Jump to content

Samenwerking diverse sites


Veenlopertje

Recommended Posts

Hier uw razende reporter !!!!! :lol:

 

Zoals iedereen weet gaat het niet zo netjes achter de schermen. Om dit aan de kaak te stellen heb ik dit uit journalistieke overwegingen en vind at iedereen in de community weet wat er leeft, dit met mijn vrijheid van meningsuiting geplaatst. Zodat iedereen in de community weet wat er gebeurd.Aan gezien ik waarheidsgetrouw verslag wil slaan van de gebeurtenissen, betekende dit dat ik door middel van feiten de gebeurtenissen versla.

 

Waarom schrijf ik dit nu? Juist door het boven gestelde word ik nu aangevallen zoals in het vorige bericht van mij is te zien. Alleen nu dacht ik dat ik eindelijk antwoord kreeg van GCN, helaas was deze van TL op eigen persoon. Maar wie weet is het eindelijk iets positiefs.....helaas. Het is een dreigement met juridische stappen tegen mij persoonlijk. Ik had graag zijn volledige bericht geplaatst om het zo waarheidsgetrouw te houden. Helaas ontving ik ook voor het eerst een email van een van de leden waarin expliciet word verboden om iets uit de mail te dupliceren. Dit betekent gelukkig niet dat ik er niet over mag schrijven met gebruik van mijn eigen woorden. Sneaky

 

mijn interpretatie van de mail;

 

Tl is teleurgesteld dat ik mijn schrijfban op het internet hebt gekwakt en nog meer verbolgen was hij dat ik zijn naam misbruikte en boze woorden gebruikte die zijn naam in eer en vooral status deden verkleinen. Wij hadden hikups ook via andere kanalen kunnen communiceren.

 

mijn enige hikup was jouw suggestieve schrijven, een mening mag ik hebben.

 

TL vind het zeer vervelend dat ik mijn manier van schrijven zijn naam gebruikt. Zijne hoogheid verwacht op zeer korte termijn het gebruik van de wel bekende gum door de draadjes van dit forum en dat van gc.com. Als ik deze sensuur niet toepas zal hij de grote boze wolf op mij afsturen en mij voor het schavot gooien.

 

Als ik niet aan deze sensuur meewerk voor 27 maart dan kan hij het niet laten deze soap verder te laten gaan. Het verhaal gaat verder door hoe men een brief hoort te schrijven; we slaan je eerst met str*nt om de oren en vervolgens steken we een paar pauwen veren in je r**t, Vervolgens sluit hij vriendelijk af met een fijne verwijzing op de juridische indekking van TL dat ik de mail niet mag posten.

 

Nou TL ik denk dat je het antwoord wel hebt bij deze. Verwijderen gebeurd niet al zou ik willen. gc.com heeft geen edit knop. :)

Ik kan dit gewoon niet meer serieus nemen. Doe wat je niet laten kan en geef de gebruikers nog vele dagen soap. Mocht je toch juridische stappen ondernemen, zie ik het met een gerust hart te ge moet. Één. ik ben niet gebonden aan iemand. Jij hebt als PR-man van GCN en daarmee het gezicht er van .....heel veel gezicht te verliezen door zo krampachtig te reageren . Je stuurt alle mailtje mee incl. de mailtjes van mij waarin ik vragen gesteld heb en nooit antwoord kreeg. Het word nu wel heel moeilijk verschuilen achter het excuus van "spamfilter". Als jullie dan zoveel fatsoensnormen hebben, had dan de mail beantwoord en was deze soap allang verleden tijd. Jullie hadden deze reactie van mij ook allang kunnen verwachten. In een mail vroeg ik weer om antwoord en beloofde dat ik de mail zou plaatsen. Ik dreig niet ik beloof en heb ook gezegd ik laat me niet bedreigen en laat me niet censureren. in Nederland staat de persvrijheid en vrijheid van meningsuiting hoog in het zadel.

 

Met zeer vriendelijke groet

 

en hoogachtend

 

Zaanhoeve

 

Kees, je wilt een reactie op bovenstaande? Dan geeft ik jou die graag! Omdat op mijn eigen proza geen belemmering zit deze te publiceren deel ik deze met de rest van jou vrienden hier op het forum.

 

Blijkbaar gaat het jou al lang niet meer om waar het mee begonnen is maar om het moedwillig beledigen van mensen en verkondigen van onwaarheden. Maar genoeg daarover.

 

Maar even voor jou beeldvorming en de context die nodig is voor jou forum vrienden:

 

1) de mail is een persoonlijke email en ja er waren mensen van gc.nl op gekopieerd vanwege het feit dat het een antwoord was (persoonlijk) op de email die jij hebt geztuurd onder andere narr mij.

 

2) deze 2 personen hebben niets met mijn email naar jou te maken maar zijn op cc gezet omdat ze bij de discussie betrokken zijn

 

3) Je hebt dus geen email gekregen van gc.nl en de email disclaimer is dan ook niet van de stcihting maar van mij persoonlijk

 

4) mijn statement geeft niet aan dat ik juridische stappen onderneem als jij de gum niet door je tekesten haalt. Ik geef alleen aan dat ik dan verder ga onderzoeken hoe en wat

 

5) het is geen censuur maar een normale vraag van prive persoon to prive persoon gesteld is en je reactie had ook gewoon in email gedaan kunnen worden

 

6) je schermt met krampachtige reacties en spamfilters, maar ik meen mij te herinneren dat je wel degelijk reacties gehad hebt van gc.nl aangaande de ban die was opgelegd

 

7) ik was bijzonder positief verbaasd dat je op email van mij zat te wachten en je hoopte op iets positiefs van mijn kant.

 

8) er is vrijheid van meningsuiting in nederland en ik ga ook echt niemand mond dood maken. maar jij zegt dat jij een journalist bent voor dit verhaal, ik ken weinig journalisten die mensen zo behandelen zoals jij doet

 

9)het verslaan van dit verhaal gebaseerd op feiten? Tja het ligt er aan welke je dan als waarheid aanneemt en aan je vrienden voorspiegelt

 

Maar goed, ik val je niet persoonlijk aan Kees! Het enige wat ik aan je vraag of je de beschuldigingen aan mijn adres wegneemt. De enige reden dat dit gebeurd is gebaseerd op de discussie die wij hebben gehad aan het eind van 2009. Jij vond dat de damenwerking jou idee was en je zag mij als indringer.

Na dat je hoorde dat ik bij .nl aan de slag was bleek dat olie op het vuur te zijn.

 

Ik ben niet haatdragend, ik heb ook aangegeven als dat is wat jij wilt (het idee) so be it en ga er mee aan de slag en maak er wat van. Dat jij vindt dat ik de discussie een aantal weken hebt ontwricht dan is dat geheel voor jou rekening.

 

Ik kan hier met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik niet van de gesprekken wist die achter de schermen plaatsvonden en de posting die ik destijds heb gedaan puur mijn eigen visie was. Dat ik ongeveer tegelijkertijd toe trad bij gc.nl en notabene als pr persoon is en was een speling van het lot. Als dat dan aangegrepen wordt om de discussie weer eens op te laaien en modder te gaan gooien ... ach wie daar plezier in heeft die doet dat maar.

 

Maar aardige Kees met al je goede bedoelingen, zou het niet beter zijn als je dan ook alles in de juiste context verteld en niet probeert bij je forum vrienden een indruk te wekken dat er allerlei debielen bij gc.nl zitten en dat de grootste jou net een email stuurt met daarin zogenaamde juridische stappen.

