Jump to content

Chatten met Bryan Roth van Groundspeak


De broekies

Recommended Posts

Het Globalcaching team is erg blij te kunnen melden dat Bryan Roth van Groundspeak heel graag eens met onze bezoekers in gesprek wil.

Bryan Roth is mede-oprichter en eigenaar van het bedrijf Groundspeak. Hij is tevens de jurist van Groundspeak.

 

De chatsessie zal plaats vinden op dinsdag 23 februari om 20:30 uur in de chat van www.Globalcaching.nl tot uiterlijk 21:30 uur. (link).

Heb je vragen, wil je eens met hem spreken of wil je gewoon eens kijken wat hij te zeggen heeft, kom dan in de chat.

Indien je nog niet geregistreerd hebt, kun je hier registreren

 

Om hem een idee te geven wat hier leeft en waar hier vragen over zijn, is het handig als je hier op het forum in dit draadje even meldt dat je aanwezig wilt zijn en/of welke vragen je hebt. Veelgestelde vragen zullen we hem dan alvast voorleggen, zodat hij deze zeker kan beantwoorden.

 

Het Globalcaching team

 

Het betreffende draadje op Globalcaching vind je hier.

Link to comment
Bryan Roth is the resident corporate counsel and business development manager. He also handles human resources, advertising, trackable items and promotions.
Interresant om met deze heer gedachten te wisselen. Mooi om te merken dat Groundspeak een luisterend oor heeft en gelukkig door heeft dat de wereld groter is dan enkel Amerika.

 

Ieder van globalcaching, pluim voor dit goede initiatief!

Ik weet helaas nog niet zeker of ik er de 23e bij zal zijn. Ik neem aan dat het uurtje met Bryan in Nederlandse tijd is.

 

Zilvervloot.

Link to comment

Ik neem aan dat het uurtje met Bryan in Nederlandse tijd is.

Ja, klopt. Het is Nederlandse tijd. Misschien had ik internettijd moeten kiezen, .beat

Dan is de chat op @854 :unsure:

 

Ik hoop in ieder geval dat je erbij kunt zijn, Ik denk dat het een leuke kans is voor iedereen om eens met de mensen achter Groundspeak van gedachten te wisselen.

Link to comment

Ha die Willem,

 

Met eerlijk bedoel ik in deze dat men deze mensen direkte

vragen kan stellen en hier een eerlijk antwoord op krijgt.

 

Dus gewoon FF kletsen.

 

Gr

 

Kees

 

 

Hoi Kees

 

hoe bedoel je eerlijk?

betekend dat dan dat je ergens anders niet eerlijk je info kan halen?

en waar zou dat dan zijn? ik ben erg benieuwd naar de reden daar van

 

Groets

 

Willem aka Barny

Link to comment

Ha die Willem,

 

Met eerlijk bedoel ik in deze dat men deze mensen direkte

vragen kan stellen en hier een eerlijk antwoord op krijgt.

 

Dus gewoon FF kletsen.

 

Gr

 

Kees

 

 

Hoi Kees

 

hoe bedoel je eerlijk?

betekend dat dan dat je ergens anders niet eerlijk je info kan halen?

en waar zou dat dan zijn? ik ben erg benieuwd naar de reden daar van

 

Groets

 

Willem aka Barny

Link to comment

nou zeg kees, verwacht jij dan eerlijke antwoorden?

op nononzes vragen natuurlijk wel.

maar op echte "lastige" vragen (zover ze gesteld worden door de meeknikkende meerderheid natuurlijk) komt echt wel een politiek corected antwoord :)

 

goed idee van global, om een babbeltje te maken met die .com bobo zolang het maar niet te zwaar word bijft het ook nog leuk

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link to comment

nou zeg kees, verwacht jij dan eerlijke antwoorden?

op nononzes vragen natuurlijk wel.

maar op echte "lastige" vragen (zover ze gesteld worden door de meeknikkende meerderheid natuurlijk) komt echt wel een politiek corected antwoord :(

 

goed idee van global, om een babbeltje te maken met die .com bobo zolang het maar niet te zwaar word bijft het ook nog leuk

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Zoiets noemt men politiekcorrect, het is maar net wat je intenties zijn bij het aangaan van het praatje.

