Jump to content

Globalcaching.nl onbereikbaar?


Lepman

Recommended Posts

Ik had er ook last van, kon er ineens niet meer op. Duurde ongeveer 10 min, daarna weer even wel.

Toen ineens weer niet en nu weer wel.

Met een andere laptop lukte het direct wel. Met een andere browser ook. Misschien hier iets in FF niet juist.

Nu lukt het met beide laptops en met beide browsers.

Vreemd???

Link to comment

Hier werkt het ook eindelijk weer!

Ik dacht even dat ik er niet meer op mocht. B)

Maar gelukkig, na een hele middag eindelijk contact!!!! :blink::)

 

Ik kon er met IE8 FF3.6 niet op. Beide getest met XP en VISTA. En laptop en computer.

Edited by Waldio
Link to comment

Een aantal van de bezoekers konden wel op de site (zag ze online), maar een groot aantal niet.

Zelf kon ik er ook op.

Ik vermoed daarom, dat er een DNS storing of een andere storing is die maar een bepaalde groep heeft getroffen en de oorzaak niet bij de globalcaching server(verbinding) lag. Dit komt wel vaker voor helaas.

 

- Robert

Link to comment
Ik denk dat je een ban hebt. :)

Dan mag ik eindelijk ook eens wat gefrustreerde opmerkingen maken :P

Het bewijs dat dat niet helpt - en zelfs tegen je werkt - is al zeer vaak gegeven hier. Dus dat kan je beter niet gaan doen.

Edited by Mars Express
Link to comment
Beste mensen, mag het nu weer on topic?

Bedankt <_<

 

liever niet, want dan is Globalcaching.nl namelijk niet bereikbaar.

 

maar ehh, het leek er de afgelopen 2 minuten inderdaad even op dat dit het geval was, maar ze zijn gewoon online.

 

Spits antwoord, maar ik vind ém wel leuk :P

Jee, nu ga ik zelf off topic, terug naar het onderwerp van het draadje dan toch maar....

Link to comment

Niet dat Globalcaching.nl niet bereikbaar zou zijn, het zou wel kunnen door het in ontvangst moeten nemen van de feliciaties.

Maar vandaag kon Globalcaching.nl zijn 2000 registratie vieren, binnen 2 jaar jaar zoveel aanmeldingen is best een vermelding waard.

Link to comment
22 okt 19:07

Globalcaching.nl is niet bereikbaar.

De problemen zijn groter dan alleen de globalcaching server. Ook de hosting provider zelf is niet bereikbaar (beneluxgaming).

Geen idee of ik alleen dit probleem heb.

 

edit:

we zijn weer terug

 

en weer weg :-(

 

up and running!

Edited by Mars Express
Link to comment
22 okt 19:07

Globalcaching.nl is niet bereikbaar.

De problemen zijn groter dan alleen de globalcaching server. Ook de hosting provider zelf is niet bereikbaar (beneluxgaming).

Geen idee of ik alleen dit probleem heb.

 

edit:

we zijn weer terug

 

en weer weg :-(

 

up and running!

 

Ja, hij is weer terug, was sinds gisteravond ineens onbereikbaar.

Maar vanmorgen was alles weet normaal. :unsure:

Link to comment

Klopt, hij was een behoorlijk tijdje onbereikbaar.

Dit lag niet aan de hosting provider (benelux gaming), maar aan de dns provider. Die lag er waarschijnlijk uit, waardoor het ip adres van globalcaching.nl niet opgehaald kon worden door mensen (en dus niet de site kon bereiken).

De URL ligt op dit moment niet bij beneluxgaming, maar bij een andere partij (e-creative als ik het goed heb.)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...