 

Dacht je echt dat ik niet wist dat je het zou posten? Aardig om te zien dat je de email disclaimer wel hebt gelezen en je eigen versie hebt gemaakt...

 

Maar goed hieronder het orgineel, voor de liefhebbers

Kees

 

Deze email is op persoonlijke titel al cc ik mijn collega's van gc.nl hier op in vanwege een aantal redenen.

 

Helaas heb ik moeten constateren dat jij de communicatie aangaande jou ban openbaar hebt gemaakt op een 2 tal fora, dit betreur ik ten zeerste maar ik betreur het des te meer dat jij hier in beschuldigingen doet aan mijn adres. Al eerder heb ik aangegeven dat als jij problemen heb met mijn uitspraken en stellingen je dan bij mij kunt komen mail/mobiel of wat dan ook.

 

Laat ik het zo stellen, ik ben er niet van gedient mijn nickname in de door jou gekozen context terug te lezen op in elkgeval 2 fora en verzoek je dan ook deze verwijzigingen te verwijderen. In de afgelopen paar uur heb ik contact gehad met een internet jurist en er zijn genoeg gronden om verder onderzoek te starten, gebaseerd op de huidge postings die je in dit weekeinde hebt gedaan waar in mijn nickname genoemd is.

 

Dit is voor mij de laatste stap om te nemen, maar je begrijpt dat ik dat als ultieme middel zal gebruiken. Derhalve begrijp ik dat je boos bent om het geen wat is gebeurd maar als je goed opgelet had tijdens de jaar wisseling dan had je al kunnen zien dat er voor het plan wat er lag niet direct draagvlak was. Vanuit mijn persoon geredeneerd bewonder ik jou doorzettingsvermogen en betrokkenheid maar het gaat mij net iets te ver om afgeschilderd te worden als zondebok.

 

Graag zie ik jou aanpassingen voor zaterdag 27 maart op de diverser fora. Tevens wijs ik jou op de tekst onderaan de email , en ga er vanuit dat jij je hier aan zal houden

 

Met vriendelijke groet,

John Kampman

 

Dit e-mailbericht en enige bijlage is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n) en strikt vertrouwelijk of anderszins wettelijk beschermd. In dit bericht vervatte opvattingen of meningen zijn uitsluitend die van de schrijver en niet per definitie die van de andere.

Indien u niet de geadresseerde bent, verzoeken wij u dit bericht en enige bijlage daarbij aan de afzender terug te sturen en alle kopieën ervan te wissen en te vernietigen

 

Nogmaals voor de mensen die het echt niet begrijpen.. deze mail is geen gc.nl mail, komt niet van het team is geen reactie van de PR man en is ook niet de reactie van de grootste debiel van gc.cnl

Hij is gewoon afkomstig van een normaal mens met gezond verstand en een hele grote doses humor.

 

In alle oprechtheid hoop ik dat aan deze onzin discussie een eind komt! Want waar het over ging in het begin is eigenlijk niets meer van over

 

Was getekend,

John Kampman

geocachend prive persoon

Edited by Track_leader
Link to comment

 

In de afgelopen paar uur heb ik contact gehad met een internet jurist en er zijn genoeg gronden om verder onderzoek te starten, gebaseerd op de huidge postings die je in dit weekeinde hebt gedaan waar in mijn nickname genoemd is.

 

Dit is voor mij de laatste stap om te nemen, maar je begrijpt dat ik dat als ultieme middel zal gebruiken.

 

 

John bedankt voor je toelichting.

 

Je schrijft een heel verhaal, waarmee je de kern van je betoog aan het verdoezelen bent. Een ander laat zich daardoor wellicht zand in de ogen strooien, maar de kern heb ik dan maar voor de duidelijkheid gequote.

 

1. je hebt dus bewust contact gezocht met een jurist

2. je geeft aan dat dat voor jou een laatste stap is

 

Door die jurist te benaderen geef je al aan die weg eventueel te willen gaan bewandelen. Verder geef je aan dat je niemand monddood wil maken, maar aan de andere kant ben je die weg al ingeslagen.

 

Mijn conclusie is dat je wel degelijk bezig bent om Zaanhoeve monddood te maken. Op gc.nl is dat dus kennelijk al gebeurd door een ban op zijn account. Zullen we de rollen eens gaan omdraaien? Zou het niet eens aardig zijn om jou aan te pakken wegens een poging tot het ontnemen van iemand zijn vrijheid van meningsuiting? Daar heb je dus duidelijk niet aan gedacht. We leven hier in Nederland en daar houden we ons niet bezig met duistere praktijken die we kunnen verwachten in andere landen als Birma en China, waar dat wel gebruikelijk is. Ik weet wel zeker dat jij in dat geval aan het korste eind gaat trekken, omdat vrijheid van meningsuiting nou eenmaal grondwettelijk is vastgelegd. De mening van Zaanhoeve is bij jou kennelijk verkeerd gevallen, zoveel is wel duidelijk. Maar Zaanhoeve geeft slechts zijn mening en niets meer dan dat. Een rechter ... (ja sorry) zou je in je gezicht uitlachen als je hiermee ten tonele verschijnt. Een hamerstuk, rijp voor de papierversnipperaar en binnen een paar weken valt bij jou de rekening op de mat.

 

Een prettige dag verder en hou eens op met deze laag bij de grondse en kinderachtige aktie!

 

(En dat voor een PR-man, nou hulde dan maar!)

 

Zie mijn kritiek op jou niet als een persoonlijke aanval, maar ik wil je waarschuwen voor een persoonlijke afgang waardoor je eigen positie verder ondergraven wordt. Prent mijn woorden eens in het achterhoofd en denk er eens heel goed over na, ter bescherming van je zelf.

Link to comment

 

In de afgelopen paar uur heb ik contact gehad met een internet jurist en er zijn genoeg gronden om verder onderzoek te starten, gebaseerd op de huidge postings die je in dit weekeinde hebt gedaan waar in mijn nickname genoemd is.

 

Dit is voor mij de laatste stap om te nemen, maar je begrijpt dat ik dat als ultieme middel zal gebruiken.

 

 

John bedankt voor je toelichting.

 

Je schrijft een heel verhaal, waarmee je de kern van je betoog aan het verdoezelen bent. Een ander laat zich daardoor wellicht zand in de ogen strooien, maar de kern heb ik dan maar voor de duidelijkheid gequote.

 

1. je hebt dus bewust contact gezocht met een jurist

2. je geeft aan dat dat voor jou een laatste stap is

 

Door die jurist te benaderen geef je al aan die weg eventueel te willen gaan bewandelen. Verder geef je aan dat je niemand monddood wil maken, maar aan de andere kant ben je die weg al ingeslagen.

 

Mijn conclusie is dat je wel degelijk bezig bent om Zaanhoeve monddood te maken. Op gc.nl is dat dus kennelijk al gebeurd door een ban op zijn account. Zullen we de rollen eens gaan omdraaien? Zou het niet eens aardig zijn om jou aan te pakken wegens een poging tot het ontnemen van iemand zijn vrijheid van meningsuiting? Daar heb je dus duidelijk niet aan gedacht. We leven hier in Nederland en daar houden we ons niet bezig met duistere praktijken die we kunnen verwachten in andere landen als Birma en China, waar dat wel gebruikelijk is. Ik weet wel zeker dat jij in dat geval aan het korste eind gaat trekken, omdat vrijheid van meningsuiting nou eenmaal grondwettelijk is vastgelegd. De mening van Zaanhoeve is bij jou kennelijk verkeerd gevallen, zoveel is wel duidelijk. Maar Zaanhoeve geeft slechts zijn mening en niets meer dan dat. Een rechter ... (ja sorry) zou je in je gezicht uitlachen als je hiermee ten tonele verschijnt. Een hamerstuk, rijp voor de papierversnipperaar en binnen een paar weken valt bij jou de rekening op de mat.

