nemrodek Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 na oficjalnym blogu geocaching com http://blog.geocaching.com/ pojawiła się notka o nowych satelitach GPS. Dokładność ma wzrosnąć do pół metra i również siła i jakość sygnału ma być lepsza. Ciekawe jak to się przełoży na geocaching :-) Quote Link to comment
+Thathanka Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Dobra wiadomość. Zobaczę, czy mój złomek zauważy różnicę. Ciekawe jak to się przełoży na geocaching :-) W logach będzie więcej uwag "koordy do poprawy". Quote Link to comment
toczygroszek Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Będzie można wywalić "hinty" i może wreszcie ludzie przestaną zamieszczać spojlery. Quote Link to comment
nemrodek Posted May 25, 2010 Author Share Posted May 25, 2010 nie znam się za bardzo na tym, ale czy to będzie wymagało nowej generacji sprzętu czy nasze "stare" GPSy staną się po prostu dokładniejsze? Quote Link to comment
+TomPL Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 nie znam się za bardzo na tym, ale czy to będzie wymagało nowej generacji sprzętu czy nasze "stare" GPSy staną się po prostu dokładniejsze? Też się właśnie zastanawiam, bo może będzie wymagana od urządzeń wyższa szybkość przeliczania? Fajnie, że sygnał będzie silniejszy - może GPSy będą sobie lepiej radziły pod drzewami itp. Quote Link to comment
+Spider Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Tu więcej informacji: http://www.pcpro.co.uk/news/358144/gps-upg...-within-a-metre Quote Link to comment
toczygroszek Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Ale odpowiedzi o sprzęt nie ma. Myślę jednak, że to bez znaczenia, bo po paru latach dotychczasowe odbiorniki i tak się stają przestarzałe, jak zresztą z każdym sprzętem elektornicznym, siłą rzeczy wiec będą wymagały wymiany. Quote Link to comment