Jump to content

Twitter gebeuren


Remunj

Recommended Posts

In het kort komt het er op neer dat GS een vriendelijk verzoek heeft gedaan aan kruimeldief en derden. Met goede redenen achteraf gezien.

Maar volgens mij wist de vragensteller dit ondertussen al. Draadje liep hier overigens al wel maar dat terzijde.

Link to comment

In het kort komt het er op neer dat GS een vriendelijk verzoek heeft gedaan aan kruimeldief en derden. Met goede redenen achteraf gezien.

Maar volgens mij wist de vragensteller dit ondertussen al. Draadje liep hier overigens al wel maar dat terzijde.

 

De reden waarom er gestopt werd is mij zeker wel duidelijk. Ik had al eerder verwacht dat die opdracht/vraag van GS zou komen, vandaar ook mijn antwoord wat ik ergens geplaatst heb.

 

Mijn vraag naar wat is de reden daarvan, had betrekking op het feit dat op het forum van GS zelf hier niets over was te vinden. Ook GS had hier iets over kunnen plaatsen, en dan misschien in het Engels en Nederlands.

Dat maakte het ineens veel duidelijker en dan was de discussie overbodig geweest. Nu wordt er vaak gegist en gespeculeerd.

Link to comment

Hoezo gegist en gespeculeerd?

Ik heb dit onderwerp op 3 andere fora voorbij zien gaan (2xNL 1xB) en op beide NL fora is via een kopie van een mail afkomstig vanaf GS duidelijk geworden hoe of wat.

Dankzij dit topic is er een nieuwe plek ontstaan waar nu niet duidelijk is als je de andere fora niet kent waar het over gaat en wat het antwoord is.

Ik zou zeggen topicstarter: leg uit waar je het over heb, citeer het antwoord en klaar is klara :huh:

Greetz Bloodwoosj.

Link to comment

Hoezo gegist en gespeculeerd?

Ik heb dit onderwerp op 3 andere fora voorbij zien gaan (2xNL 1xB) en op beide NL fora is via een kopie van een mail afkomstig vanaf GS duidelijk geworden hoe of wat.

Dankzij dit topic is er een nieuwe plek ontstaan waar nu niet duidelijk is als je de andere fora niet kent waar het over gaat en wat het antwoord is.

Ik zou zeggen topicstarter: leg uit waar je het over heb, citeer het antwoord en klaar is klara :huh:

Greetz Bloodwoosj.

 

Het bericht van GS heb ik op een ander forum ook gezien en gelezen. Ik hoop daarom dat GS het bericht hier ook zal plaatsen.

Link to comment

Voor wie dit leest en niet meer begrijpt waar het over gaat.

Kijk eens in dit topic op het forum van geocaching.nl (ook leesbaar voor wie daar geen account heeft).

 

Greetz Bloodwoosj.

Apart dat degene die spreekt over gissen en speculeren zelf geen duidelijkheid verschaft.

De informatie was immers al bekend.

Bloodwoosj bedankt dat jij de verheldering brengt.

Link to comment

Voor wie dit leest en niet meer begrijpt waar het over gaat.

Kijk eens in dit topic op het forum van geocaching.nl (ook leesbaar voor wie daar geen account heeft).

 

Greetz Bloodwoosj.

 

De gehele draad had ik al op een alternatieve manier gelezen en in bericht 2 stond de kreet verlinkt al.

Edited by Remunj
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...