 

Een prettige dag verder en hou eens op met deze laag bij de grondse en kinderachtige aktie!

 

(En dat voor een PR-man, nou hulde dan maar!)

 

Zie mijn kritiek op jou niet als een persoonlijke aanval, maar ik wil je waarschuwen voor een persoonlijke afgang waardoor je eigen positie verder ondergraven wordt. Prent mijn woorden eens in het achterhoofd en denk er eens heel goed over na, ter bescherming van je zelf.

 

De feestvreugde wordt als maar groter met de manier waarop jullie dit lezen. :)

 

Nogmaals en ik kan het in een groter font schrijven..

 

Ik heb niet bewust contact gezocht met een jurist, maar door de persoonlijke aantijgingen kan dat niet anders. Verder heb ik ook niet gezegd dat ik die stappen onderneem maar dat ik dat verder onderzoek.

 

De posting hieboven heeft niets dan ook niets te maken met de PR-rol bij gc.nl en die uitspaken zijn voor jou rekening.

 

Mijn conclusie is dat je wel degelijk bezig bent om Zaanhoeve monddood te maken. Op gc.nl is dat dus kennelijk al gebeurd door een ban op zijn account. Zullen we de rollen eens gaan omdraaien? Zou het niet eens aardig zijn om jou aan te pakken wegens een poging tot het ontnemen van iemand zijn vrijheid van meningsuiting? Daar heb je dus duidelijk niet aan gedacht.

Even de feiten de feiten mijn waarde vriend. De BAN van kees op gc.nl is niet mijn beslissing als prive persoon, maar de aantijging die jij heir doet is wel een heel bizarre, wanneer jij mij vergelijkt met mensen die het regime vormen in de landen die jij hier noemt dan heb ik grote vraagtekens bij jou bedoelingen hier.

 

laat ik het zo stellen, mijn positie wordt niet ondergraven door dit verhaal. Wat jij hier schrijft is voor eigen rekening en ik laat je in je eigen waarde als jij dit zo graag over mij wilt denken. Vrijheid blijheid, echter zoals ik al aangaf ik laat mij niet als zondebok gebruiken door 1 persoon. Wil deze persoon dan graag alles naar buiten brengen prima maar dan echt wel het hele verhaal met alle namen van de spelers en mensen achter de zogenaamde schermen

 

Vuurvos, eerlijkheid duurt het langst. Regeren vanuit een forum met rake opmerkingen is mooi maar actie ondernemen en je nek uitsteken dat zie ik niet veel mensen doen. Kees is een uitzondering en dat is ook hetgeen wat ik bewonder in de persoon Kees.

 

Een prettige dag verder en hou eens op met deze laag bij de grondse en kinderachtige aktie!

 

 

oja nog vergeten , bovestaande meen je dat nu echt serieus.??. Is dit draadje dan een weerspiegeling van geocachend nederland??? Zojuist heb ik besloten van niet, dus gaan we dat fijn veranderen. Maar blijkbaar niet hier.

Edited by Track_leader
Link to comment

Vuurvos, eerlijkheid duurt het langst. Regeren vanuit een forum met rake opmerkingen is mooi maar actie ondernemen en je nek uitsteken dat zie ik niet veel mensen doen. Kees is een uitzondering en dat is ook hetgeen wat ik bewonder in de persoon Kees.

 

Dat eerlijkheid het langst duurt was mij allang duidelijk, maar op sommige plekken moeten ze dat nog leren blijkt wel weer. En als iemand het dan toch doet komt gelijk een PB in de bus met de alom bekende tekst, wat dat laatste betreft schrijf ik uit eigen ervaring en weet dus waar het over gaat.

Link to comment

Vuurvos, eerlijkheid duurt het langst. Regeren vanuit een forum met rake opmerkingen is mooi maar actie ondernemen en je nek uitsteken dat zie ik niet veel mensen doen. Kees is een uitzondering en dat is ook hetgeen wat ik bewonder in de persoon Kees.

 

Dat eerlijkheid het langst duurt was mij allang duidelijk, maar op sommige plekken moeten ze dat nog leren blijkt wel weer. En als iemand het dan toch doet komt gelijk een PB in de bus met de alom bekende tekst, wat dat laatste betreft schrijf ik uit eigen ervaring en weet dus waar het over gaat.

Ik begrijp wat je bedoeld, de eerlijkhied die ik hier bedoel wordt door jou denk ik goed begrepen en daar heb ik ook waardeering voor. Dat gedoe met PB's tja is een doorn in het oog van vele, een PB sturen en een opmerking plaatsen maar op het forum mooi weer spelen of omgedraaid. In het geval van vele gaat het blijkbaar alleen maar om het maken van suggestieve uitspraken op het forum en dan daar lekker op doorgaan.

 

Wat moeten nieuwe cachers wel niet denken.. maar afijn het is mooi dat iedereen een eigen mening heeft als meningen niet overeenkomen ala so be it maar om frustraties op mensen persoonlijk te spuien en de waarheid niet in het midden laten gaat echt wel te ver.

 

Waar het hier in het draadje omgaat is nog steeds wel een optie but it takes "at least" 2 to tango en er kan er best 1 leidend zijn maar er moet wel een dialoog zijn en geen monoloog.

 

PR of niet, ik blijf ook een prive persoon met een eigen mening het is erg makkelijk om John danmaar als een PR persoon in een hoek te zetten en gelijk maar indirect de indruk wekken dat de hele stichting daar achter zit. Let wel het is geen betaalde baan en ik blijf ook maar een vrijwilliger.

Gaan wij het hier allemaal oplossen? nee tuurlijk niet maar wordt het er beter van als wij hier lekker de vuile was buiten hangen.. ik dnk het niet.

 

Draai het draadje nu eens om en geef zelf nu eens eerlijk aan wat jij verwacht van geocaching in nederland..

Link to comment

Ondanks wat twijfels aan het nut ervan, zet ik hier toch opnieuw een berichtje met een wens/ oproepje van mijzelf neer:

 

- Het hier neerzetten van privémail vind ik eigenlijk onfatsoenlijk

- Het speculeren over wat er gebeurd is zonder goed informatie hierover vind ik eigenlijk onfatsoenlijk,

- Het elkaar zwartmaken vind ik eigenlijk onfatsoenlijk,

- Het vijandelijk overnemen van elkaars ideeën vind ik eigenlijk onfatsoenlijk,

- Het zonder toestemming overnemen van forum berichten op andere fora vind ik eigenlijk onfatsoenlijk,

- Het zonder toestemming quoten van andermans berichten op andere fora vind ik eigenlijk onfatsoenlijk,

- Het, al dan niet opzettelijk neerzetten van gekleurde informatie vind ik eigenlijk onfatsoenlijk,

- Het stemming maken vind ik eigenlijk onfatsoenlijk,

- Het elkaar toewerpen van allerlei verwensingen vind ik eigenlijk onfatsoenlijk.

 

Dat mensen dat in hun kwaadheid allemaal doen, kan ik begrijpen.

