Jump to content

Förnya medlemskap


Snowriver

Recommended Posts

Hej! Det är första gången jag skriver i detta forum, så hej alla intresserade! Jag har suttit en stund vid datorn och försökt förlänga mitt medlemskap, men inget verkar fungera. Jag använder Swedbanks E-kort, som fungerar som tåget överallt utom hos Groundspeak. Om man nu vill spendera en slant blir man förvånad när dom inte vill ta emot den. När jag först blev medlem var jag tvungen att låna ett konto så jag fick medlemskapet som en gåva. jag kanske måste göra lika igen.... Det vore roligt att få veta vad dom tycker är fel med just mitt E-kort. <_<

MVH. Snowriver

Link to comment

Hej! Det är första gången jag skriver i detta forum, så hej alla intresserade! Jag har suttit en stund vid datorn och försökt förlänga mitt medlemskap, men inget verkar fungera. Jag använder Swedbanks E-kort, som fungerar som tåget överallt utom hos Groundspeak. Om man nu vill spendera en slant blir man förvånad när dom inte vill ta emot den. När jag först blev medlem var jag tvungen att låna ett konto så jag fick medlemskapet som en gåva. jag kanske måste göra lika igen.... Det vore roligt att få veta vad dom tycker är fel med just mitt E-kort. :D

MVH. Snowriver

Tjena. Vet inte vad som gått fel för dig, för jag lyckades förlänga mitt medlemskap med Swedbanks E-kort förra veckan.

 

Har du täckning på kontot? ;-)

Link to comment

Hej! Det är första gången jag skriver i detta forum, så hej alla intresserade! Jag har suttit en stund vid datorn och försökt förlänga mitt medlemskap, men inget verkar fungera. Jag använder Swedbanks E-kort, som fungerar som tåget överallt utom hos Groundspeak. Om man nu vill spendera en slant blir man förvånad när dom inte vill ta emot den. När jag först blev medlem var jag tvungen att låna ett konto så jag fick medlemskapet som en gåva. jag kanske måste göra lika igen.... Det vore roligt att få veta vad dom tycker är fel med just mitt E-kort. <_<

MVH. Snowriver

 

Man kan få problem om man använder samma e-kort flera gånger.

Alltså man skapar ett e-kort med säg 1000kr och sen har det om om igen då kan det bli problem.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...