Jump to content

En nu........terug naar het cachen!


Ellino

Recommended Posts

Hebben we nog iets leuks gedaan de afgelopen tijd? Ja hoor! Zo was er gisteren de WinterWandelTocht waar ca. 100 cachers aan hebben deelgenomen, waaronder ondergetekende. Morgen gaan mijn vrouw en ik twee dagen naar Haarlem. Een mooie kans om o.a. een webcamcache te gaan doen. Ik heb nog vakantie tot vier januari. Wie weet wat er nog meer mogelijk is.

Veel plezier met cachen!

Link to comment

> Hebben we nog iets leuks gedaan de afgelopen tijd?

 

....... Afgelopen jaar niets bijzonders meegemaakt.......

 

> Ja hoor! Zo was er gisteren de WinterWandelTocht waar ca. 100 cachers aan hebben deelgenomen, waaronder ondergetekende. Morgen gaan

> mijn vrouw en ik twee dagen naar Haarlem. Een mooie kans om o.a. een webcamcache

Weet je wel dat gc.com zo'n webcame niet meer leuk vindt en het eigenlijk "verbiedt"? Je "zoekt" dus een "verboden" schat en ben je volgens gc.com zwaar in overtreding. Er zijn wel meer soorten die niet meer kunnen bij gc.com. Een virtuele bijvoorbeeld.

 

-= GensNet =-

Link to comment

Als ze verboden waren zouden ze niet meer te doen zijn bij gc.com.

Ze zijn gekrentfeathered, oftewel, die er zijn mogen nog maar er komen geen nieuwe meer bij.

 

Dus 'zwaar in overtreding' zeggen is een typisch geval van niet helemaal op de hoogte zijn :rolleyes:

 

Veel plezier in Haarlem en ben benieuwd naar de foto! :D

Link to comment

..........

Weet je wel dat gc.com zo'n webcame niet meer leuk vindt en het eigenlijk "verbiedt"? Je "zoekt" dus een "verboden" schat en ben je volgens gc.com zwaar in overtreding. Er zijn wel meer soorten die niet meer kunnen bij gc.com. Een virtuele bijvoorbeeld.

 

-= GensNet =-

 

:rolleyes: Mijn sprankje hoop is gevlogen.

Link to comment
Mijn sprankje hoop is gevlogen.

Nee joh, je begon positief en een beetje tegenslag maakt de uitdaging alleen maar groter en mooier :D

Je moet het een beetje zien als de klapschaatsen op zolder leggen en gewoon weer met de stoel op het ijs.

Ook dan moet je uitkijken voor een wak, dus het materiaal maakt niet uit :rolleyes:

Link to comment

> Hebben we nog iets leuks gedaan de afgelopen tijd?

 

....... Afgelopen jaar niets bijzonders meegemaakt.......

 

> Ja hoor! Zo was er gisteren de WinterWandelTocht waar ca. 100 cachers aan hebben deelgenomen, waaronder ondergetekende. Morgen gaan

> mijn vrouw en ik twee dagen naar Haarlem. Een mooie kans om o.a. een webcamcache

Weet je wel dat gc.com zo'n webcame niet meer leuk vindt en het eigenlijk "verbiedt"? Je "zoekt" dus een "verboden" schat en ben je volgens gc.com zwaar in overtreding. Er zijn wel meer soorten die niet meer kunnen bij gc.com. Een virtuele bijvoorbeeld.

 

-= GensNet =-

 

Wel een goed doordacht antwoord.........

Link to comment

Wij zijn afgelopen week volwaardig lid geworden van de orde der schijnheiligen.

 

Bedevaart 2 was onze 700e cache.

 

Kortom: beslist leuke geocache dingen gedaan.

 

O en verder hebben we weer wat plannen om een nieuwe cache te leggen, en zijn we al weer druk aan het knutselen.

 

Femke

Link to comment

Gisteren op oudjaarsdag een hele boel oliebollen gebakkken en deze tussendoor regelmatig persoonlijk op kwaliteit, smaak en samenstelling getest. Een wandeling was vandaag dan ook meer dan noodzakelijk en dat hebben we uiteraard gedaan met het zoeken van enkele caches. We zijn het cachejaar 2010 begonnen met een found en een not found en we hebben heerlijkk gewandeld en zijn lekker opgefrist

Bij deze spreken we de wens uit dat we met z'n allen een fantastisch 2010 mogen beleven. Wij hebben er weer zin in. Laten we vooral veel leuke (cache) bezigheden doen en wie weet treffen we elkaar nog eens.

Edited by zeebanket
Link to comment

Gisteren op oudjaarsdag een hele boel oliebollen gebakkken en deze tussendoor regelmatig persoonlijk op kwaliteit, smaak en samenstelling getest. Een wandeling was vandaag dan ook meer dan noodzakelijk en dat hebben we uiteraard gedaan met het zoeken van enkele caches. We zijn het cachejaar 2010 begonnen met een found en een not found en we hebben heerlijkk gewandeld en zijn lekker opgefrist

Bij deze spreken we de wens uit dat we met z'n allen een fantastisch 2010 mogen beleven. Wij hebben er weer zin in. Laten we vooral veel leuke (cache) bezigheden doen en wie weet treffen we elkaar nog eens.

Amen!

Vandaag ga ik beginnen aan de Nijmeegse vierdaagse :rolleyes::P ,beter gezegd, de serie van WiGe. We hopen met de fiets alle vier de delen en de bonus voor het donker te halen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...