Sterker nog, ik heb er mij ook wel schuldig aangemaakt.

Het is menselijk en dat geldt voor iedereen; Besturen, site-eigenaren, moderators, teamleden en forumgebruikers.

De een doet dat meer openbaar, de ander blijft op fora minder zichtbaar maar is actief aan het saboteren achter de schermen.

 

Dat de poging tot samenwerken is gestrand vind ik erg jammer.

Wat er nu op de diverse fora gebeurt vind ik zeer bedroevend. Het is mijns inziens wel een beetje meer dan “je mening geven” of met argumenten discussiëren. Argumenten zie ik hier erg weinig.

Ik zie dat er heel veel kapot gaat en het blijft maar doorgaan.

Misschien dat iedereen zich eens af kan vragen wat het allemaal bijdraagt aan het geocachen en de sfeer er omheen.

Nederland is ook nog eens een klein land, dus op een goed moment komen we elkaar weer tegen.

 

Vecht je persoonlijke meningsverschillen en ruzies via PB en mail uit, ik hoef het echt allemaal niet te weten.

Als men werkelijk een bijdrage wil leveren aan Geocachend Nederland;

Hou dan nu, alsjeblieft, eens op met dat alles. Ga eens even een paar mooie caches ophalen en kalmeer, voordat je weer een volgende bericht op een forum zet.

 

Dit is mijn wens en oproep aan iedereen.

Link to comment

Vreemd, maar je schijnt je eigen woorden maar niet te kunnen snappen. Daarom maar weer de kern uit je reaktie:

 

 

Ik heb niet bewust contact gezocht met een jurist, maar door de persoonlijke aantijgingen kan dat niet anders.

 

 

Je zegt dat je niet bewust contact hebt gezocht, maar door persoonlijke aantijgingen kon je niet anders. Dus (even de zin omdraaien) door persoonlijke aantijgingen, heb je bij voorbaat iemand in de arm genomen die daar meer verstand van heeft. Een duidelijk bewuste keuze, die kwam niet toevallig aanwaaien.

 

 

Verder heb ik ook niet gezegd dat ik die stappen onderneem maar dat ik dat verder onderzoek.

 

 

Dat klopt John, maar daarmee zinspeel (of dreig) je wel degelijk met juridische stappen. Je dreigt daarmee als Zaanhoeve bepaalde passages niet gaat verwijderen. Mag een ander niet meer voor zijn mening uitkomen? En ben jij degene wat een ander wel of niet mag schrijven of zeggen? Mijn vergelijk met die twee landen gaat dus wel degelijk op, maar de kennis daaromtrent lijkt je toch te ontberen. Jammer!

 

Nogmaals: spelen met woorden is leuk, vooral als daar heel veel uit te halen is en dat is in dit geval zo. Verder geen kritiek aan jou als persoon, maar een duidelijke waarschuwing die ik je wil meegeven. Hoe denk jij dat je verder in het Geocaching wereldje te boek zal staan als iemand die een medegeocacher een oor probeert aan te naaien? Misschien cru gezegd, maar zo zal de buitenwacht dat zeker zien en zeggen: ´belachelijk!´ Ik zou haast zeggen, haal al je berichten hierover weg, want het beginnend kwaad is in feite al geschied. Gelukkig lezen er niet zoveel Geocachers mee, dat is dan nog een schrale troost.

Link to comment

 

Dit is mijn wens en oproep aan iedereen.

 

 

Ik heb ook een wens :lol:

 

Ik heb een klacht ingediend bij drie gc teamleden over een ander gc teamlid. Ik zou het ook fatsoenlijk vinden om daar eens een antwoord op te krijgen. Over fatsoen gesproken.

Link to comment

Vreemd, maar je schijnt je eigen woorden maar niet te kunnen snappen. Daarom maar weer de kern uit je reaktie:

 

 

Ik heb niet bewust contact gezocht met een jurist, maar door de persoonlijke aantijgingen kan dat niet anders.

 

 

Je zegt dat je niet bewust contact hebt gezocht, maar door persoonlijke aantijgingen kon je niet anders. Dus (even de zin omdraaien) door persoonlijke aantijgingen, heb je bij voorbaat iemand in de arm genomen die daar meer verstand van heeft. Een duidelijk bewuste keuze, die kwam niet toevallig aanwaaien.

 

 

Verder heb ik ook niet gezegd dat ik die stappen onderneem maar dat ik dat verder onderzoek.

 

 

Dat klopt John, maar daarmee zinspeel (of dreig) je wel degelijk met juridische stappen. Je dreigt daarmee als Zaanhoeve bepaalde passages niet gaat verwijderen. Mag een ander niet meer voor zijn mening uitkomen? En ben jij degene wat een ander wel of niet mag schrijven of zeggen? Mijn vergelijk met die twee landen gaat dus wel degelijk op, maar de kennis daaromtrent lijkt je toch te ontberen. Jammer!

 

Nogmaals: spelen met woorden is leuk, vooral als daar heel veel uit te halen is en dat is in dit geval zo. Verder geen kritiek aan jou als persoon, maar een duidelijke waarschuwing die ik je wil meegeven. Hoe denk jij dat je verder in het Geocaching wereldje te boek zal staan als iemand die een medegeocacher een oor probeert aan te naaien? Misschien cru gezegd, maar zo zal de buitenwacht dat zeker zien en zeggen: ´belachelijk!´ Ik zou haast zeggen, haal al je berichten hierover weg, want het beginnend kwaad is in feite al geschied. Gelukkig lezen er niet zoveel Geocachers mee, dat is dan nog een schrale troost.

 

dank je wel; voor de complimenten!

het advies wat ik jou kan geven is om eens om je heen te kijken wie nu wie een oor aan naait. Als jij mij een prive mail stuurt dan zet ik die toch ook niet op een forum? waarom zou ik geen onderzoek mogen doen naar iemand die mij op deze manier behandeld?

 

Vrijheids van meningsuiting?? Misschien??? of moet ik het gewoon maar laten gebeuren...

 

probeer eens wat positiefs er van te maken bij alle geocaching clubs in nederlands zijn vrijwilligers actief om er wat van te maken. Blijkbaar zijn er op diverse fora ook vrijwillgers actief om er niets van te maken.

 

In plaats van zinnen te ontleden en je te verschuilen achter je nickname zou je ook kunnen proberen om iets positiefs te gaan doen.

 

Ik voel mij niet aangesproken door jou nog voel ik mij beledigd dor jou. Jou positieve uitspraken geven aan dat er wel degelijk een goed doel is in geocaching en daar ga ik lekker mee verder..

 

Wie weet komen wij elkaar tegen in het veld en kunnen wij dit eens doorpraten onder het genot van een bak koffie (die ik betaal :lol: )

 

John Kampman

Edited by Track_leader
Link to comment

Oeps, verkeerde account is ingelogd :P

 

Log dan in met je alter ego :P

 

Geen alter ego hoor! Barny had gisteren even mijn computer gebruikt en op zijn naam was het account nog ingelogd. Barny is, als ego, altijd zichzelf en onnavolgbaar.

Ik zou niet durven :lol:

Link to comment

 

Geen alter ego hoor! Barny had gisteren even mijn computer gebruikt en op zijn naam was het account nog ingelogd. Barny is, als ego, altijd zichzelf en onnavolgbaar.

Ik zou niet durven :lol:

 

 

Oke helder. Overigens ben ik het met je vorige bericht in grote lijnen eens, ware het niet dat er keer op keer nieuwe en vervelende feiten blijven opduiken. Zou het niet eens fijn zijn om dat nu eens opgelost te krijgen of wil je liever doen alsof er niets aan de hand is? Openheid Marit, daar gaat het om.

