+Moderator Sweden Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Sverige har nu fått länsindelning på cacherna så gå in på dina befintliga cacher och ändra till rätt län. Quote Link to comment
+jasy Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Sverige har nu fått länsindelning på cacherna så gå in på dina befintliga cacher och ändra till rätt län. Jag vill ha landskap!!! Quote Link to comment
+Nils-Olov Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Jag vill ha landskap!!! Landskap består. Län förändras. Quote Link to comment
+PerParker Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Sverige har nu fått länsindelning på cacherna så gå in på dina befintliga cacher och ändra till rätt län. Jag vill ha landskap!!! Finns det nån karta over länsindelningarna i sverige ???? Quote Link to comment
+meen Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Finns det nån karta over länsindelningarna i sverige ???? Med reservation för fel så borde denna sidan täcka länen i Sverige. http://sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_län Quote Link to comment
Recommended Posts