Je kunt het positief of met argwaan in gaan, persoonlijk ga ik altijd van het eerste uit en het blijkt meestal al heel snel of de andere dat ook wil/doet.

Link to comment

ik kan dus niet in de chatt

ik krijg een popup of zo iets, en een leeg vak, jammer ik was wel benieud

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Ja, Barny, je kreeg nog een link naar Java, maar dat wilde je niet installeren.

De chat applicatie is een Java applicatie. Ook de chat hier op Groundspeak is een Java applicatie.

 

Een gemiste kans! Jammer dat je die liet schieten.

 

Er waren toch leuke nieuwtjes gemeld.

Meer over de chat volgt nog.

 

- Robert

Link to comment

ik kan dus niet in de chatt

ik krijg een popup of zo iets, en een leeg vak, jammer ik was wel benieud

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Ja, Barny, je kreeg nog een link naar Java, maar dat wilde je niet installeren.

De chat applicatie is een Java applicatie. Ook de chat hier op Groundspeak is een Java applicatie.

 

Een gemiste kans! Jammer dat je die liet schieten.

 

Er waren toch leuke nieuwtjes gemeld.

Meer over de chat volgt nog.

 

- Robert

 

klopt dat ik de link van je kreeg. nog bedankt dat je het probeerde

 

maar zo als jij mischien in paniek raakt als jou auto zo af dingen doet die je niet wil, zo raak ik in paniek dat mijn laptob de laatste tijd dingen doet die ik helemaal niet wil.

ik heb wel verstand van autos, die kan ik repareren, laptobs niet en ben al blij dat hij het na 3 jaar nog steeds doet en heb kort geleden besloten om geen dingen meer te instaleren die ik maar 1x ga gebruiken, ik geef namelijk de schuld van het slecht funcioneren van de laptob van het vervuilen wat al die progjes doen.

ik vond het ook jammer ik had er graag bij willen zijn, helaas niet gelukt vanwege mijn gebrekkige kennis in computers

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link to comment

Zoals een cache-eigenaar die voor zijn geripte cache stond al zei: gelukkig hebben we de foto's nog.

 

Morgen krijg je de chatsessie te zien op globalcaching.nl in het betreffende draadje.

Hopelijk zitten er dan ook vragen (en antwoorden dus) bij die jij had willen stellen.

 

- Robert

 

PS: Ik heb een Prius. Dus ik ben al lang blij dat de remmen het weer hebben gedaan als ik ergens aan kom op de bestemming!

Link to comment

Ik heb gisteren alleen de laatste 20 minuten van de chat deelgenomen. Ik ben altijd geinteresseerd in de strategie van een bedrijf. Hoe een bedrijf zijn voortbestaan denkt te kunnen waarborgen op de lange termijn. Gezien de recente wijzigingen van de regels waarbij Groundspeak terug is gegaan naar de basis (geen locationless, virtual en webcam caches meer) maar juist wel earthcaches die weer niet passen in de terug naar de basis beleid, wilde ik wel eens weten wat de strategie van Groundspeak is.

 

Op mijn vraag ‘hoe ziet geocachen er over 10 jaar uit?’ dacht ik in eerste instantie dat ik een beetje ontwijkend, nietszeggend antwoord kreeg van Bryan maar nu ik er even over heb nagedacht, ging het voor mij eigenlijk meer om wat hij niet zei, dan hetgeen hij wel zei. Het antwoord was iets in de trant van ‘we hopen dat we over 10 jaar nog meer mensen van geocachen kunnen laten genieten.’

 

Hiermee geeft hij dus aan dat Groundspeak zich voornamelijk gaat richten op de groep mensen die nog niet besmet zijn door het geocache virus en niet op ons, de groep mensen die er wel al mee zijn besmet. Vanuit hun commerciele oogpunt is dat natuurlijk ook erg logisch, de doelgroep is enorm (zo’n beetje de gehele wereldbevolking die geinteresseerd is in outdoor activiteiten) en meer ‘traffic’ op de site is gelijk aan meer inkomsten uit reclame op de site en premium memberships.

 

Hoe Groundspeak meer mensen wil bereiken, werd niet geheel duidelijk uit de chat. Ik had de indruk dat ze meer de educatieve kant op wilden, beetje het spelenderwijs leren. Vandaar ook de earthcaches. Dit was een voorbeeld dat Bryan gaf als nieuwe ontwikkeling in het geocachen. Men gaat op zoek naar organisaties die hun verhaal willen vertellen middels een geocache, net zoals the geological society met hun earthcaches.