Link to comment

 

In plaats van zinnen te ontleden en je te verschuilen achter je nickname zou je ook kunnen proberen om iets positiefs te gaan doen.

 

Ik voel mij niet aangesproken door jou nog voel ik mij beledigd dor jou. Jou positieve uitspraken geven aan dat er wel degelijk een goed doel is in geocaching en daar ga ik lekker mee verder..

 

Wie weet komen wij elkaar tegen in het veld en kunnen wij dit eens doorpraten onder het genot van een bak koffie (die ik betaal :lol: )

 

 

Wij zijn al een tijdje slechts vakantie cachers, dus die kans is niet zo groot. Verder zijn mijn uitspraken aan jou inderdaad positief bedoelt, tenminste ik hoop dat je er wat positieve elementen uit kan halen. Ter bescherming van en onder het motto van ´Bezint eer ge begint´. Als dat duidelijk is, dan is er al heel wat gewonnen. Ga je de juridische kant op, dan begint samenwerking wel erg moeilijk te worden.

Link to comment

knip

 

Kees, je wilt een reactie op bovenstaande? Dan geeft ik jou die graag! Omdat op mijn eigen proza geen belemmering zit deze te publiceren deel ik deze met de rest van jou vrienden hier op het forum.

Laat ik duidelijk zijn, ik ben gebruiker net als alle andere gebruikers. De definiete vrienden heeft bij mij een andere betekenis. Dan kom je bij elkaar over de vloer en als je hulp nodig hebt kun je altijd bellen. Dus vrienden heb ik hier niet alleen mensen met de zelfde hobby

 

Blijkbaar gaat het jou al lang niet meer om waar het mee begonnen is maar om het moedwillig beledigen van mensen en verkondigen van onwaarheden. Maar genoeg daarover.

Jammer dat je roept dat ik beledig en onwaarheden verkondig (ik lees leugens verspreid) en dan zegt dat we er over op moeten houden. Helaas gaat het idd niet meer waar het mee begonnen is. Maar om nu jouw beweringen te laten gaan, gaat mij te ver. Ik heb gewoon geschreven wat er gebeurd is de afgelopen tijd. Dat sommige daarmee in een kwaad daglicht zijn komen te staan is niet mijn fout maar die van hun zelf. Gelogen heb ik nooit en betrokkenen hebben na aanleiding van jouw laatste mail aangegeven dit desnoods in de rechtszaal uit te spreken. Jij hebt het over de onjuiste aantijgingen aan jou. in het begin van het oervleg heb je geprobeerd op het forum en daarachter het initiatief naar je toe te trekken door te gaan rond mailen en ja ik heb ze nog steeds. Toen ik dit de kop indrukte heb je je terug getrokken en later PR-man van GCN geworden. Ik heb de mening geuit aan Geoman geuit dat ik jouw postst op de fora als irritant en ondermijnend er vaarde. Volgens mij is een menig hebben nog steeds vrij.

 

Maar even voor jou beeldvorming en de context die nodig is voor jou forum vrienden:

Zoals al eerder aangegeven heb ik geen forum vrienden, alleen forum bezoekers die de waarheid zoeken en een discussie niet uit de weggaan zolang het eerlijk en open is.

 

3) Je hebt dus geen email gekregen van gc.nl en de email disclaimer is dan ook niet van de stcihting maar van mij persoonlijk

Ik heb nergens geschreven dat hij van GCN kwam, wel geschreven dat hij van jou was. Dus begrijp deze opmerking niet.

4) mijn statement geeft niet aan dat ik juridische stappen onderneem als jij de gum niet door je tekesten haalt. Ik geef alleen aan dat ik dan verder ga onderzoeken hoe en wat

 

5) het is geen censuur maar een normale vraag van prive persoon to prive persoon gesteld is en je reactie had ook gewoon in email gedaan kunnen worden

Ik vind het knap dat jij je mail niet als censuur ziet. Dus een prive persoon mag driegen en dan is het geen censuur? Via de mail? Daar ben ik helaas van genezen. zoals vele malen aangegeven worden die toch niet beantwoord.

 

6) je schermt met krampachtige reacties en spamfilters, maar ik meen mij te herinneren dat je wel degelijk reacties gehad hebt van gc.nl aangaande de ban die was opgelegd

Ja klopt en die kunnen we hierboven allemaal terug lezen. Zeer netjes, mijn complimenten aan de moddereters van GCN. Laat ik wel zeggen dat niet alle personen zo zijn bij GCN. Er zijn er bij die netjes reageren en antwoord geven maar helaas gebonden zijn aan de regels van GCN.

 

7) ik was bijzonder positief verbaasd dat je op email van mij zat te wachten en je hoopte op iets positiefs van mijn kant.

Al zou je onderhand anders gaan denken, ben ik nog steeds een positief ingesteld en hoop nog altijd op een verzoening zodat mensen weer samen kunnen leven.

 

8) er is vrijheid van meningsuiting in nederland en ik ga ook echt niemand mond dood maken. maar jij zegt dat jij een journalist bent voor dit verhaal, ik ken weinig journalisten die mensen zo behandelen zoals jij doet

Ach je hebt verschillende vormen van journalistiek. Zelf ben ik me bewust dan ik mens ben en fouten kan maken. Als dat zo is zal ik dat dan ook gewoon toe geven. dat scheelt vele forum berichten en dan kunnen we verder. Natuurlijk heb ik gevraagd aan anderen of mijn weergave nog correct was omdat ik misschien te veel persoonlijk betrokken ben. Tot nu toe zegt iedereen dat het correct is behalve de groep die er wat minder netjes op staat. Verder is mijn levens motto behandel iedereen met het respect dat zij verdienen door hun gedrag.

 

9)het verslaan van dit verhaal gebaseerd op feiten? Tja het ligt er aan welke je dan als waarheid aanneemt en aan je vrienden voorspiegelt

Ja het verslaan is gebaseerd op feiten. Feiten zijn altijd waarheid ongeacht welke je neemt.

 

Maar goed, ik val je niet persoonlijk aan Kees! Het enige wat ik aan je vraag of je de beschuldigingen aan mijn adres wegneemt. De enige reden dat dit gebeurd is gebaseerd op de discussie die wij hebben gehad aan het eind van 2009. Jij vond dat de damenwerking jou idee was en je zag mij als indringer.

Na dat je hoorde dat ik bij .nl aan de slag was bleek dat olie op het vuur te zijn.

Nee je mist iets. Dat jij PR-man bent wens ik je alle geluk bij. laten we eerlijk zijn. De emmertjes st**nt zullen altijd eerst jouw kant op komen. Mijn boosheid komt voort uit dat ik een uur voor het openbaar worden, de eigenaar van de stichting ontkent jou te kennen. Als ik dan om opheldering vraag kan ik tot op heden nog steeds op antwoord wachten.

 

Ik ben niet haatdragend, ik heb ook aangegeven als dat is wat jij wilt (het idee) so be it en ga er mee aan de slag en maak er wat van. Dat jij vindt dat ik de discussie een aantal weken hebt ontwricht dan is dat geheel voor jou rekening.

