Jump to content

Lange multi door Nederland


Waldio

Recommended Posts

Op het forum van geocaching.nl is een idee uitgekomen om een hele lange multi door heel nederland te maken.

We hebben daar mensen voor nodig. Want met 1 man komen we er natuurlijk niet!

 

Op deze kaart zie je wie er al helpen en in welke regio.

Dus kijk op de kaart en kijk waar je nog kunt helpen!

 

Wat is de bedoeling?

We maken een route die door 12 provincies gaat met in het midden een cache. Als je je aanmeld neem je een stukje gebied op je. In dat stukje mag je zelf de route bepalen. Je krijgt van ons(de organisatie) alleen te horen aan wie je het moet overdragen. Dan moet je dus zelf met die cachers contact opnemen en afspreken waar jij stop en hij/zij begint.

 

Maar we hebben natuurlijk niet alleen mensen nodig voor de route. Ook voor de organisatie, cachepagina, nieuws en alle andere dingen.

 

Ga niet twijfelen: Doe gewoon mee!

Link to comment

Omdat het in mijn ogen een frustratieuiting is geboren uit afkeer van carpoolcaches en/of powertrails.

Het is niet uit frustratie, maar uit het idee van de powertrail.

In het topic over de powertrail is dit idee naar voren gekomen en toen hebben mensen(waaronder ik) het idee uitgewerkt.

Link to comment

Ben ik nu de enige die helemaal niets in dit idee ziet?

Waarom?

Omdat het in mijn ogen een frustratieuiting is geboren uit afkeer van carpoolcaches en/of powertrails.

Dus jij laat, of je het idee goed of niet goed vindt, afhangen van de reden?

 

Dus als ik een mooie multi in het bos leg van ongeveer 5km omdat ik tegen carpool caches ben, ben je tegen het idee van een multi van 5km door het bos?

ok, kan hoor.

 

Maar los van de reden waarom die er zou zijn, wat zou je tegen zo'n cache hebben.

Misschien doe je hem zelf niet, maar als anderen die cache maken is er toch niets op tegen? Voor jou wel?

Edited by De broekies
Link to comment

Ben ik nu de enige die helemaal niets in dit idee ziet?

Waarom?

Omdat het in mijn ogen een frustratieuiting is geboren uit afkeer van carpoolcaches en/of powertrails.

 

Waarom jij niets in het idee ziet weet ik niet, gaat mij ook niets aan. Ik hoop dat hij er wel komt, niet dat ik de wandeling ga doen, de aantal kilometers is wat te veel voor mij. Maar alleen al de samenwerking die daaruit voort komt is al een goede zaak.

Link to comment

Op het moment dat iemand een cache legt heeft hij of zij daar een reden voor. Die reden is niet hetgeen dat een cache voor mij aantrekkelijk maakt of niet. De reden die ik op het .nl-forum heb zien langskomen is in mijn ogen echter een gevaar voor het cachen. Iedere actie vraagt om een reactie. Ik ben een beetje bang dat als dit vorm begint te krijgen dat anderen de andere grens van de regelgeving gaan opzoeken. Zo is dan het hek van de dam. Ik wil echter geen kwaad bloed zetten en wens de leggers dan ook alle succes. Of ik de route(s) zelf ga lopen weet ik nog niet. Evengoed een prettig weekend.

Link to comment

maak je niet druk. de kans dat dit 1 keer van de grond komt is niet erg groot, een tweede keer is mijns inziens uitgesloten.

 

Marcel, je weet het nooit, alles is immers een eerste keer gedaan. Zelf vind ik het een hele uitdaging om zoiets te doen, ik zou er daarom ook niet aan beginnen, maar andere schijnbaar wel. Gezien de aanmeldingen heeft het wel een kans van slagen.

Link to comment

Ik hoor dat hier 2 mensen willen dat het plan slaagt? Willen die mensen dan ook misschien 1 of een paar kilometers route maken?

Van mij mag het plan slagen. Ik juich dit soort initiatieven erg toe. Maar op dit moment ligt al redelijk wat hooi op mijn vork als het om geocaching activiteiten gaat.

Maar ik heb je al wel aangeboden te willen helpen met een eventuele website binnen onze 'externe projecten' op www.globalcaching. Ik kan zaken voor jullie programmeren als jullie willen met database functionaliteiten (zoals aanmeldingen voor hulp, kaarten etc)

Link to comment

Je zult allereerst wel denken: Wat een vreemde naam, het komt ons helemaal niet bekent voor. Dat kan wij bestaan namelijk nog maar zeer kort.

Wie we zijn? De verenigde organisatoren van de lange multi door Nederland!

 

Het overleg is bijna klaar. Iedereen die meedoet krijgt deze week een mailtje van ons met daarin alle gegevens en dan kan hij aan de slag.

Heb je je nog niet opgegeven, maar wil je wel meedoen? Geef je dan op. Twijfel je nog? Doe gewoon mee! Zoiets wil je niet missen!

 

Voor deze etappen zoeken we nog mensen:

> Nijmegen - Wansum

> Son & Breugel - Schijndel

> Roosendaal - Goes

> Goes - Zierikzee

> Zierikzee - Oude-Tonge

> Oude-Tonge - Dordtsche Kil

> s Gravenzande - Katwijk

> IJmuiden - Hoorn

> Hoorn - afsluitdijk

> afsluitdijk - Harlingen

> Siegerswoude - Groningen

> Groningen - Veendam

> Veendam - Borger

> Hooghalen - Meppel

> Kampen - Lelystad

> Almere - Zeewolde

> Staverden - Ugchelen

> Ugchelen - Zutphen

> Zutphen - Ruurlo

> Doetinchem - Zevenaar

> Zevenaar - Bemmel

 

Woon jij hier in de buurt en heb je je nog niet opgegeven voor de multi? Doe het gewoon!

En ook voor de mensen die nog twijfelde of het wel zou lukken. De multi komt gewoon online met deze route.

Link to comment

Nog maar 13% van de totale route is niet bezet. Tijd om deze gaten dan ook nog op te vullen. De gate zijn:

Hoorn - Den Oever (Harlingen)

Westerveld - Meppel

Meppel - Zwolle

Zwolle - Lelystad

Woon jij nog ergens bij deze gaten en wil je ons helpen? Mail ons dan zo snel mogelijk en maak de route.

 

Voor de andere mensen die al wel meewerken maar nog niet de route hebben ingeleverd: De lente is begonnen, maak een mooie route en zorg dat hij voor 1 mei bij ons binnen is.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...