 

Op deze manier wilt men mensen op een andere manier in contact laten komen met geocachen. Voor ons, geocachers, is het vervelende van deze strategie dat niet gezegd kan worden waar dit toe gaat leiden, hoe onze hobby zich verder gaat ontwikkelen. De bedoeling is in ieder geval dat meer mensen zich met geocachen moeten gaan bezig houden en dat er een breder aanbod van caches moet komen dat meer mensen aanspreekt.

 

Velen zullen dit zien als een bedreiging van de stiekeme hobby die zal leiden tot een groter aantal geroofde caches en meer ‘flut’ caches. Anderen zullen zeggen dat meer zielen meer vreugde brengen. Of dit een goede of slechte ontwikkeling is laat ik daarom in het midden, het zal afhangen hoe het vorm gegeven zal worden. Duidelijke boodschap was in ieder geval: ‘Wat je niet interessant vindt moet je links laten liggen.’ Er is ook gezegd dat er een nieuw cache type komt maar hiervan zijn vanzelfsprekend geen details gegeven.

 

Persoonlijk denk ik, dat er een houdbaarheidsdatum op de hobby geocachen zit. Er komt een punt in de tijd dat men niet meer is geinteresseerd in deze hobby. Dat kan zijn doordat onze levensstijl verandert (nu proberen we allemaal gezond te doen en dat past perfect bij buiten geocachen) of doordat de techniek verandert en geocachen gebaseerd is op oude techniek waar niemand meer in is geinteresseerd. Daarom had ik van Groundspeak verwacht dan men bezig is met een soort van continue innovatie van de hobby. Bijvoorbeeld het verder uitwerken van de Wherigo techniek die toch een extra dimensie toevoegd aan het geocachen. Dit blijkt dus niet zo te zijn.

 

Bovenstaande betekent dat de vernieuwing in onze hobby van de GPSr producenten moet komen, die dit gelukkig wel inzien. Zo is Garmin de bedenker van Wherigo. Laten we hopen dat dit zo blijft en dat ze niet op deze ontwikkelkosten gaan drukken of meer gaan focussen op kleinere, lichtere, multifuncionele hardware zoals de mobiele telefoonindustrie.

Link to comment

De Broekies, bedankt voor de samenvatting en de gegevens van de chat.

Ik was het compleet vergeten door het schaatsen, dit wilde ik zien omdat ik daar een freek in ben.

Maar nu weet ik toch nog iets, ook hoe ze daar (andere kant van het water) over sommige dingen denken.

 

Grt. Remunj

Link to comment

Ik wel gezien dar er op een andere forum druk overleg plaatsvind over deze chatsessie.

Welke is dat, wil ik ook wel lezen B)

 

In het gesloten forum onder de noemer "Chat Met Groudspeak" , als een van de deelnemers daarin post zie jet het weer verschijnen in de nieuwe berichten. Niet erg handig om het daar te laten verschijnen, maar het gebeurt nu eenmaal en zo zien we het voorbij komen.

Link to comment

Ik wel gezien dar er op een andere forum druk overleg plaatsvind over deze chatsessie.

Welke is dat, wil ik ook wel lezen B)

 

In het gesloten forum onder de noemer "Chat Met Groudspeak" , als een van de deelnemers daarin post zie jet het weer verschijnen in de nieuwe berichten. Niet erg handig om het daar te laten verschijnen, maar het gebeurt nu eenmaal en zo zien we het voorbij komen.

Hmmm, ik zie niks...

Link to comment

Ik wel gezien dar er op een andere forum druk overleg plaatsvind over deze chatsessie.

Welke is dat, wil ik ook wel lezen B)

 

In het gesloten forum onder de noemer "Chat Met Groudspeak" , als een van de deelnemers daarin post zie jet het weer verschijnen in de nieuwe berichten. Niet erg handig om het daar te laten verschijnen, maar het gebeurt nu eenmaal en zo zien we het voorbij komen.

Hmmm, ik zie niks...

 

Inderdaad, nu niets, maar ik zou ff opletten er zal best wel weer in gepost worden.