 

Ik kan hier met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik niet van de gesprekken wist die achter de schermen plaatsvonden en de posting die ik destijds heb gedaan puur mijn eigen visie was. Dat ik ongeveer tegelijkertijd toe trad bij gc.nl en notabene als pr persoon is en was een speling van het lot. Als dat dan aangegrepen wordt om de discussie weer eens op te laaien en modder te gaan gooien ... ach wie daar plezier in heeft die doet dat maar.

Zie hierboven de werkelijke rede

 

Maar aardige Kees met al je goede bedoelingen, zou het niet beter zijn als je dan ook alles in de juiste context verteld en niet probeert bij je forum vrienden een indruk te wekken dat er allerlei debielen bij gc.nl zitten en dat de grootste jou net een email stuurt met daarin zogenaamde juridische stappen.

De kwalificatie "debielen"is die jij zelf geeft aan je collega's en zijn nergens door mij zo benoemt, dit zou ik te laag vloers vinden. Deze uitspraak is dan ook geheel voor jouw eigen rekening. De definitie vrienden hebben we ook al gehad. de mail spreekt voor zichzelf.

 

Dacht je echt dat ik niet wist dat je het zou posten? Aardig om te zien dat je de email disclaimer wel hebt gelezen en je eigen versie hebt gemaakt...

 

Maar goed hieronder het origineel, voor de liefhebbers

Kees

 

Deze email is op persoonlijke titel al cc ik mijn collega's van gc.nl hier op in vanwege een aantal redenen.

 

Helaas heb ik moeten constateren dat jij de communicatie aangaande jou ban openbaar hebt gemaakt op een 2 tal fora, dit betreur ik ten zeerste maar ik betreur het des te meer dat jij hier in beschuldigingen doet aan mijn adres. Al eerder heb ik aangegeven dat als jij problemen heb met mijn uitspraken en stellingen je dan bij mij kunt komen mail/mobiel of wat dan ook.

 

Laat ik het zo stellen, ik ben er niet van gedient mijn nickname in de door jou gekozen context terug te lezen op in elkgeval 2 fora en verzoek je dan ook deze verwijzigingen te verwijderen. In de afgelopen paar uur heb ik contact gehad met een internet jurist en er zijn genoeg gronden om verder onderzoek te starten, gebaseerd op de huidge postings die je in dit weekeinde hebt gedaan waar in mijn nickname genoemd is.

 

Dit is voor mij de laatste stap om te nemen, maar je begrijpt dat ik dat als ultieme middel zal gebruiken. Derhalve begrijp ik dat je boos bent om het geen wat is gebeurd maar als je goed opgelet had tijdens de jaar wisseling dan had je al kunnen zien dat er voor het plan wat er lag niet direct draagvlak was. Vanuit mijn persoon geredeneerd bewonder ik jou doorzettingsvermogen en betrokkenheid maar het gaat mij net iets te ver om afgeschilderd te worden als zondebok.

 

Graag zie ik jou aanpassingen voor zaterdag 27 maart op de diverser fora. Tevens wijs ik jou op de tekst onderaan de email , en ga er vanuit dat jij je hier aan zal houden

 

Met vriendelijke groet,

John Kampman

 

 

Dit e-mailbericht en enige bijlage is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n) en strikt vertrouwelijk of anderszins wettelijk beschermd. In dit bericht vervatte opvattingen of meningen zijn uitsluitend die van de schrijver en niet per definitie die van de andere.

Indien u niet de geadresseerde bent, verzoeken wij u dit bericht en enige bijlage daarbij aan de afzender terug te sturen en alle kopieën ervan te wissen en te vernietigen

 

Nogmaals voor de mensen die het echt niet begrijpen.. deze mail is geen gc.nl mail, komt niet van het team is geen reactie van de PR man en is ook niet de reactie van de grootste debiel van gc.cnl

Hij is gewoon afkomstig van een normaal mens met gezond verstand en een hele grote doses humor.

 

In alle oprechtheid hoop ik dat aan deze onzin discussie een eind komt! Want waar het over ging in het begin is eigenlijk niets meer van over

 

Was getekend,

John Kampman

geocachend prive persoon

Link to comment

7) ik was bijzonder positief verbaasd dat je op email van mij zat te wachten en je hoopte op iets positiefs van mijn kant.

Al zou je onderhand anders gaan denken, ben ik nog steeds een positief ingesteld en hoop nog altijd op een verzoening zodat mensen weer samen kunnen leven.

 

Waarom kijken we dan niets eens een keer of wij die bak koffie kunnen drinken? Mijn deur en email staan open voor je

Link to comment

Openheid is een ding, elkaar om de oren slaan in boze stemming een ander ding.

Nieuwe "feiten" dienen op dit moment alleen om het gelijk te halen, aan te vallen of een ander te kwetsen.

Ik zie weinig waarheden in feitelijke zin, alleen waarheden in de ervaringswereld van de schrijvers en die worden steeds verhitter. Ik, als lezer, moet daar dan maar een waarheid uit vinden die mij in staat stelt een mening te vormen. Dat is niet te doen, dus zit ik alleen met al die verwarrende berichtje van mensen met kwaaie koppen en vermoedens van wat zaken die ik bijna geruisloos voorbij zie komen, die ook niet lijken te kloppen. Dat is geen openheid, dat is nauwelijks berichtgeving te noemen. Dat is enkel emotie in een nare sfeer, waar m.i. weinigen wat mee kunnen aanvangen.

Dat draagt echt nergens toe bij en oplossen doet het al helemaal niets.

Iedereen lijkt, in mijn optiek, op z'n minst nu eens even te moeten willen kalmeren en eens even afstand te moeten nemen. Dat heeft wat tijd nodig. Nu is iedereen vooral aan het schreeuwen, beschuldigen en verdedigen.

Daarom mijn wens/oproep

Link to comment

Vuurvos, eerlijkheid duurt het langst. Regeren vanuit een forum met rake opmerkingen is mooi maar actie ondernemen en je nek uitsteken dat zie ik niet veel mensen doen. Kees is een uitzondering en dat is ook hetgeen wat ik bewonder in de persoon Kees.

 

Dat eerlijkheid het langst duurt was mij allang duidelijk, maar op sommige plekken moeten ze dat nog leren blijkt wel weer. En als iemand het dan toch doet komt gelijk een PB in de bus met de alom bekende tekst, wat dat laatste betreft schrijf ik uit eigen ervaring en weet dus waar het over gaat.

Ik begrijp wat je bedoeld, de eerlijkhied die ik hier bedoel wordt door jou denk ik goed begrepen en daar heb ik ook waardeering voor. Dat gedoe met PB's tja is een doorn in het oog van vele, een PB sturen en een opmerking plaatsen maar op het forum mooi weer spelen of omgedraaid. In het geval van vele gaat het blijkbaar alleen maar om het maken van suggestieve uitspraken op het forum en dan daar lekker op doorgaan.

 

Wat moeten nieuwe cachers wel niet denken.. maar afijn het is mooi dat iedereen een eigen mening heeft als meningen niet overeenkomen ala so be it maar om frustraties op mensen persoonlijk te spuien en de waarheid niet in het midden laten gaat echt wel te ver.

 

Waar het hier in het draadje omgaat is nog steeds wel een optie but it takes "at least" 2 to tango en er kan er best 1 leidend zijn maar er moet wel een dialoog zijn en geen monoloog.

 

PR of niet, ik blijf ook een prive persoon met een eigen mening het is erg makkelijk om John danmaar als een PR persoon in een hoek te zetten en gelijk maar indirect de indruk wekken dat de hele stichting daar achter zit. Let wel het is geen betaalde baan en ik blijf ook maar een vrijwilliger.

