te vinden via hun Profiel op de site. Twee van de drie maken dagelijks gebruik van hun twitteraccount. En de ervaring leert dat het contacteren via twitter toch sneller gaat dan via email. Twitterberichten komen alleen aan als je geen slotje op je twitteraccount hebt.

 

Alle drie reviewers kunnen uitzoeken wat er aan de hand is. We kunnen normaal gesproken alleen caches opzoeken waarvan we de GC code weten. Dat is voor ons "de naam" van de cache en niet de (nick)name die de eigenaar er aan heeft gegeven.

 

Toevallig is jouw forumbericht doorgegeven op twitter via een linkje en toevallig heb ik het linkje aangeklikt (wat ik bijna nooit doe). We hadden gisteren al een probleem met een verdwenen cache en via "de achterdeur" heb ik zojuist nog 5 gevonden die niet zijn gezien en niet zijn behandeld.

 

Dit is een probleem die we nog niet eerder zijn tegengekomen. 99,9% van de klachten waarom het reviewen zo lang duurt heeft als reden dat de Cache-eigenaar vergeten is de cache (opnieuw) aan te bieden.

Link to comment

Zo dubbelzinnig, de iemand biedt z'n cache aan bij geocaching en stelt dus ook de vraag daar waar het hoort, op het bij behorende forum om Yesterday, 02:13 AM

Zoals al geschreven, je moet DAAR klagen (of info vragen) waar het nut heeft. Dat is natuurlijk niet op een forum waar de reviewers bijna nooit komen, maar rechtstreeks aan de reviewers zelf.
Het antwoord komt om Yesterday, 03:35 AM :unsure: Edited by JandeBehanger
Link to comment

Dank voor je respons, ik had je er ook al over gemailed, maar daar zag ik ook geen reactie op, vandaar deze poging. In t vervolg zal ik Twitter inzetten.

 

Er zijn drie reviewers voor Nederland, en ik heb begrepen dat de anderen veel minder post krijgen als ik :P twitter is in geen geval een verplichting, maar gaat in de regel sneller dan email.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...