Jump to content

Username - onnistuuko muutos?


piihopea

Recommended Posts

Heip vakioväki,

 

pitkä tauko kätköilyssä on tarkoitus katkaista NYT. Haluaisin vanhat löytöni säilyttää, mutta tiimissämme ei ole enää kuin minä. Herkku on päättänyt tässä taannoin siirtyä muihin tiimeihin ;-) Saanko muutettua käyttäjänimeä vai pitääkö minun luoda kokonaan uusi? Ja menettää kaikki löydöt, kuvat yms.

Link to comment
Saanko muutettua käyttäjänimeä vai pitääkö minun luoda kokonaan uusi? Ja menettää kaikki löydöt, kuvat yms.

Moi Muru ja kiva saada sinut takaisin!

 

Vastaus kysymykseen on periaatteessa ei mutta kyllä ;-) Siis normaalitoimin ei ole mahdollista saada itse vaihdetuksi nimimerkkiään mutta groundspeakille kyllin sydämeenkäyvän anomuksen kirjoitettuasi he saattavat suostua sen vaihtamaan.

 

Jotkut ovat vastaavassa tilanteessa tehneet itselleen uuden nimimerkin ja sitten lokanneet vanhalla nimmarilla löydetyt uusiksi (ja selostaneet lokkauksen yhteydessä, miksi näin on tehty).

Link to comment

Morjens Sikajack :)

 

Kiitos tiedosta, jotain tällaista epäilinkin. Noo, ehkä sitten teen juuri tuon, että lokkaan uudelle nimelle vanhat. On tuo mun lontookin sen verran kehnoa, että lienee iisimpää.

 

Heti huomenna testaan tuon aparaattini - perin isin vanhan navigaattorin :)

 

Törmäillään!

Link to comment

Helposti se ainakin minulla hoitui. Tänään astui uusi nimimerkki voimaan. Käsittääkseni pitää sitten vielä ilmoittaa Haksu10:lle, niin geocache.fi hoituu myös.

 

Valitessani itse vuosi sitten käyttäjätunnusta oletin sen olevan vain sivustoille sisäänkirjautumista varten. Pian huomasin, että sehän on myös nimi, jolla muut minut tuntevat ja jolla itseni muille esittelen. Nimimerkkini MrGeoAri on tässä suhteessa tosi tylsä. Mitenkäs tuon nyt lausuisin, 'mistögeoari' vai 'ämärgeoari' :) Niinpä vaihdoin nimimerkkini.

 

MrGeoAri on nyt GeoAri

Link to comment

Kyllä minulla ainakin onnistui vaihtaa geocaching.comissa käyttäjätunnus. kun menee tilaan, jossa muokataan omia tietoja, käyttäjätunnuksen vieressä lukee muuta käyttäjätunnusta, klikkaa sitä ja kirjoita uusi nicki kahteen kohtaan ja minulla ainakin onnistui nimimerkin vaihto heti ilman mitään kommervenkkejä :lol:

Link to comment

Kyllä minulla ainakin onnistui vaihtaa geocaching.comissa käyttäjätunnus. kun menee tilaan, jossa muokataan omia tietoja, käyttäjätunnuksen vieressä lukee muuta käyttäjätunnusta, klikkaa sitä ja kirjoita uusi nicki kahteen kohtaan ja minulla ainakin onnistui nimimerkin vaihto heti ilman mitään kommervenkkejä :lol:

Kyllä näin on. Tuo on muuttunut hiljattain.

 

Historia nimimerkin muuttamisen suhteen menee tähän tapaan (päivämääriä ja linkkejä tietoihin en jaksanut etsiä):

- Ensin oli mahdollista vaihtaa itse (minäkin vaihdoin tuolloin)

- Sitten ei ollut mahdollista mitenkään

- Seuraavaksi suotiin mahdollisuus pyytää vaihtamista lähettämällä emailia Groundspeakille

- Nyt on jälleen mahdollista vaihtaa itse

Link to comment

Mielestäni omista asetuksista voi vaihtaa nimimerkkiä.

 

- SirAvidius

 

Joo onnistui kyllä, kun toinen tiimin jäsen muutti pois, ajattelin lyhentää nimimerkkini.

Se oli harvinaisen helppoa kaikki historia tiedot ja omat kätköt säilyivät.

 

Ongelmana ovat nämä foorumit, Haksun sivujen foorumeita voin toistaiseksi vain lukea ja tännekin jouduin loggaamaan vanhalla pidemmällä nimimerkillä.

 

Toi nimimerkki on näemmä leivottu moneen muuhunkin paikkaan kuin GC.comin omille sivuille.

 

Siis nimimerkin vaihtaminen on huippuhelppoa onnistuu nopeammin kuin kätkön loggaus, hieman ikävyyksiä kyllä seuraa. En ainakaan nyt voi suositella nimimerkin vaihtoa huvin vuoksi

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...