Jump to content

Jaarlijkse schooi actie; donateurs werving


gensnet

Recommended Posts

De jaarlijkse schooi actie bij gc.nl voor donateurs is weer begonnen. Het aantal donateurs neemt af, want er zijn nu genoeg andere bladzijden die zelfs méér bieden voor helemaal niets en ze gooien hoe langer hoe meer mensen van hun bladzijde! Hoe zou het dan komen dat er ieder jaar een afname van donateurs is?

 

Ik zou best "donateur" willen worden bij gc.nl, maar ze schijnen niet verlegen te zitten om mijn geld, want ze hebben mij er al jaren uitgegooid en het is daarom onmogelijk om donateur te worden....... :blink:

 

Dan maar super lid (PM) worden bij gc.com? Nou dat is ook géén optie, omdat dit geen garantie is dat je er óók niet uitgegooid wordt bij gc.com.

 

-= GensNet =-

Link to comment
De jaarlijkse schooi actie bij gc.nl voor donateurs is weer begonnen.
Oh?

Eigenlijk niet zoveel van meegekregen.

Dacht dat ze daar altijd zaten te zeuren om donateurs, net als die vakbond waar ik lid van ben.

 

Ps.: Mannen van boven de vijftig luisteren maar naar 2 vrouwen, namelijk hun dochter en hun vrouw.

Edited by JandeBehanger
Link to comment

Pffttt. Weer zo'n welles-nietes-gezeurdraadje. Ik ga het voorlopig niet sluiten; laten we zien of degene die tot nu toe hebben meegedaan, sterk genoeg zijn om het vanzelf te laten aflopen.

 

PS: Sivota is met vakantie. :wub:

 

Kwam er net achter dat morgen mijn PM afloopt bij GS. Daarom maar weer snel mijn PM schap verlengt met een jaar en dat is via PayPal geen probleem, was binnen 1 minuut gebeurd. biggrin.gif

 

Wist niet dat bovenstaande als gezeur gezien zou worden. :grin:

Link to comment

Is het niet handiger om hem gewoon te negeren? Al het reageren op die gast maakt het interessant, zijn draadjes blijven hoog staan etc. Je weet toch al wat hij gaat zeggen, dus waarom zou je het nog lezen, of erger nog: reageren.

 

Als je in het forum naar My Controls gaat, staat er links een optie 'Manage Ignored Users'. Vul daar gensnet in, en zijn artikeltjes lopen al een stuk minder in de weg dan ze nu doen. Misschien een idee voor Lepman om er dan niet elke keer sarcastisch op te reageren, en dan ben je zo van het gezeur af.

 

En anders eindig je weer net als een aantal andere plekken waar alleen meneer gensnet nog eens inde zoveel maanden komt vertellen dat het wel erg stilletjes is nadat hij iedereen heeft weggejaagd met zijn geklaag.

 

Als iedereen nou een beetje meewerkt, krijg je dat forum vanzelf weer op orde, en dat zonder moderatoren.

Link to comment
En anders eindig je weer net als een aantal andere plekken waar alleen meneer gensnet nog eens inde zoveel maanden komt vertellen dat het wel erg stilletjes is nadat hij iedereen heeft weggejaagd met zijn geklaag.

 

Als iedereen nou een beetje meewerkt, krijg je dat forum vanzelf weer op orde, en dat zonder moderatoren.

Ik heb meneer Gensnet vandaag in levende lijve ontmoet tijdens het door hem georganiseerde mini-event.

Geweldig zo iets op een afgelegen parkeerplaats aan de rand van het Drents-Friese woud.

Er werd ons een Friese lekkernij voor geschoteld en er was warempel ook nog koffie of thee, ondanks dat door de flinke wind het moeilijk was om het water aan de kook te krijgen.

Link to comment

 

Is het niet handiger om hem gewoon te negeren? Al het reageren op die gast maakt het interessant, zijn draadjes blijven hoog staan etc. Je weet toch al wat hij gaat zeggen, dus waarom zou je het nog lezen, of erger nog: reageren.

 

 

Ik weet het niet Xaa. Waarom negeren? Omdat hij andere ideeen heeft dan het gros van de cachers hier? OK hij zeurt en dramt zo af en toe, daar is iedereen het wel (deels) over eens, maar is dat een Fries niet eigen? Het steeds in herhaling vallen over zijn ´grote vriend´ weten we nu wel.

 

Aan de andere kant (en dat zie ik als positief) heeft hij met de regelmaat van de klok wel zo her en der een punt, door de zwakheden van een bepaalde partij te benoemen. Hij heeft dat lef, waar een ander in zijn schulp kruipt. Ergens is hij nog een boegbeeld van vrije meningsuiting, waar anderen allang zijn afgehaakt en het liefst veilig met de grote massa mee gaat lopen. Eerlijk gezegd weet ik dus niet wat erger is: zwart schaap spelen door de eigen mening te verkondigen of dom schaap spelen en met de massa meegaan :angry:

Link to comment

Ik vind sommige van zijn meningen nog niet eens zo slecht, hij heeft het lef om ze te verkondigen, vele houden hun mond, daarmee wil niet zeggen dat ik die voor dom verkoop, want ik weet hun achtergronden niet. Zelf heb ik ook een mening over sommige zaken daar, heb ze daar ook geschreven.

Maar het ging hier over donateurs, ik ben donateur van Groundspeak en heb dus mijn PM weer verlengd.

Edited by Remunj
Link to comment

Dus als je niet continu hetzelfde riedeltje zit af te spelen ben je een dom schaap? Nou vooruit, weten we ook weer waar we staan. *shrug* whatever, jullie feestje.

 

Dat zeg ik niet Xaa, lees mijn bericht eens goed door. Je leest wat je lezen wil. Het riedeltje is zeker irritant, maar er verschijnt meer uit de koker dan alleen maar datzelfde riedeltje. Je focust alleen op het riedeltje, waardoor je de rest van zijn epistels mist, net zoals je de essentie van mijn reaktie ook gemist hebt.

Link to comment

 

Maar het ging hier over donateurs, ik ben donateur van Groundspeak en heb dus mijn PM weer verlengd.

 

 

Goed ontopic dan maar weer. Ik ben nergens lid of donateur meer, zonde van het geld en cachen zonder PM of donateur te zijn is ook te doen. Je maakt een korte uitdraai en je gaat lekker cachen :angry:

Link to comment
Het riedeltje is zeker irritant, maar er verschijnt meer uit de koker dan alleen maar datzelfde riedeltje. Je focust alleen op het riedeltje, waardoor je de rest van zijn epistels mist, net zoals je de essentie van mijn reaktie ook gemist hebt.

 

ja dus zonder het riedeltje, komen zijn punten beter uit de verf.

Link to comment

De jaarlijkse schooi actie bij gc.nl voor donateurs is weer begonnen. Hoe zou het dan komen dat er ieder jaar een afname van donateurs is?

 

Ik zou best "donateur" willen worden bij gc.nl, maar ze schijnen niet verlegen te zitten om mijn geld, want ze hebben mij er al jaren uitgegooid en het is daarom onmogelijk om donateur te worden....... :rolleyes:

 

Dan maar super lid (PM) worden bij gc.com? Nou dat is ook géén optie, omdat dit geen garantie is dat je er óók niet uitgegooid wordt bij gc.com.

 

-= GensNet =-

 

Wel leuk dat je de boel toch in de gaten houdt...

Edited by Voortrekkers
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...