Gaan wij het hier allemaal oplossen? nee tuurlijk niet maar wordt het er beter van als wij hier lekker de vuile was buiten hangen.. ik dnk het niet.

 

Draai het draadje nu eens om en geef zelf nu eens eerlijk aan wat jij verwacht van geocaching in nederland..

 

Eerlijk ben ik altijd geweest en zal het ook blijven. Dat je je zelf ziet als een persoon die in een bepaalde hoek wordt neer gezet, daarvan kan de oorzaak wel eens bij nl zelf liggen. Als zelfs de voorzitter zegt je niet te kennen en je dan een uur later ineens opduikt als PR-man, geeft dat vragen.

 

En natuurlijk mag je je eigen mening er op na houden, dat is zelfs je goed recht.

Als je met de vuile was de waarheid bedoelt dan denk ik, dat die toch wel eens naar buiten zal komen, dat is niet tegen te houden, daarbij ik hoop dat die sneller naar buiten komt dan vele misschien verwachten.

 

Van geocaching.nl verwacht ik eigenlijk niets meer sinds ze mij buiten gesloten hebben en dat je dan ook

niet verwonderen. Van het geocachen zelf verwacht ik dat het een mooie hobby en bezigheid zal blijven die ik met veel plezier zal uitoefenen.

 

Voor de rest laat ik het hierbij, want het begint een behoorlijke herhaling van zetten te worden.

Link to comment

7) ik was bijzonder positief verbaasd dat je op email van mij zat te wachten en je hoopte op iets positiefs van mijn kant.

Al zou je onderhand anders gaan denken, ben ik nog steeds een positief ingesteld en hoop nog altijd op een verzoening zodat mensen weer samen kunnen leven.

 

Waarom kijken we dan niets eens een keer of wij die bak koffie kunnen drinken? Mijn deur en email staan open voor je

 

Kijk eens aan :lol:

Link to comment

7) ik was bijzonder positief verbaasd dat je op email van mij zat te wachten en je hoopte op iets positiefs van mijn kant.

Al zou je onderhand anders gaan denken, ben ik nog steeds een positief ingesteld en hoop nog altijd op een verzoening zodat mensen weer samen kunnen leven.

 

Waarom kijken we dan niets eens een keer of wij die bak koffie kunnen drinken? Mijn deur en email staan open voor je

 

Kijk eens aan :lol:

Kom jij dan ook, want ook jij bent welkom :P

Link to comment

Op diverse fora lees ik nu over deze twist. Heb geen idee wat ik er van moet denken. Wat mij wel op valt is dat er steeds maar een paar namen zijn die deze discussie met elkaar voeren en daarbij blijkbaar de behoefte hebben om dit openbaar op een forum te doen.

Het blijft een welles nietes verhaaltje. Ik geloof best dat er zaken zijn die niet fatsoenlijk worden afgehandeld, maar dit geld voor beide partijen.

 

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat op de grote fora over geocaching deze discussie wordt gevoerd zoals hij wordt gevoerd. De draadjes gaan niet meer over geocaching maar over een kleine oorlog tussen een erg kleine groep geocachers.

 

Persoonlijk vind ik het schokkend om te lezen hoe men met elkaar omgaat! Wat mij echter nog meer zorgen baart is dat naar mijn idee mensen die net beginnen met geocaching en deze berichten lezen daar hun gevolgtrekking uit zullen nemen.

Of dan wel bezoeken zij de fora niet meer of dan wel heeft men er nog weinig zin in om iets te doen met of voor de geo gemeenschap. Dit is erg jammer. Het kleurt de fora erg negatief.

 

Ik hoop dat ook dat men meer het fatsoen zou hebben om via pb, mail of een persoonlijke ontmoeting met elkaar in contact te treden. Dit is ook de manier waarop het hoort naar mijn idee.

 

Ik wil het verder niet hebben over wat goed en fout is, wat fatsoenlijk is of niet, wil niet meegaan in deze negatieve spiraal. Dit zijn zaken die jullie onderling maar moeten uitvechten, en dan bedoel ik ook onderling en niet via het algemene openbare forum voor geocachers.

 

Mijn oproep:

- vecht de vetes uit via pb, mail of een persoonlijke ontmoeting

- hou de diverse fora nu eens zuiver gericht op onderwerpen die met geocaching te maken hebben ipv vetes

- wacht eens wat langer met het reageren op zaken

- bedenk goed of dit het brede doel van de geo gemeenschap dient of niet

 

Verders... wees wijs, zoek een cache, adem diep en geniet van je hobby.

Link to comment

Natuurlijk is het not done om persoonlijke berichten publiekelijk te maken en persoonlijke vetes uit te vechten op een openbaar forum. Wellicht had Zaanhoeve het ietwat anders aan moeten pakken, maar het hoge woord móet eruit: De manier waarop men omgaat met mensen bij Geocaching.nl kán gewoon niet! Dat is niet alleen een reactie op dit topic, maar ook de een reactie op de ervaringen van Remunj en nog vele anderen alsook mijn persoonlijke ervaring.

 

Dat dit woord eruit komt op deze wellicht niet zo nette wijze hebben ze bij geocaching.nl slechts aan zichzelf te danken. Men wordt behandeld zoals men anderen behandeld. In plaats van hier gebruikers op hun gedrag aan te spreken is het wellicht beter om geocaching.nl op hun gedrag aan te spreken. Alleen al het censuur beleid geeft voor iedereen die actief is op dat forum een reden gebaseerd op feiten om hen aan te spreken op hun gedrag. Ik heb het gedaan en ben achter de ware aard van het beestje gekomen. Ik kan iedereen aanraden om dat ook te doen. Helaas is het voor velen makkelijker om als makke schaapjes met de kudde mee te lopen.

 

Het probleem moet bij de bron worden aangepakt, anders zullen dit soort uitbarstingen blijven komen.

Link to comment
Helaas is het voor velen makkelijker om als makke schaapjes met de kudde mee te lopen.

 

Eigenlijk wil ik niet mee in deze discussie maar toch even een reactie op bovenstaand citaat.

Ik kom dit citaat vaker tegen als het om dit onderwerp gaat.

En eigenlijk gaat deze mij te ver! Ik ben geen mak lam, en ik denk vele met mij niet. Ik ondervind echter tot op heden geen tegenwerking oid van .nl en vind daar op de fora nog steeds wat ik er zoek. Dus zou ook niet weten waar ik tegen in moet gaan. Ik denk dat ook dat dus voor de overgrote meerderheid van de gebruikers van het .nl forum zo is.

Dat maakt ons dus nog geen makke lammeren. En om nu uit te gaan van schrijfsels die in de diverse fora tevoorschijn komen, gepost door mensen die op een hand zijn te tellen (die net zo goed niet authentiek kunnen zijn) ... ga liever uit van mijn eigen ervaringen.

Link to comment

Op diverse fora lees ik nu over deze twist. Heb geen idee wat ik er van moet denken. Wat mij wel op valt is dat er steeds maar een paar namen zijn die deze discussie met elkaar voeren en daarbij blijkbaar de behoefte hebben om dit openbaar op een forum te doen.

Het blijft een welles nietes verhaaltje. Ik geloof best dat er zaken zijn die niet fatsoenlijk worden afgehandeld, maar dit geld voor beide partijen.

 

Ook ik vind het jammer dat het zo gelopen is. Ik had ook liever medegedeeld dat er een beginnende vorm van samenwerking was. Alleen dingen nemen een wending waar je gevoelsmatig niet anders op kan reageren dan gedaan. Maarja achteraf kom je met een kwartje de wereld rond.