Link to comment

 

In het gesloten forum onder de noemer "Chat Met Groudspeak" , als een van de deelnemers daarin post zie jet het weer verschijnen in de nieuwe berichten. Niet erg handig om het daar te laten verschijnen, maar het gebeurt nu eenmaal en zo zien we het voorbij komen.

 

tuurlijk is het een gesloten forum, wij als simpele zielen kunnen voor hun niets anders zijn dan een lastige lus in de pels, als juist die mensen die zich belangrijk willen (voor) doen, met achterkamertjes politiek de konijn uit de grote hoek proberen te toveren, zijn de gebruikers niet balangrijk

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link to comment

 

In het gesloten forum onder de noemer "Chat Met Groudspeak" , als een van de deelnemers daarin post zie jet het weer verschijnen in de nieuwe berichten. Niet erg handig om het daar te laten verschijnen, maar het gebeurt nu eenmaal en zo zien we het voorbij komen.

 

tuurlijk is het een gesloten forum, wij als simpele zielen kunnen voor hun niets anders zijn dan een lastige lus in de pels, als juist die mensen die zich belangrijk willen (voor) doen, met achterkamertjes politiek de konijn uit de grote hoek proberen te toveren, zijn de gebruikers niet balangrijk

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Toch jammer dat men dan zo weinig op heeft met de leden.

Link to comment

 

In het gesloten forum onder de noemer "Chat Met Groudspeak" , als een van de deelnemers daarin post zie jet het weer verschijnen in de nieuwe berichten. Niet erg handig om het daar te laten verschijnen, maar het gebeurt nu eenmaal en zo zien we het voorbij komen.

 

tuurlijk is het een gesloten forum, wij als simpele zielen kunnen voor hun niets anders zijn dan een lastige lus in de pels, als juist die mensen die zich belangrijk willen (voor) doen, met achterkamertjes politiek de konijn uit de grote hoek proberen te toveren, zijn de gebruikers niet balangrijk

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Toch jammer dat men dan zo weinig op heeft met de leden.

Wat een ongelooflijke onzin en stemmingmakerij.

 

Welke Stichting, Vereniging, Club, Commercieel bedrijf, privé-persoon zet alles open en bloot op internet?

Zaken die privé zijn, gevoelig liggen, waar de tijd nog niet rijp voor is etc etc... maar nee, we moeten er natuurlijk direct iets slechts achter denken.

 

Stel je toch eens voor hoe tof het is om daar vrijwilliger te zijn.

Je bespreekt zaken ten gunste van de site en zijn bezoekers op een apart plekje.

Daar kun je MSN voor gebruiken, Skype, de telefoon, mail etc.

Maar goed, ze zitten op een forum en het werkt wellicht makkelijk om daar teamzaken te bespreken.

Nu is dat plekje een keer zichtbaar geworden en hebben we gelijk onze mening klaar?

 

Overigens is het wel menselijk natuurlijk; iedereen is wel eens negatief, te nieuwsgierig, voorbarig en ondankbaar :laughing:

Link to comment

 

In het gesloten forum onder de noemer "Chat Met Groudspeak" , als een van de deelnemers daarin post zie jet het weer verschijnen in de nieuwe berichten. Niet erg handig om het daar te laten verschijnen, maar het gebeurt nu eenmaal en zo zien we het voorbij komen.

 

tuurlijk is het een gesloten forum, wij als simpele zielen kunnen voor hun niets anders zijn dan een lastige lus in de pels, als juist die mensen die zich belangrijk willen (voor) doen, met achterkamertjes politiek de konijn uit de grote hoek proberen te toveren, zijn de gebruikers niet balangrijk

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Toch jammer dat men dan zo weinig op heeft met de leden.

Wat een ongelooflijke onzin en stemmingmakerij.

 

Welke Stichting, Vereniging, Club, Commercieel bedrijf, privé-persoon zet alles open en bloot op internet?

Zaken die privé zijn, gevoelig liggen, waar de tijd nog niet rijp voor is etc etc... maar nee, we moeten er natuurlijk direct iets slechts achter denken.

 

Stel je toch eens voor hoe tof het is om daar vrijwilliger te zijn.

Je bespreekt zaken ten gunste van de site en zijn bezoekers op een apart plekje.

Daar kun je MSN voor gebruiken, Skype, de telefoon, mail etc.

