Jump to content

GPS; pda met windows mobile 2003


theoenmarion

Recommended Posts

Sorry ik ben nieuw op dit forum maar ik heb een probleempje.

Ik heb een pda met windows mobile 2003. Ik heb een gps programma maar hij vraagt om waypoint files of gfx?? files.

 

Kan iemand mij helpen.

 

Groeten, Theo

 

Voor GPX files moet je volgens mij PM zijn, daar kan ik niets aan veranderen.

Maar als je dat bent kun je alle caches in je pda laden.

Link to comment

Sorry ik ben nieuw op dit forum maar ik heb een probleempje.

Ik heb een pda met windows mobile 2003. Ik heb een gps programma maar hij vraagt om waypoint files of gfx?? files.

Zo'n pda schiet gewoon niet op, je laat het ding een keer stuiteren en het ding doet het niet meer.

Koop nu maar gewoon een een Garmin.

Pff, al die figuren die willen geocachen met een kwaakdoos met gps, dat lijkt op brood smeren met een slagersmes.

Edited by JandeBehanger
Link to comment

Voor GPX files moet je volgens mij PM zijn, daar kan ik niets aan veranderen.

Maar als je dat bent kun je alle caches in je pda laden.

 

Dat is inderdaad de meest gebruikte manier om aan gpx files te komen.

 

Maar er zijn nog legio andere mogelijkheden.

Zo zijn er ook diverse programma's die ze kunnen genereren (mapsource, gsak etc).

Maar dan moet je zelf wel eerst de waypoints handmatig invoeren.

Link to comment

Koop nu maar gewoon een een Garmin.

 

Misschien wil deze persoon wel eerst proberen of hij deze hobby wat vindt. Ik ben zelf net begonnen en heb met mijn Kwaakdoos touch HD de eerste 2 caches gedaan. Ik ga natuurlijk geen dure garmin kopen om vervolgens na 5 caches erachter te komen dat het niks voor mij is.

Link to comment

Koop nu maar gewoon een een Garmin.

 

Misschien wil deze persoon wel eerst proberen of hij deze hobby wat vindt. Ik ben zelf net begonnen en heb met mijn Kwaakdoos touch HD de eerste 2 caches gedaan. Ik ga natuurlijk geen dure garmin kopen om vervolgens na 5 caches erachter te komen dat het niks voor mij is.

Heel goed, welkom in ieder geval :)

Link to comment

Koop nu maar gewoon een een Garmin.

 

Misschien wil deze persoon wel eerst proberen of hij deze hobby wat vindt. Ik ben zelf net begonnen en heb met mijn Kwaakdoos touch HD de eerste 2 caches gedaan. Ik ga natuurlijk geen dure garmin kopen om vervolgens na 5 caches erachter te komen dat het niks voor mij is.

Heel goed, welkom in ieder geval :laughing:

Begrijpelijk maar je kunt de GPS natuurlijk voor heel veel meer gebruiken dan Geocaching -) Ik heb ook even getwijfeld maar het is een waanzinnige aanvulling op bv. de TomTom. Wanneer ik lopend ergens heen ga, een stad bezoek, een fietstocht met mijn dochter wil maken en ga maar door. Ik was ook even bang dat het de meerprijs niet waard was maar dat is het zeker wel!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...