 

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat op de grote fora over geocaching deze discussie wordt gevoerd zoals hij wordt gevoerd. De draadjes gaan niet meer over geocaching maar over een kleine oorlog tussen een erg kleine groep geocachers.

Oorlog is een groot woord. Het is een verhitte discussie geworden. waarbij k nog steeds achter mijn woorden en daden sta. Doordat ik geen antwoorden kreeg op mijn vragen in de mail, was mijn laatste mogelijkheid dit openbaar te maken en de mails te gebruiken als ondersteuning van mijn betoog. Ookal weet ik dat dit net netjes is. Maar de discussie over welles/nietes is daarmee wel over.

 

Persoonlijk vind ik het schokkend om te lezen hoe men met elkaar omgaat! Wat mij echter nog meer zorgen baart is dat naar mijn idee mensen die net beginnen met geocaching en deze berichten lezen daar hun gevolgtrekking uit zullen nemen.

Of dan wel bezoeken zij de fora niet meer of dan wel heeft men er nog weinig zin in om iets te doen met of voor de geo gemeenschap. Dit is erg jammer. Het kleurt de fora erg negatief.

Het kleurt de fora idd erg negatief.

 

Ik hoop dat ook dat men meer het fatsoen zou hebben om via pb, mail of een persoonlijke ontmoeting met elkaar in contact te treden. Dit is ook de manier waarop het hoort naar mijn idee.

TL heeft van mij inmiddels een PM gekregen om eens om de tafel te gaan zitten. Ookal kan hij mijn vragen niet beantwoorden die ik aan een ander gesteld hebt. Wel kunnen wij misschien in een persoonlijk gesprek wat meer begrip voor elkaars standpunt krijgen.

 

Ik wil het verder niet hebben over wat goed en fout is, wat fatsoenlijk is of niet, wil niet meegaan in deze negatieve spiraal. Dit zijn zaken die jullie onderling maar moeten uitvechten, en dan bedoel ik ook onderling en niet via het algemene openbare forum voor geocachers.

 

Mijn oproep:

- vecht de vetes uit via pb, mail of een persoonlijke ontmoeting

- hou de diverse fora nu eens zuiver gericht op onderwerpen die met geocaching te maken hebben ipv vetes

- wacht eens wat langer met het reageren op zaken

- bedenk goed of dit het brede doel van de geo gemeenschap dient of niet

 

Verders... wees wijs, zoek een cache, adem diep en geniet van je hobby.

Link to comment

Op diverse fora lees ik nu over deze twist. Heb geen idee wat ik er van moet denken. Wat mij wel op valt is dat er steeds maar een paar namen zijn die deze discussie met elkaar voeren en daarbij blijkbaar de behoefte hebben om dit openbaar op een forum te doen.

Het blijft een welles nietes verhaaltje. Ik geloof best dat er zaken zijn die niet fatsoenlijk worden afgehandeld, maar dit geld voor beide partijen.

 

Ook ik vind het jammer dat het zo gelopen is. Ik had ook liever medegedeeld dat er een beginnende vorm van samenwerking was. Alleen dingen nemen een wending waar je gevoelsmatig niet anders op kan reageren dan gedaan. Maarja achteraf kom je met een kwartje de wereld rond.

 

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat op de grote fora over geocaching deze discussie wordt gevoerd zoals hij wordt gevoerd. De draadjes gaan niet meer over geocaching maar over een kleine oorlog tussen een erg kleine groep geocachers.

Oorlog is een groot woord. Het is een verhitte discussie geworden. waarbij k nog steeds achter mijn woorden en daden sta. Doordat ik geen antwoorden kreeg op mijn vragen in de mail, was mijn laatste mogelijkheid dit openbaar te maken en de mails te gebruiken als ondersteuning van mijn betoog. Ookal weet ik dat dit net netjes is. Maar de discussie over welles/nietes is daarmee wel over.

 

Persoonlijk vind ik het schokkend om te lezen hoe men met elkaar omgaat! Wat mij echter nog meer zorgen baart is dat naar mijn idee mensen die net beginnen met geocaching en deze berichten lezen daar hun gevolgtrekking uit zullen nemen.

Of dan wel bezoeken zij de fora niet meer of dan wel heeft men er nog weinig zin in om iets te doen met of voor de geo gemeenschap. Dit is erg jammer. Het kleurt de fora erg negatief.

Het kleurt de fora idd erg negatief.

 

Ik hoop dat ook dat men meer het fatsoen zou hebben om via pb, mail of een persoonlijke ontmoeting met elkaar in contact te treden. Dit is ook de manier waarop het hoort naar mijn idee.

TL heeft van mij inmiddels een PM gekregen om eens om de tafel te gaan zitten. Ookal kan hij mijn vragen niet beantwoorden die ik aan een ander gesteld hebt. Wel kunnen wij misschien in een persoonlijk gesprek wat meer begrip voor elkaars standpunt krijgen.

 

Ik wil het verder niet hebben over wat goed en fout is, wat fatsoenlijk is of niet, wil niet meegaan in deze negatieve spiraal. Dit zijn zaken die jullie onderling maar moeten uitvechten, en dan bedoel ik ook onderling en niet via het algemene openbare forum voor geocachers.

 

Mijn oproep:

- vecht de vetes uit via pb, mail of een persoonlijke ontmoeting

- hou de diverse fora nu eens zuiver gericht op onderwerpen die met geocaching te maken hebben ipv vetes

- wacht eens wat langer met het reageren op zaken

- bedenk goed of dit het brede doel van de geo gemeenschap dient of niet

 

Verders... wees wijs, zoek een cache, adem diep en geniet van je hobby.

en omdat iedereen dan wil weten of dat ook allemaal gebeurd.

 

ja ik heb kees zijn PB gehad en ik heb geantwoord! Morgen zetten wij een datum vast voor een bakkie en een praatje....

 

Mag ik dan voorstellen dat we nu weer overgaan tot de orde van de dag ...geocachen.. of iets algemener

 

"doosie zoekuh.." :lol:

Link to comment

en omdat iedereen dan wil weten of dat ook allemaal gebeurd.

 

ja ik heb kees zijn PB gehad en ik heb geantwoord! Morgen zetten wij een datum vast voor een bakkie en een praatje....

 

Mag ik dan voorstellen dat we nu weer overgaan tot de orde van de dag ...geocachen.. of iets algemener

 

"doosie zoekuh.." :lol:

 

Kijk, dat kan een mooi begin zijn.

 

Vandaag jammer genoeg geen tijd gehad voor het zoeken van doosjes. Alhoewel, vanavond moet ik een van mijn eigen dozen gaan zoeken, die is tijdens werkzaamheden onder 2 kub zand verdwenen. Maar de plek waar de doos zich bevind is nog volgestort nu de werkzaamheden weer voorbij zijn, dus eerst graven en zoeken vanavond. Anders gelijk een nieuwe doos plaatsen zodat het spel weer verder kan gaan.

Link to comment

Sorry, mensen, maar deze discussie loopt uit de handen. Ik ga geen fout toekennen, maar ik verzoek "vriendelijk" allen die in de laatste 36 uren in deze topic iets hebben geschreven, om gedurende drie dagen afstand te nemen van dit onderwerp en geen andere soortgelijke discussies te openen.

 

Eventueel onder elkaar koffie gaan drinken of zoiets. :lol:

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...