Maar goed, ze zitten op een forum en het werkt wellicht makkelijk om daar teamzaken te bespreken.

Nu is dat plekje een keer zichtbaar geworden en hebben we gelijk onze mening klaar?

 

Overigens is het wel menselijk natuurlijk; iedereen is wel eens negatief, te nieuwsgierig, voorbarig en ondankbaar :laughing:

 

Dat ze overleg voeren op een gesloten forum, daar is niets mis mee. Maar doe het dan zo dat niet steeds iedere post zichtbaar voorbij komt schuiven. Als dat wel gebeurt moet men niet vreemd opkijken als er vragen over gesteld worden. Ik heb dat gedaan en een antwoord gekregen waar ik best mee kan leven.

En vermoedelijk (ik weet het dus niet zeker) is dat nu opgepakt en verschijnen er geen posten meer over het genoemde bericht, althans niet zichtbaar en zo hoort het volgens mij ook.

 

Ook in de andere omgevingen zoals je aanhaalde (clubs of bedrijven) is het niet gebruikelijk dat er steeds berichten voorbij komen schuiven die niet door de leden en/of werknemers gelezen kunnen worden. Die worden mooi achter de schermen gehouden, gebeurt bij jouw werkgever toch ook, zeker in die tijd dat het ook mijn werkgever was.

Link to comment

Kunnen we de situatie dat het bewuste topic voorbij kwam scharen onder de noemer 'foutje'?

Bijna niet voor te stellen maar het gebeurd gewoon :laughing:

En wat is de reactie; 'ik ben nieuwsgierig, ik wil weten hoe, wat waarom en wanneer'.

 

Nu schrijf je in je laatste post dat je snapt dat er een gesloten deel is, en met het antwoord wat je kreeg op je (overbodige) vraag kun je leven.

Dat is net ff anders dan de post ervoor van je.

Daar geeft Barny een op niets gebaseerde steek onder water, waar jij op antwoord 'Toch jammer dat men dan zo weinig op heeft met de leden.'.

Je schreef vandaag iets over selectief lezen. Hoe moet ik deze 2 posts van jou dan interpreteren, ik wil het graag op de juiste manier doen :laughing:

Link to comment

Kunnen we de situatie dat het bewuste topic voorbij kwam scharen onder de noemer 'foutje'?

Bijna niet voor te stellen maar het gebeurd gewoon :laughing:

En wat is de reactie; 'ik ben nieuwsgierig, ik wil weten hoe, wat waarom en wanneer'.

 

Nu schrijf je in je laatste post dat je snapt dat er een gesloten deel is, en met het antwoord wat je kreeg op je (overbodige) vraag kun je leven.

Dat is net ff anders dan de post ervoor van je.

Daar geeft Barny een op niets gebaseerde steek onder water, waar jij op antwoord 'Toch jammer dat men dan zo weinig op heeft met de leden.'.

Je schreef vandaag iets over selectief lezen. Hoe moet ik deze 2 posts van jou dan interpreteren, ik wil het graag op de juiste manier doen :laughing:

 

Mijn opmerking op het bericht van Barny was duidelijk op zijn bericht en zijn gedachtegang.

 

En het andere was als antwoord op een vraag van jouw.

Het zijn dus twee verschillende vragen en daarom dus ook twee verschillende antwoorden.

Link to comment

Ha ha ha Lep, grote Kroketen man

 

Dat er dingen in achterkamertje word besloten is al zo oud zolang er achterkamertjes bestaan daar is niets nieuws aan en zal ook altijd blijven.

Het is alleen nu zo dat er eerst geblaat/gejankt/geroepen word, stemming gemaakt word, dan in halleluja stemming de bijeenkomst word verkondigt (die dan niet openbaar is, met groepen mensen die ook nog eens niet bekent word gemaakt) waarna er dan nog een tijd gewacht dient te worden, maar waarop/waarom?, er dan een stel regels worden getoond die niets anders zijn dan bladvulling.

Dan laat ik nog maar even achterwege wat er daarna allemaal gebeurt is.

 

De opzet van deze bijeenkomst is juist zo gekozen, en dan raar vinden dat er vragen gesteld worden?

Dat voutje van het forum van.NL bestond al van ruim voor die tijd toen ik er nog kwam, niets nieuws onder de zon.

 

En grote Kroketten man, ik weet ook dat er echt een paar goeie Vrijwilligers bij .NL zitten, dat weten ze ook van mij persoonlijk, trouwens recent is er weer een hele goeie bijgekomen. Daar heb ik alle respect voor, maar ook jij weet ook heel goed maar dat er binnen het hele .NL gebeuren echt heel veel (en weer in gang gezet moet worden) om die dingen te verbeten wat de afgelopen jaren verslonst is .

Wil je echt uitgebreide uitleg hoe ik daarover denk kunnen we dat altijd nog wel weer eens afspreken in de Vlasakkers waar een kroket genoegzaam gelegen tussen een heerlijke verse bolletje ingepalmd met een blubje frietsaus.

Ook alle andere lezers en belangstelende kan en wil ik persoonlijk mijn gedachte gang uit de doeken doen, dat kan of onder het genot van een cola-tje of tijdens een van de events die ik de komende tijd ga bezoeken, ik ben altijd in de stemming om daar met iedereen zonder onderscheidt des persoon van gedachte te wisselen.

Laat van je horen zou ik zeggen

 

Ow ja ik qwoot niet hele lappen tekst die het er niet duidelijk op maken, ik ben daar wel eens met de .nl motjes mee eens

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link to comment

De kroketjes staan klaar, net als de cola :(

 

Je schrijft soms dingen die niet eerlijk zijn.

Wat je in die betreffende post neerzet is onredelijk en niet waar.

Dan kun je het achteraf met een dikke laag zalf verzachten of aangeven het in een goed gesprek uit te praten maar intussen staat die tekst wel op een openbaar forum.

 

Wat jij schrijft en wat je in een gesprek zegt zijn soms totaal verschillend.

Dat zal voor meer mensen gelden (ook voor mij?) maar bij jou is het soms extreem.

 

Zo... en nu... :)

Link to comment

Hoi Kroketten man,

 

Als ik het nu zo lees dat jou teentjes weer aanstalten te maken om te beginnen met iets wat op groeien lijkt is het handig dat we weer eens bij elkaar komen, er gebeuren tegenwoordig zoveel dingen langs en door elkaar heen dat je veel Babylonische spraakverwarring krijgt.

 

Maar dat weerhoud mij er niet van om nog steeds de mening te hebben dat wat ik heb geschreven klopt en zeker niet onredelijk is, eigenlijk nogal zacht is omschreven :blink:.

 

Aan jou is de edele taak om, als je wil, mij te overtuigen van mijn ongelijk, onredelijkheid en mijn ogen ten hemel te laten rijken mocht ik het dan onverhoopt mis hebben.

Als het Het Gele Bussie al zijn paarden + meer terug heeft, krijg je van mij en bel voor aan afspraak op een onbekende tijd op een bekende plaats :(

 

2 ALL: Uitnodigen om met mij te praten en van mening te verwisselen over geocachen en alles wat daar omheen hangt is niet alleen het privilege voor Lepman, iedereen, zonder uitzonderingen, die moeite heb met mijn manier van verwoorden, mijn manier van doen en er ook benieuwd naar is van “het waarom” geef dan een meel, bel of kom langs in Twitterland en ik leg het graag persoonlijk uit, enigste wat ik wil bereiken is duidelijkheid, eerlijkheid, goede verstandhouding en het beste voor spelletje geocaching ook niet te vergeten en een glas cola of 2

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link to comment

Klinkt goed, aankomende week wordt krap maar bel je nog wel :blink:

 

Je was toch ziek?

Nog steeds ja.

Maar zoals jij ongetwijfeld weet wil de baas altijd een inschatting horen wanneer je weer aanwezig bent.

Mijn inschatting is aankomende week, maar dan zit ik dus wat krap zoals je kon lezen.

 

Ik hoop dat deze uitleg voldoende is papa :(

Link to comment

Klinkt goed, aankomende week wordt krap maar bel je nog wel :blink:

 

Je was toch ziek?

Nog steeds ja.

Maar zoals jij ongetwijfeld weet wil de baas altijd een inschatting horen wanneer je weer aanwezig bent.

Mijn inschatting is aankomende week, maar dan zit ik dus wat krap zoals je kon lezen.

 

Ik hoop dat deze uitleg voldoende is papa :(

 

Kan ook niet anders na al het verkeer van de laatste uren. :o

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...